/ Vinn biljetter till Way Out West 2025!
Avslutade
Vinn biljetter till Way Out West 2025!

Just nu har du chansen att vinna ett 3-dagars festivalpass för dig och en vän till Way Out West (7-9 augusti), där KICKS x Soak Me blir din go-to club på festivalområdet.

💖 Så här gör du för att tävla: 

1. Skapa din bästa festivallook (tänk Way Out West-vibes!)

2. Posta här i communityt och tagga produkterna du har använt 

3. Berätta vilken artist du är mest taggad på att se och vem du vill ta med dig till festivalen

Vi utser två vinnare. De kontaktas i DM när tävlingen är avslutad.

Lycka till!

🏅 Biljetter till Way Out West
⏰ Tävlingen slutar 7/20/2025
Senaste
Ida
Beauty Star
13/07/25-18:03
Min bästa festivallook håller i regn, solsken och trånga
Min bästa festivallook håller i regn, solsken och trånga publikhav, och har en rosaton som både matchar årets poster och får en att se pigg ut in i sista dagen 💄😅 Om jag vinner tar jag med min bästis och sjunger med till Fontaines D.C. och Wet Leg tills rösten ger upp 🪩🎇🎵🎸🎫
Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30 4
Calming Centella Primer 50 ml
Radiant Cream Colour Stick Blush Blushing Bloom
Glam To Go Mini Palette
High Impact Easy Liquid Liner Espresso
High Impact Zero Gravity Mascara Black
Sofia
Beauty Pro
11/07/25-20:02(redigerad den 11/07/25-20:02)
Något i denna glittriga, regnbågiga stil skulle jag kört på.
Något i denna glittriga, regnbågiga stil skulle jag kört på. Hade varit coolt att se Mavis Staples! Otroligt häftig röst. Hade kanske släpat med mig min lillebror. Fick tagga andra färger av läppstiftet och blushet eftersom de är slutsålda i de färger jag använde.
1993 Palette
Fantastick Rosa
Duo Dimension Area
Kamilla
Beauty Beginner
11/07/25-06:29
Lite 90-s vibes med denna look
Lite 90-s vibes med denna look
Your Skin But Better CC+ Natural Matte SPF40 CC Cream Light Medium
Highlighter - Baked
Maira
Beauty Beginner
10/07/25-18:42(redigerad den 10/07/25-18:44)
Jag hade återanvänt mycket av looken jag körde på bilderna.
Jag hade återanvänt mycket av looken jag körde på bilderna. More is more med mycket paljetter och glitter. Älskar min prisvärda bas från Loreal, NYX, blandat med läppglans och concealer från Dior. Jag är taggad på alla artister, lite extra på Chapell Roan! Skulle gå med min kompis Elias 🙌🏼
Buttermelt Bronzer 03.5 Butta D Down
Buttermelt Blush For The Butta
Infaillible 24H Fresh Wear Foundation Powder 200 Golden Sand
Backstage Light Coverage Fluid Foundation Brush N° 11
Always On Moodboard Eyeshadow Palette Bouige Vibes
Pernilla
Beauty Pro
09/07/25-09:17(redigerad den 09/07/25-09:19)
För min Way out West look valde jag att ta inspiration av
För min Way out West look valde jag att ta inspiration av Chapell Roan som ska spela där 🧚🏻🎶 Kan inte bestämma mig för om jag vill ha med bästisen, killen eller syrran 🙈
Magic Touch Blush Trio Pink Trio
Infinity Glam Palette
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Angelica
Beauty Pro
07/07/25-14:09
✨ Min Way Out West-look 2025! ✨ Jag har satsat på en glowy,
✨ Min Way Out West-look 2025! ✨ Jag har satsat på en glowy, boho-inspirerad festivallook med skimmer på ögon, rosiga kinder och glossiga läppar – perfekt för både dagsfest och klubbkväll på KICKS x Soak Me! 🌸🌿 I min festivallook kommer dessa produkter göra mig fin: Clinique Moisture Surge CC Cream ger mig en jämn och återfuktad bas, Anastasia Beverly Hills-paletten fixar en varm och glammig ögonlook, och med Laura Mercier Blush får jag rosiga kinder med naturligt glow. Paula’s Choice Hyaluronic Acid Booster ser till att min hud känns fräsch och återfuktad hela dagen, och Fenty Beauty Gloss Bomb ger läpparna en glansig finish som passar perfekt till festivalvibbarna! 💖✨ 🎶 Taggad på att se: RAYE – magisk live! 👯‍♀️ Tar med mig: Min bästa vän – vår drömhelg tillsammans!
Cecilia
Beauty Beginner
07/07/25-13:33
Pinkpantheress och Charli XCX är mina favoriter på årets
Pinkpantheress och Charli XCX är mina favoriter på årets satsiga line-up, jag och min väninna lär dansa så att svetten rinner. Daniela Rathana får ut alla känslor så bra, garanterade tårar där🥹 Jag skulle välja att en coquette vibe på min outfit och sedan göra en lite mer neutral cool makeup till. Här tycker jag att en bas med glow och lite smoke runt ögonen kompletterar och balanserar min outfit. Håret vill jag ha definierat och gullig. Sen är ju BLEKTA bryn obligatoriskt för mig, speciellt på festival! Jag älskar att blanda olika stilar och årtionden med en modern make, blir alltid festligt och passar festival✨🩷
Frizz Ease Secret Agent Perfecting Creme 100 ml
Frizz Ease Dream Curls Curl Reviver Mousse Styling Mousse 200 ml
Invisible Illumination Dewy Glow Gel Primer
On-The-Glow Blush Juicy
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 325C
Even Better All Over Concealer + Eraser Concealer CN 52 Neutral
Eye Effects Shadow Palette Hazelnut Haze
Emelie
Beauty Pro
07/07/25-11:06(redigerad den 08/07/25-13:54)
Min festivallook är rosa med guldiga smycken, sminket passar
Min festivallook är rosa med guldiga smycken, sminket passar perfekt för Way Out West i mina tycken. Jag brukar svart och vitt vara evigt lojal, men nu så matchar klänning och smink det blir helt annat när man är på festival. 🎀💗 Göteborgsregnet kan ösa ner bäst det vill, jag är redo att dansa med ett stort leende därtill. Från Avenyn till Slottskogen, jag är i Way out West harmoni, där tar musiken över i en oändlig symfoni. 🎼 Daniela Rathana är min stora favorit och Charli XCX gör att jag dansar och inte bryr mig ett skit. Jag vill ta med Sandra min fina vän, en riktig Afrodit. Vi dansar, skrattar och njuter av sommarens glans, som att ingenting annat fanns, så ge oss en chans, vi lovar att dansa loss även när vi hamnar i trans. 👯‍♀️
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Lip Volume Tuto Rose
Telescopic Mascara Black
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light
Silky-Soft Blush Date Night
Soft Matte Complete Concealer Vanilla