/ Vinn biljetter till Way Out West 2025!
Avslutade
Vinn biljetter till Way Out West 2025!

Just nu har du chansen att vinna ett 3-dagars festivalpass för dig och en vän till Way Out West (7-9 augusti), där KICKS x Soak Me blir din go-to club på festivalområdet.

💖 Så här gör du för att tävla: 

1. Skapa din bästa festivallook (tänk Way Out West-vibes!)

2. Posta här i communityt och tagga produkterna du har använt 

3. Berätta vilken artist du är mest taggad på att se och vem du vill ta med dig till festivalen

Vi utser två vinnare. De kontaktas i DM när tävlingen är avslutad.

Lycka till!

🏅 Biljetter till Way Out West
⏰ Tävlingen slutar 7/20/2025
Senaste
Emma
Beauty Star
20/07/25-20:44(redigerad den 20/07/25-20:48)
Glowy bas, glossiga läppar och vingar som flyger, min
Glowy bas, glossiga läppar och vingar som flyger, min festival look är enkel men effektfull. Outfiten blir ett denim set och massa smycken - men de får ni se senare då jag är på resande fot just nu Jag ser mest fram emot Charli XCX och PinkPantheress - två QUEENS jag längtat efter att få se live!! 👑 Den jag vill ta med mig är en vän som betyder mycket och som jag tänkt överraska om jag vinner 💌
Slim Lip Pencil Espresso
Buttermelt Blush U Know Butta
Buttermelt Glaze SPF30 03 Cashew Butta
Buttermelt Bronzer 03 Deserve Butta
Duck Plump Lip Lacquer 01 Clearly Spicy
The Colossal Bubble Mascara Waterproof Black Waterproof 8,75 ml
Paradise Lumi Glotion Highlighter 903 Medium Glow
Instant Anti-Age Eraser Multi-Use Concealer Light
Bronze Pressed Powder Palette
Tattoo Liner Gel Pencil Bold Brown
Sofia
Beauty Star
20/07/25-20:13
Min festivallook börjar med att grunda huden med klassikern
Min festivallook börjar med att grunda huden med klassikern Embryolisse Lait-Crème Concentré. Brynen fixerar jag med Ardell Brow Glue och fyller sedan i med NYX Lift N Snatch Brow Tint Pen i Ash Brown och Espresso – en kombo som jag haft i flera år nu för den är så sjukt bra. Basen bygger jag med Lumene CC cream, Hickap Contour Stick och fixerar med Laura Mercier Ultra Blur Setting Powder. Rouge och highlighter kör jag från Linda Hallbergs Infinity Palette. Till bronzer använder jag BeautyAct Insta-Tan Bronzing Powder. Ögon Till ögonen kör jag en markerad vinge med NYX Epic Ink Liner. Böjer sedan fransarna med Shieseidos Eye Lash Curler och använder Telescopic Mascara för att få till festivalfransarna. Lipkombo Min lipkombo är NYX Lip Liner i Nude Truffle och en dutt av MAC Crème Cup i mitten av läppen. Och så klart – Urban Decay All Nighter som sista steg, för att låsa allt ✨ Vem är jag mest taggad på att se? Efter flera år borta från Way Out West skulle det vara fantastiskt att få gå dit igen – och i år är lineupen helt otrolig men det är Chappell Roan som jag är allra mest taggad på. Hade verkligen velat uppleva hennes musik, scennärvaro, looks och maaagiska röst live. Vem tar jag med mig? Om jag vinner kommer jag bjuda med min kära sambo då vi aldrig gått på WoW tillsammans. Han finns alltid där för mig i alla lägen så hade älskat att kunna överraska honom med detta ❤️
Lait-Crème Concentré 75 ml
Insta-Tan Bronzing Powder Coffe Break
Infinity Palette
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur - Limied Edition Translucent
Lift N Snatch Brow Tint Pen Espresso
Lift N Snatch Brow Tint Pen Ash Brown
Epic Ink Liner 3 Dark Chocolate
All Nighter Setting Spray 118 ml
Telescopic Mascara Black
Eyelash Curler
Jenny
Beauty Star
20/07/25-20:10(redigerad den 20/07/25-20:19)
Vore super kul att gå med min bästa vän Amanda som är med på
Vore super kul att gå med min bästa vän Amanda som är med på bilden! Vi är båda hängivna stammisar och vi vill se charli xcx!
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Limited Edition 236 ml
Chronos Max - Hair Straightener Black
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Smooth Blur Bronzer Sun-Kissed Dreams
Mini Brow Wiz Deluxe Taupe
Multipack Demi Wispies
