/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Linn
Beauty Pro
25/02/26-16:15
💇‍♀️Lifesaver inom hår!💇‍♀️ Björn Axén Miracle Hair Oil Den här håroljan är otrolig för mitt hår. Den är effektiv, dryg och lämnar ingen build-up! Den går ej att tagga.
💇‍♀️Lifesaver inom hår!💇‍♀️  Björn Axén Miracle Hair Oil
Nikki
Beauty Pro
25/02/26-14:33
Kanske inte en lifesaver men en hårprodukt jag gillar väldigt mycket ⭐️🤩 Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk tar bort friss, återfuktar och gör håret mjukt och lätt att reda ut. Fräsch god doft av bl a citrus och blommor. Kompletterar med en vårdande hårolja för extra glans. ✨️
Kanske inte en lifesaver men en hårprodukt jag gillar
Nikki
Beauty Pro
25/02/26-08:26
Mitt första intryck av Gisou Honey Gloss Ceramide Therapy Hair Mask 🍯 Detta är en hårmask som innehåller stärkande ceramider, återfuktande hyaluronsyra och Mirsalehi honung. Supersöt förpackning (när jag första gången såg och läste om detta varumärke var den det första jag föll för). Varumärket GISOU grundades i Nederländerna men finns att köpa i Sverige (dock ej på KICKS). Såg det även på ett varuhus i London och där fick man stå och röra i produkterna, känna och dofta 🤗 och efter det kom känslan att vilja testa det. Jag beställde direkt från GISOU. Fri frakt till Sverige vid köp över ett visst belopp gäller alltid men de har ibland också erbjudanden som fri frakt oavsett storlek på köp, rabatt, gåva på köpet osv. Minst 1 varuprov får man också alltid välja. Tillbaka till produkten: Krämigt blekgul formula, väldigt rik konsistens så superdryg (bra för den är inte billig). Doftar underbart. Låter det verka i ca 10 minuter. Håret blir lätt att reda ut, känns väldigt mjukt och lent och doftar fortfarande gott idag, innan hårparfymen med samma originaldoft, Wildflower Honey. Tycker också att jag ser en viss glans. Pga priset så behöver jag testa den några gånger till innan jag kan säga om detta är en mask jag vill köpa om. I så fall köper jag den stora förpackningen som blir mer prisvärd på sikt. Man kan faktiskt också prenumerera på en produkt eller flera via GISOU's egna hemsida. Då får man alltid både en viss rabatt och fri frakt och leverans efter eget önskat intervall. Någon annan som testat något från Gisou?
Mitt första intryck av Gisou Honey Gloss Ceramide Therapy
Anna
Beauty Pro
24/02/26-16:25(redigerad den 24/02/26-16:32)
Mitt intryck av inpackningen från Fenty Beauty är att jag är tveksam till att köpa den igen och tror jag hellre i samma prisklass köper en inpackning från Joico och Davines istället som ger effekt på mitt hår. Den doftar mindre än balsamet och ger lite mer effekt än det men inte så mycket. Jag menar alltså Fenty Beautys egna balsam som jag har köpt innan och jag tycker är bättre. Köper alltså hellre balsamet igen från Fenty som innehåller dubbelt så mycket och ger fin effekt på håret och doftar mer och som jag tycker lite godare och mer. Priser på inpackningen och balsamet är ganska lika💜💕
Mitt intryck av inpackningen från Fenty Beauty är att jag är
Linn
Beauty Pro
23/02/26-11:28(redigerad den 24/02/26-07:36)
💕Mitt senaste inköp på KICKS!💕 (På rea!) Sminksvamparna är ej från KICKS!
💕Mitt senaste inköp på KICKS!💕 (På rea!)  Sminksvamparna
Bow Claw Clip Pink
Bow Hair Clip White
Sotnosen
Beauty Pro
21/02/26-17:54
Beauty First Impressions 💖 Jag har tunt, torrt, frissigt hår som saknar volym. 2026 ska bli året då jag tar hand om mitt hår på bästa sätt, det var mitt nyårslöfte ✨ Som en del av min nya rutin har jag därför börjat använda denna dark oil som jag hört mycket gott om! Använder den i handdukstorkat hår och tar en pump (man ska ta 1-2 pumpar men 2 pumpar är väl till dom som har tjockt och långt hår så jag nöjer mig med en pump 🤗). Vill ha mjukhet och lyster i håret och gärna lite mer volym 🫶🏻 Var lite rädd att håret skulle se fett ut men denna lämnar verkligen ingen produktkänsla alls i håret 💕 Den kostar ju en slant men kommer samtidigt att räcka i en evighet 💌 doften är dessutom mild och diskret precis som jag vill ha det! Supernöjd med denna 🥰
Beauty First Impressions 💖 Jag har tunt, torrt, frissigt
Dark Hair Oil 30 ml
Cassandra
Beauty Pro
20/02/26-11:50
First impression av Redken Acidic Color Gloss leave in 🖤 Beställdes i dagarna från Kicks. Har velat testa den ett tag och nu när jag både hade 20% och några checkar så blev det ett köp. Skulle inte vilja påstå att den gjorde något. Upplever inte håret glansigare eller mjukare. Så den kommer användas upp, men inte köpas igen.
First impression av Redken Acidic Color Gloss leave in 🖤
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Hogge
Beauty Pro
17/02/26-18:11
🧖‍♀️💦 Dr. Ceuracle Scalp Dx Scaling Schampoo 500ml Har börjat använda detta schampoot från koreanska Dr Cerucle just ny efter MÅNGA rekommendationer från influencers hit och dit och kan säga att även jag rekommenderar det. Formuan är krämig och man jobbar snabbt upp ett härligt lödder. Håret och hårbotten känns rent och friskt utan att bli strävt, tycker även att det känns mjukare och glansigare (bara bytt ut schampoot). Doften är mild och frisk, lite mintig men utan att det blir en parfymattack. För tidigt att uttala mig om "hair loss care" men kan tänka mig köpa igen. 🌟
🧖‍♀️💦 Dr. Ceuracle Scalp Dx Scaling Schampoo 500ml  Har
Scalp Dx Scaling Shampoo 500 ml