/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Lana
Beauty Pro
29/04/26-09:20
Beauty First Impressions 💖 Jag har nyligen testat OLAPLEX No.7 Bonding Oil och mitt första intryck är väldigt positivt. Den är lätt i håret men ger direkt fin glans och gör håret mjukt utan att kännas fett. Den hjälper också mot frizz och småhår vilket jag verkligen gillar. Ett stort plus är att den även ger värmeskydd. En riktigt bra produkt som känns som en keeper ✨
Beauty First Impressions 💖 Jag har nyligen testat OLAPLEX
No.7 Bonding Oil 60 ml
Celine
Beauty Beginner
28/04/26-05:31
Hej allihopa! Jag testade mitt hår i går och tydligen har jag låg porositet. Dessutom är det superfrissigt och helt utan tydlig form, så jag har ingen aning om det egentligen är rakt, vågigt eller lockigt. Har ni några tips på bra och prisvärda schampon och balsam?😊
Sotnosen
Beauty Pro
27/04/26-18:39
Beauty First Impressions 💖 denna hade jag med mig på vår resa eftersom det är en väldigt liten tub så är den smidig att ha med sig. Man applicerar i håret efter tvätt och jag kände faktiskt att håret blev väldigt lätt att borsta och blev väldigt glansigt och fint 💕 ett väldigt bra resealternativ när man vill ha med sig många fördelar i en produkt utan att det tar massa plats! Den kommer att ligga kvar i min resenecessär inför kommande resor 💕 smidigt med små förpackningar 🫶🏻
Beauty First Impressions 💖 denna hade jag med mig på vår
Snail Sleeping Hair Ampoule 20 ml
Linn
Beauty Pro
27/04/26-05:23
☀️Några hårvårdsfavoriter☀️
☀️Några hårvårdsfavoriter☀️
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
No.4C Bond Maintenance Clarifying Shampoo 250 ml
Miracle Hair Oil 75 ml
Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Irena
Beauty Pro
26/04/26-14:20
Denna vår ska mitt hår leva sitt bästa liv 🖤 Nu väntar jag bara in oljan så kan jag börja experimentera
Denna vår ska mitt hår leva sitt bästa liv 🖤 Nu väntar jag
Chronologiste Overnight Youth Serum 90 ml
Chronologiste Thermique Régénérant Heat Protection 150 ml
Anna
Beauty Pro
23/04/26-13:40(redigerad den 23/04/26-13:40)
Plockade fram dfn här underbara håroljan från Kerastase som är en parfym-hårolja med en UNDERBAR doft! Tycker att den är snäppet godare än Absolu Gloss doften faktiskt i längden✨. en tjockare hårolja om någon undrar✨ Serien är ju väldigt synlig efter att ha kommit i skymundan med en lansering av ett nattserum i serien! Vill verkligen prova det eftersom det fantastiska nattserumet i Nutritive serien har ett enda minus, doften. Det nya är troligen en fullträff🥂 har taggat en refill med oljan och den nya produkten jag nämner 🌞
Plockade fram dfn här underbara håroljan från Kerastase som
Chronologiste L'Huile De Parfum Hair Oil 75 ml, Refill
Chronologiste Overnight Youth Serum 90 ml
natte.jensen
Beauty Star
23/04/26-10:36
Har testat Amika Dry Hair Mask och jag är helt såld 😍 Mitt hår mår så bra av den! Känns mjukare, friskare och mycket mindre slitet efter varje användning. Älskar verkligen hur den ger liv tillbaka till håret utan att tynga ner. Rekommenderas starkt till alla som vill ge sitt hår lite extra kärlek 💛
Soulstruck Nourishing Dry Hair Mask 95 ml
Anna
Beauty Pro
21/04/26-15:40(redigerad den 21/04/26-15:41)
Idag det här schampot jag alltid vill ha hemma ner i brevlådan 🩵 Det är det bästa detoxschampot tycker jag! Helt parfymfritt och torkar inte ut håret som andra jag använt och väldigt effektivt! Det hör är en flaska på 250 ml, men det finns i tre olika storlekar 💦
Idag det här schampot jag alltid vill ha hemma ner i
Peptide Prep Detox Shampoo 53 ml
Detox Shampoo 250 ml
Detox Shampoo 473 ml