Photo Finish Primerizer+ Hydrating Primer 10 ml
Skin Illusion Foundation SPF15 Clarins Skin Illusion Spf 15 Foundation:118.5 Choc
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
GinZing Energizing Rich Hydrating Cream 50 ml
Hydrating Foaming Cream Cleanser 236 ml
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Dreamy Dolly
Malin
Beauty Star
18/07/25-06:57
Festivalfin - Med guld & glow! Jag vill ta med min
Festivalfin - Med guld & glow! Jag vill ta med min yngste son Teo på festivalen & se en av hans största idoler - Lola Young! Vi har inte kunnat göra något kul tillsammans i sommar & detta skulle bli en sån höjdare att göra tillsammans!
Genesis Defense Thermique 150 ml
The Glossy Lip Treat 50 Clear Sorbet
Natural Glow Skin Tone Perfector 1 Honey Glow
BUBBA
Beauty Star
17/07/25-13:04
Lite av skånska vibes med denna look, 100% redo göra kaos i
Lite av skånska vibes med denna look, 100% redo göra kaos i folkhavet
Pore Minimizing Anti-Shine Toner
Clinique For Men Maximum Hydrator 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator 50 ml
Matte Clay Styling Wax 150 g
Monster Fiber Cream Styling Wax 100 ml
Valentina
Beauty Pro
15/07/25-16:01
Min way out west look 🎀💕 som består mestadels av BeautyAct
Min way out west look 🎀💕 som består mestadels av BeautyAct produkter med en lila ögonskugga från ett annat märke. 🎨 Min allra bästa vän Isabella är personen som jag skulle vilja dela den här upplevelsen med. Jag ser mest framemot att få se Charli XCX, Iggy Pop, Pet shop boys & Cherrie ❤️‍🔥
Hydra Luminous Concealer 04W
High-Impact Lipgloss Adoring Nude
Ready Set Eyeshadow Primer
Insta-Tan Bronzing Powder StayCation
Victoria
Beauty Beginner
14/07/25-18:10
Festivallook: Locked & loaded för Way Out West 🎯 Inför festival krävs en look som klarar allt: ösregn, sol, dans, och plötsliga selfies. Jag gick för en look som är clean men med detaljer som lyfter – hållbar, snygg och med precis rätt mängd glow. Produkter jag använt: Mascara: Sweed – separerar, lyfter, håller Eyeliner: Maybelline - ink black Glitter: NYX – precis tillräckligt för att fånga ljuset (och blickar) Bryn: Maybelline brow mascara – form och stadga utan att kännas stel Foundation: IsaDora – jämn bas som håller sig fräsch Puder: bareMinerals – matt där det behövs, låter glowet skina där det ska Rouge: Kylie – naturlig färg med snygg intensitet Highlighter: Kylie – ger kindbenen det där lilla extra utan att se svettigt ut Läppar: MAC läppenna + Babor oil gloss – skarp kontur möter glans = drömkombon Setting spray: Urban Decay – för att låsa allt och slippa tänka mer på sminket resten av dagen Mest taggad på att se: Charli XCX – självklar. Vem jag vill ta med: Min bästa vän. Vi har överlevt fler festivalsminkningar i tält än vi vågar erkänna – hon är mitt backstage crew och bästa sällskap. Looken är redo. Jag är redo. Way Out West – vi ses där
Blush 352 Breakfast In Bed
Lip Pencil Sweet Talk
Lip Oil 01 Pearl Pink
The Wake Up The Glow Luminous Foundation 4N Neutral
Fixing Fiber Brow Mascara Medium Brown
Extra Big Finishing Brush
All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray - Limited Edition 118 ml
Tattoo Liner Dip Ink Eyeliner 100 Black Track
Love
Beauty Pro
13/07/25-20:09
Här är min festival look! Jag älskar att gå all in med
Här är min festival look! Jag älskar att gå all in med sminket på festivaler och speciellt med massa glitter! Här körde jag på en sotning och festade till det med glitter-fräknar vilket ger en festival vibe!! Är min absoluta dröm att gå på Way out west i år så att jag kan få se Chappell Roan, men va för långsam med att köpa biljetter så hann bli slutsålt:(( Hade älskat att ta med min bästa vän på festivalen! 😍
Power Grip Primer
Laguna Bronzing Powder 02 (Original)
Blade & Shade 08 Chocolate
Sheer Glow Foundation Fiji
All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray - Limited Edition 118 ml
Soft Glam Eyeshadow Palette