/ Mitt första intryck av Gisou Honey Gloss Ceramide Therapy
Nikki
Beauty Pro
25/02/26-08:26
Mitt första intryck av Gisou Honey Gloss Ceramide Therapy Hair Mask 🍯 Detta är en hårmask som innehåller stärkande ceramider, återfuktande hyaluronsyra och Mirsalehi honung. Supersöt förpackning (när jag första gången såg och läste om detta varumärke var den det första jag föll för). Varumärket GISOU grundades i Nederländerna men finns att köpa i Sverige (dock ej på KICKS). Såg det även på ett varuhus i London och där fick man stå och röra i produkterna, känna och dofta 🤗 och efter det kom känslan att vilja testa det. Jag beställde direkt från GISOU. Fri frakt till Sverige vid köp över ett visst belopp gäller alltid men de har ibland också erbjudanden som fri frakt oavsett storlek på köp, rabatt, gåva på köpet osv. Minst 1 varuprov får man också alltid välja. Tillbaka till produkten: Krämigt blekgul formula, väldigt rik konsistens så superdryg (bra för den är inte billig). Doftar underbart. Låter det verka i ca 10 minuter. Håret blir lätt att reda ut, känns väldigt mjukt och lent och doftar fortfarande gott idag, innan hårparfymen med samma originaldoft, Wildflower Honey. Tycker också att jag ser en viss glans. Pga priset så behöver jag testa den några gånger till innan jag kan säga om detta är en mask jag vill köpa om. I så fall köper jag den stora förpackningen som blir mer prisvärd på sikt. Man kan faktiskt också prenumerera på en produkt eller flera via GISOU's egna hemsida. Då får man alltid både en viss rabatt och fri frakt och leverans efter eget önskat intervall. Någon annan som testat något från Gisou?
Fortsätt utforska gemenskapen!