/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Hogge
Beauty Pro
17/02/26-18:11
🧖‍♀️💦 Dr. Ceuracle Scalp Dx Scaling Schampoo 500ml Har börjat använda detta schampoot från koreanska Dr Cerucle just ny efter MÅNGA rekommendationer från influencers hit och dit och kan säga att även jag rekommenderar det. Formuan är krämig och man jobbar snabbt upp ett härligt lödder. Håret och hårbotten känns rent och friskt utan att bli strävt, tycker även att det känns mjukare och glansigare (bara bytt ut schampoot). Doften är mild och frisk, lite mintig men utan att det blir en parfymattack. För tidigt att uttala mig om "hair loss care" men kan tänka mig köpa igen. 🌟
🧖‍♀️💦 Dr. Ceuracle Scalp Dx Scaling Schampoo 500ml  Har
Scalp Dx Scaling Shampoo 500 ml
Nikki
Beauty Pro
17/02/26-13:15
Kérastase Gloss Absolu Le Parfum 🍋🌸 The scent is AMAZING! 🤗
Kérastase Gloss Absolu Le Parfum 🍋🌸  The scent is AMAZING!
Perlita
Beauty Pro
17/02/26-10:07
✨Vad är era bästa hårprodukter? Och varför?✨ Behöver tips på bra hårprodukter, har långt hår, använder mest Heatless curls men inte alls mycket produkter och vill gärna ta tag i det!
Kristina
Beauty Pro
15/02/26-15:08(redigerad den 15/02/26-15:10)
Är det fler än jag som "hamstrar" hem när det är bra priskampanjer 😊😍? Kicks hade förra veckan 50% och då passade jag på. Denna doftar underbart och är riktigt bra. 💚 Björn Axén - Dry Shampoo Den fräschar upp utan att kännas sträv i håret och doftar grönt äpple 🍏🍏🍏 Hur fint!?
Är det fler än jag som "hamstrar" hem när det är bra
Dry Shampoo Green Apple Travel Size 80 ml
Nikki
Beauty Pro
13/02/26-12:06
First Impression 💚🥑 Har fått några varuprover på Matrix Food For Soft produkter, Hydrating Shampoo, Detangling Hydrating Conditioner och Matrix Food For Soft Multi-Use Hair Oil Serum (se bild). Finns även en inpackning i denna hårvårdsserie men den har jag inte testat. Serien ska främst vara återfuktande och passa alla hårtyper. Food For Soft Multi-Use Hair Oil Serum är berikat med bl a avokadoolja och är en leave-in treatment och ett lite lättare alternativ till en vanlig hårolja. Passar bra om man inte har ett alltför torrt eller slitet hår, tror jag. Håret blir väldigt mjukt och lent och får fin glans. Kan användas i både fuktigt och torrt hår och för mig funkar båda ungefär lika bra. Doftar gott också! Schampo och balsam tog ju slut tidigare men jag vill ändå nämna dem. Kändes väldigt bra och dryga båda två så kan nog tänka mig att köpa dessa när det är dags nästa gång.
First Impression 💚🥑  Har fått några varuprover på Matrix
Food For Soft Hydrating Shampoo 300 ml
Food For Soft Detangling Hydrating Conditioner 300 ml
Food For Soft Multi-Use Hair Oil Serum 50 ml
Food For Soft Rich Hydrating Treatment Mask 500 ml
Sotnosen
Beauty Pro
11/02/26-19:14
Budgetfavorit 💸 Tycker detta torrschampot är det absolut bästa i budgetklassen. Har använt detta av och till i alla år och det är verkligen pålitligt och ger en bra känsla i håret. Den doftar lite av främst kokos men det är inget som stör eller tar över. Detta är mitt förstahandsval om jag vill ha ett billigt och bra torrschampo att förlita mig på 💕 finns dessutom i flera olika dofter!
Tropical Dry Shampoo 200 ml
Nikki
Beauty Pro
11/02/26-16:51
FENTY HAIR Blev så sugen på att testa mer av Fenty's hårprodukter efter min väldigt positiva upplevelse av inpackningen The Comeback Kid Treatment. Var egentligen mest intresserad av leave-in sprayen The Water Boi Leave In Conditioner Spray men köpte detta prisvärda set på rea så jag fick både rabatt och The Protective Type 5-in-1 Stylingcream på köpet kan man säga! 😃🛍. Har nu testat leave-in sprayen och mitt första intryck är väldigt bra. Gillar formulan och hur lätt den känns i håret som blir lent och lätt att reda ut och doften är helt underbar, fräsch och blommig. Blir ett väldigt bra komplement till min andra favorit av liknande produkter, Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Leave-in Spray, tror jag.
FENTY HAIR   Blev så sugen på att testa mer av Fenty's
The Water Boi Leave In Conditioner Spray 200 ml
Linn
Beauty Pro
11/02/26-09:13
🌟❤️LOVE - bra hårolja till halva priset❤️🌟 Björn Axén Miracle Hair OilDet här är den bästa håroljan jag testat! (Kan ej tagga men finns på KICKS!)
🌟❤️LOVE - bra hårolja till halva priset❤️🌟  Björn Axén