/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Virre
Beauty Pro
03/06/26-12:45(redigerad den 03/06/26-12:47)
Beauty First impression 👩‍🦰 The A list hair mist är ett UV-skydd för håret som jag testat för första gången idag. Svårt att säga hur bra den skyddar håret efter den korta stunden. Men däremot doften!  Wow 🥰 Den luktar så otroligt gott av persika och ananas. Den har också jasmin och granatäpple i sig, men de kan jag inte känna av. Det är en söt men inte kvalmig doft som känns i håret men utan att över. Jag är doftkänslig men denna funkar fint!  Misten är fin och lätt att spraya med. Flaskan är liten och smidig och lätt att slänga med sig i en väska. Den känns väldigt lätt på håret och tynger inte ner (såhär långt)
Beauty First impression 👩‍🦰  The A list hair mist är ett
The A List Hair Mist 100 ml
Linn
Beauty Pro
03/06/26-09:18
Jag funderar på att köpa nr 0 och nr 3 från Olaplex men vill ställa frågan till er om ni vet ett billigare alternativ med liknande resultat?
No3 Plus Complete Repair Treatment 250 ml
No.0 Intensive Bond Builder 155 ml
Sotnosen
Beauty Pro
02/06/26-16:46
✨ Beauty Reset ✨ jag har aldrig tänkt på min hårborste som äcklig 👀 men vid närmare titt så inser jag att den faktiskt behöver en rejäl rengöring och massa kärlek 🫣 passade på nu i helgen när det var fint och soligt 🫶🏻🌞 började med att ta bort alla hårstrån och då försvann även en hel del produktrester, sen rengjorde jag den med schampo och tog ut den och la den med piggarna neråt i solstolen så den skulle torka snabbt 🌞🫶🏻 Brukar ni andra vara duktiga på att rengöra era hårborstar? Jag har mycket förbättringspotential om man säger så 🫣🤭
✨ Beauty Reset ✨ jag har aldrig tänkt på min hårborste som
Lina
Beauty Star
01/06/26-17:56
Tips tack! Jag lyckas aldrig forma min lugg! Har precis varit hos frisören och klippt upp den så att jag lättare ska kunna få en frisyr av den. Använder mig antingen av plattång eller rundborste med värme. Me. Lyckas inte få till det och den lägger sig ändå platt! Varför??? Innan så lägger jag i något fuktgivande och värmeskydd, efteråt texturspray heller hårspray, men nej nej det går inte :( ❤️
Mariam
Beauty Pro
01/06/26-07:52
Till återvinning Denna produkt är en av mina favoriter. Denna lugnar och rätar ut vågor och lockar Gör håret mjukt, smidigt och lätthanterligt Ger en mjuk, glansig finish, men nu går denna till återvinning.
Till återvinning    Denna produkt är en av mina favoriter.
Hanadi
Beauty Star
29/05/26-16:33
Jag fick denna produkt förra veckan och hann med att testa den ett par gånger, det är så himla bra med att exfoliera och få huden att kännas mjuk rekommenderar starkt🥰🥰
Jag fick denna produkt förra veckan och hann med att testa
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Tina
Beauty Star
27/05/26-16:29
Vill dela med mig av mitt senaste köp. Jag har torr hårbotten vilket ibland kan börja flagna. Då har jag fått det här schampot som en rekommendation. Har läst bra saker om det så det ska bli riktigt intressant att testa och se om det fungerar på mig.
Detox Shampoo 250 ml
Anna
Beauty Pro
27/05/26-12:58(redigerad den 27/05/26-13:01)
Mitt senaste köp! Det är omköp av inpackningen från IGK som endast behöver 3 minuter och inget balsam i håret. Ger både fukt och stärker håret. Är väldigt kompakt och borde vara i burk, väldigt kompakt konsistens men väldigt bra😍! Skulle köpa schampot som jag gärna använder, effektivt, milt mot hårbotten och till bra pris och här ännu bättre, tog en box för fyrahundra kronor och gick med balsam som jag kan använda efter en fuktgivande mask/ inpackning som behöver balsam ( har en hemma) det är ett för torrt balsam för mitt hår annars🥰
Mitt senaste köp! Det är omköp av inpackningen från IGK som
Offline 3 Minute Hair Mask 198 ml
No4 & No5 Bond Maintenance Duo Box 2025 520 ml