/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Anna
Beauty Pro
13/09/26-21:44(redigerad den 14/09/26-15:58)
Tre favoriter till håret! Martoccanoil Treatment Mist har jag köpt och kommer fortsätta att göra efter jag hade turen att få testa den här , Tack igen @KICKS ! Så himla bra glansspray som vårdar håret. Den doftar fantastiskt och är jättelätt på håret. Har en riktigt bra sprayfunktion då den ger en lätt och bred dusch på håret. Lernberger Stafsing Soothing Silk Coat är första gången jag har och den är verkligen en bra krämprodukt på långt hår . Den ger mycket fukt men är fortfarande lätt. Den vårdar och ger glans och värmeskydd ✨🤎 IGK Antisocial är en torr mask att ha i torrt hår. Den första produkten i sitt slag. Stärker och ger fukt och glans😍 Bra uppfräschare till håret, jag använder den ofta dagtid. Gör håret fräscht och fint💖
Tre favoriter till håret!  Martoccanoil Treatment Mist har
Treatment Mist 25 ml
Smoothing Silk Coat 120 ml
Antisocial Dry Hair Mask 187 ml
Sotnosen
Beauty Pro
11/09/26-17:37
Favorite tools 🛠️💄 Denna såg jag först på Margareta Grääs instagram och jag kände direkt när jag såg den, att jag så gärna ville ha den! Den verkade vara så lätt att använda och håret blev ju så himla fint 🫶🏻 jag köpte den faktiskt till mig själv sen i julklapp och det har jag inte ångrat en sekund ✨ det är en fantastisk locktång, oerhört lätt att använda och väldigt prisvärd om man tänker på vad andra locktänger kan kosta 💸 ett riktigt bra köp som jag haft mycket glädje av 💕
Favorite tools 🛠️💄 Denna såg jag först på Margareta Grääs
Style Secret Air Grey Black
Danfeng
Beauty Pro
11/09/26-09:45
Så fort hösten kommer blir mitt hår verkligen så torrt och frissigt. Särskilt topparna ser lätt lite risiga ut när det blåser 😂 Jag har börjat använda den här håroljan och tycker faktiskt att den gör stor skillnad. Efter att jag tvättat och fönat håret tar jag lite i längderna och topparna, och håret blir mycket mjukare och följsammare utan att kännas fett. Det bästa är att jag även kan ta lite innan jag går ut. Om håret blir rufsigt av vinden tar jag bara lite i händerna och drar genom håret, så lägger det sig direkt. Nu använder jag den nästan varje dag. Känns verkligen som en sån grej man behöver när luften blir kallare och torrare.
Så fort hösten kommer blir mitt hår verkligen så torrt och
No.7 Bonding Oil 30 ml
Sotnosen
Beauty Pro
10/09/26-15:05
 Beauty First Impressions 💖 fick tyvärr ett dåligt först impression av denna eftersom sprayfunktionen på flaskan inte funkade, hur mycket jag än sprayade så kom ingen spray ut 🤔 fick ta ett spraymunstycke från en annan förpackning och då funkade det 🫶🏻 Min nya to go-frisyr är en lös hästsvans med två lockar hängandes där framme 🫶 och till den frisyren passar saltvattenspray jättebra! Den har en svag och god doft som inte på något sätt tar över och man får textur i håret, inte mycket så håret blir strävt utan bara som en liten touch av saltvatten men det beror på hur mycket man tar såklart 😋 Nackdelen är att golvet blir lite klibbigt efter man använt den och så brukar det inte bli för mig med saltvattenspray 🤗 jag kommer att använda upp denna men testar nog nåt annat märke sen nästa gång 💕
 Beauty First Impressions 💖 fick tyvärr ett dåligt
Texturizing Salt Water Spray 150 ml
Malaze
Beauty Pro
10/09/26-13:07
Favorite tools 🧰 Jag älskar den här hårdiffusorn för lockigt hår. Det bästa verktyget för fina och definierade lockar.
Style Pro 2100
Pro Curl Diffuser ghd Pro Curl Diffuser
Universal Diffuser D52DU
Nikki
Beauty Pro
10/09/26-06:30
Beauty First Impressions 💖 Testar ett nytt torrschampo från Amika. Jättebra, tycker jag. Fräschar upp utan att tynga ner eller göra håret strävt. Lämnar inga vita rester. Doftar underbart! Stora minuset är priset! Jämfört med det torrschampo från Björn Axén som jag oftast använder, och som jag tycker är nästan lika bra, så tycker jag nog inte att Amika är värt dubbla priset. Finns i två storlekar.
Beauty First Impressions 💖  Testar ett nytt torrschampo
Perk Up Dry Shampoo 383 ml
Perk Up Dry Shampoo 89 ml
Nikki
Beauty Pro
08/09/26-12:01
Dry Hair Masks Använt huvudsakligen torra hårmasker i sommar. Smidigt när man är på resande fot och mindre tidskrävande. IGK's Antisocial gillar jag jättemycket (tack Anna för ännu ett fint hårvårdstips 🩷) och snart är det dags att testa Soulstruck från Amika. Använder ni / har ni testat någon dry mask? Kommentera och tipsa gärna - både hiss och diss!
Dry Hair Masks  Använt huvudsakligen torra hårmasker i
Antisocial Dry Hair Mask 187 ml
Soulstruck Nourishing Dry Hair Mask 200 ml
Nikki
Beauty Pro
07/09/26-12:35
First Impression 🩵💚 Efter att mestadels ha använt Olaplex i sommar har jag nu börjat varva med Maria Nila's serie för torrt hår, True Soft shampoo och balsam. De innehåller arganolja som både verkar bra mot frizz och tillför glans, tycker jag. Men framförallt känns mitt hår otroligt mjukt. Ljusgrön skimrande formula som är dryg. Fräsch blommig doft. Fritt från sulfater och parabener och känns i alla fall än så länge skonsamt mot hårbotten också.
First Impression 🩵💚  Efter att mestadels ha använt Olaplex
True Soft Shampoo 1000 ml
True Soft Conditioner 1000 ml