/ Min festivallook börjar med att grunda huden med klassikern
Sofia
Beauty Star
20/07/25-20:13
Min festivallook börjar med att grunda huden med klassikern
Min festivallook börjar med att grunda huden med klassikern Embryolisse Lait-Crème Concentré. Brynen fixerar jag med Ardell Brow Glue och fyller sedan i med NYX Lift N Snatch Brow Tint Pen i Ash Brown och Espresso – en kombo som jag haft i flera år nu för den är så sjukt bra. Basen bygger jag med Lumene CC cream, Hickap Contour Stick och fixerar med Laura Mercier Ultra Blur Setting Powder. Rouge och highlighter kör jag från Linda Hallbergs Infinity Palette. Till bronzer använder jag BeautyAct Insta-Tan Bronzing Powder. Ögon Till ögonen kör jag en markerad vinge med NYX Epic Ink Liner. Böjer sedan fransarna med Shieseidos Eye Lash Curler och använder Telescopic Mascara för att få till festivalfransarna. Lipkombo Min lipkombo är NYX Lip Liner i Nude Truffle och en dutt av MAC Crème Cup i mitten av läppen. Och så klart – Urban Decay All Nighter som sista steg, för att låsa allt ✨ Vem är jag mest taggad på att se? Efter flera år borta från Way Out West skulle det vara fantastiskt att få gå dit igen – och i år är lineupen helt otrolig men det är Chappell Roan som jag är allra mest taggad på. Hade verkligen velat uppleva hennes musik, scennärvaro, looks och maaagiska röst live. Vem tar jag med mig? Om jag vinner kommer jag bjuda med min kära sambo då vi aldrig gått på WoW tillsammans. Han finns alltid där för mig i alla lägen så hade älskat att kunna överraska honom med detta ❤️
Lait-Crème Concentré 75 ml
Embryolisse
Lait-Crème Concentré 75 ml
Insta-Tan Bronzing Powder Coffe Break
BeautyAct
Insta-Tan Bronzing Powder Coffe Break
Infinity Palette
LH cosmetics
Infinity Palette
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light