/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ramina
Beauty Pro
15/01/24-22:33
Moa Myllis
Beauty Pro
15/01/24-21:39
Beautylöfte 2024 ⭐ Mitt löfte är att ge mitt hår mer kärlek än någonsin förr! Sen att försöka göra mer looks och lägga ut för att inspirera 🥰
Rebecka
Beauty Pro
15/01/24-20:37
Mitt beauty-löfte 2024 är att ta tid för mig själv trots en (snart) 3 månaders bebis hemma som kräver all tid! Jag ska även ta mig tid till att göra några mer kreativa sminkningar, fota sminkningar och produkter och skriva fler recensioner på instagram, för det tycker jag är riktigt roligt ✨👏🏻
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
15/01/24-18:29 (redigerad den 16/01/24-06:17)
Mitt Beautylöfte 2024 är att skaffa sidenörngott!! Det ska inte suga upp fukten från min hud och hår lika mycket som bomull🛌🌃🥰
Nono
Beauty Pro
15/01/24-16:16
Beautylöfte ⭐️ för 2024 - fortsätta med bra ansiktsvård, då god bas gör mycket för fortsatt makeup rutin. - försöka bättre mig på att dricka vatten. Och givetvis ta hand om mig och skämma bort mig själv med inköp från kicks 🫶🏼
Louiseemretsson
Beauty Pro
15/01/24-14:00
BEAUTYLÖFTE 2024 ♥️ I år ska jag verkligen fokusera på att ta hand om håret mer, snälla bra produkter som ger håret glans och blir starkt. Det är bara ett av många löften jag har inom beauty i år, har ni några löften? Dela gärna med er ✨️✨️
Nikki
Beauty Pro
15/01/24-10:25
🤍🌸 Valentino Donna Born In Roma EdP 🌸🤍 I år är det 5 år sedan Valentino lanserade denna parfym och dess popularitet håller i sig och jag förstår varför. Det är en superfeminin doft som passar både som dag- och kvällsdoft. Doftnoter: Bergamott, svartvinbär, rosépeppar Jasmin, jasmin sambac, jasmin te Bourbon vanilj, cashmeran, guaiac trä Provdofta nästa gång du besöker en KICKS butik om du inte redan gjort det!
🤍🌸 Valentino Donna Born In Roma EdP 🌸🤍  I år är det 5 år
Linn
Beauty Pro
15/01/24-10:00
🤗Mitt senaste inköp från KICKS!🤗 Ska testa om dessa är något för mig! Någon som testat? Vad tycker ni?
🤗Mitt senaste inköp från KICKS!🤗  Ska testa om dessa är