/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
13/05/26-08:32(redigerad den 13/05/26-08:41)
💙Dagens blå look💙 (Blev inspirerad av @136708369)  Går ej
💙Dagens blå look💙 (Blev inspirerad av @Linda-Marie) Går ej att tagga rätt färger.
Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Dior Backstage Glow Maximizer Palette 001 Universal Glow
Multi-Skilled Liner Roasted Amber
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Instant Eraser Color Correcting Concealer 151 Green
Almost Lipstick Black Honey
Kim
Beauty Pro
13/05/26-08:28
A little green and brown shimmer moment ✨️  Tyckte det blev
A little green and brown shimmer moment ✨️ Tyckte det blev så fint med kontrasten mellan den gröna skimmerskuggan och det bruna. Så effektfullt! Dom här eyeshadow pennorna från Isadora är riktigt bra, så lättapplicerade och sitter i 10 timmar! Jag har testat! 👀🥰 Produkter 👇 Isadora lipliner Creamy Brown BUXOM Plump Shot Collagen Lip Serum - Dolly Babe Anastasia Beverly Hills Embers Palette By Terry Beightening CC Serum Glowing Base - 4 Sunny Flash Isadora Shimmer Eyeshadow Stick - 45 Green Shimmer Isadora Matte Eyeshadow Stick - 62 True Brown Lancome L'absolu Rouge Lipstick 282- Very French Isadora Intense Eyeliner - 61 Black Brown L'Oréal Lash Paradise Mascara Waterproof Black BUXOM Eyeshadow - Mink Magnet Anastasia Brow Powder Duo - Soft Brown Clarins Instant Concealer - 01 Kylie Cosmetics Hybrid Blush - Cozy Pink Bare Minerals Highlighting Blush - Opal Glow Bare Minerals Mineral Veil Powder - Translucent Shiseido Pop Powdergel Eyeshadow - Horo- Horo Silk
The Shimmer Eyeshadow Stick Longwear & Water-Resistant 45 Green Shimmer
Matte Eyeshadow Stick 62 True Brown
Sofia
Beauty Pro
13/05/26-05:38
Dagens look blev köttrosa och väldigt glittrig! 🥩✨️ Använde
Dagens look blev köttrosa och väldigt glittrig! 🥩✨️ Använde ett av mina nya blursh från Made by Mitchell både som blush och ögonskugga, sen öste jag på med glitter från LH runt ögonen. Det nya highlighter sticket från Haus Labs i en rosa ton kom väl till användning också. 🩷 På läpparna har jag Haus Labs Atomic Shake liquid lipstick som ska ha galen hållbarhet OCH hålla sig glansigt, det ska jag testa under dagen!
Blomma Palette
Eyeshadow Aurora
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Hogge
Beauty Pro
13/05/26-05:18(redigerad den 13/05/26-06:09)
Lipstain: House of Hur Glow Ampoule Tint 02 Brown Red 🤎❤️
Lipstain: House of Hur Glow Ampoule Tint 02 Brown Red 🤎❤️ Såg utmaningen och valde detta igår som dagens make. Fick många komplimanger av mina kollegor, vi kallade färgen "calabrese röd" pga den röd/bruna färgen 🌶🍖 (jobbar med chark 🤭). Tycker den är lite svårapplicerad just vid läppkonturerna men jag gissar på att träning ger färdighet. Färgen höll sig fin hela dagen, bättrade bara på glosset (Paula's Choice) efter frukost och lunch. Rekommenderar! House of Hur finns tyvärr inte hos Kicks..
Pro Collagen Peptide Gloss Balm 15 ml
Sofia
Beauty Pro
12/05/26-16:33
Idag satsade jag på senaste trenden "wet cat esthetic". 😄
Idag satsade jag på senaste trenden "wet cat esthetic". 😄 Skämt åsido, det var inte min dag idag och jag blev halvt dränkt av regn två gånger innan jag kom till jobbet i morse. 🌧 Sminket såg fint ut innan jag lämnade lägenheten i alla fall. 🙃 Testade min nya megapalett från BeautyBay med neutrala färger och roséguld (syns inte riktigt). Otroligt bra skuggor för hur löjligt billiga de är! 🌟 Testade även ett av mina nya blursh från Made by Mitchell och LH Artistick highlighter i Rococo som passade jättefint till ögonlooken, men bilden gör dem inte rättvisa pga regnattacken.
Infinity Filter Haze
Infinity Bronzer Always
Infinity Brow Pen Dark Brown
The Brow Wax Transparent
Malaze
Beauty Pro
12/05/26-09:42
Dagens look,
Dagens look,
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 02 Hydra-Honey
Retinol Happy Mask
Retinol B3 Serum 30 ml
Frida
Beauty Pro
12/05/26-08:36
En look från helgen🎀🖤 (Går ej tagga rätt färg på
En look från helgen🎀🖤 (Går ej tagga rätt färg på CC-creamen men jag har 0.5)
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Brow Freeze Gel
38⁰C Volume & Lenght Black
Mimmi
Beauty Pro
12/05/26-08:20
Dagens look💕🍒
Dagens look💕🍒
GEN NUDE Blonzer Kiss of Mauve
GEN NUDE Highlighting Blush Rose Glow
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Lip Lustre Pillow Talk