/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Alexa
Beauty Pro
17/06/26-17:20
Jag har testat BeautyAct Prime, Set & Refresh och jag måste säga att jag är riktigt imponerad. Sminket sitter så himla bra hela dagen utan att kännas tungt eller kakigt. Sprayen ger en fräsch känsla direkt efter applicering och sminket ser mer naturligt och fint ut. Jag gillar också att den hjälper basen att smälta ihop så allt ser jämnare ut.
Jag har testat BeautyAct Prime, Set & Refresh och jag
Veronica
Beauty Star
17/06/26-10:36
Euphoria - Magnetic elixir från Calvin Klein. Mitt betyg: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ av ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. Djup doft, lite förförisk som doftar elegant. Den ger dig självförtroende att ge dig ut i mörkret. Den doftar fräscht, inte sött. Sitter bra på huden, försvinner inte.
Euphoria - Magnetic elixir från Calvin Klein. Mitt betyg:
Linn
Beauty Pro
17/06/26-09:25(redigerad den 17/06/26-09:49)
🏳️‍🌈OLE HENRIKSEN🏳️‍🌈 Pout Preserve Peptide Lip Treatment Pride Rainbow Holographic Glimmer Tack @KICKS för att jag fick testa det här! Om du vill ha mjuka, återfuktade och glansigt skimrande läppar så är den här något för dig. 🏳️‍🌈 Mitt första intryck? Känns härligt och återfuktande. Den har en lagom tjock konsistens. Passar både för sig själv eller ovanpå läppstift. Inte för kladdigt. 🏳️‍🌈 Förpackning? Bra förpackning, härliga färger formade till ett hjärta. 🏳️‍🌈 Hur håller det under dagen? Den håller bättre än många andra återfuktande produkter till läpparna. 🏳️‍🌈 Har det en plumpande effekt? Efter några dagar märker jag inte mycket men det är svårt att avgöra mindre resultat. Det är dock inte det viktigaste för mig. 🏳️‍🌈 Doft? Det doftar sött och fruktigt. 🏳️‍🌈 Färg? Den är vagt skimrande/glittrande holografisk. Väldigt diskret. 🏳️‍🌈 Bra saker med produkten: 〰️ Plumpande effekt 〰️ Innehåller peptider 〰️ Återfuktar intensivt 〰️ Innehåller kokosnötssmör & hjortronolja 〰️ Tillför glans 〰️ Vårdar på djupet 〰️ Doftar gott 🏳️‍🌈 Betyg? Det är minst lika bra som mina Lancôme Juicy Tubes som är mina absoluta favoriter sedan innan vilket gör att de får 5/5⭐️. Det är verkligen en keeper! Går ej att tagga rätt färg!
🏳️‍🌈OLE HENRIKSEN🏳️‍🌈 Pout Preserve Peptide Lip
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Malaze
Beauty Pro
17/06/26-08:28(redigerad den 17/06/26-08:33)
Först och främst är jag tacksam mot Kicks som gav mig chansen att prova den här produkten. 💝🌺 Jag testade got2b Glued Blasting Freeze Hairspray och är mycket nöjd med resultatet. Hårsprayet gav ett starkt och långvarigt håll samtidigt som mina lockar behöll sin form och definition. Som man kan se på bilden ser håret välvårdat ut med mindre friss och fina, naturliga lockar. 🤩 Jag uppskattade att sprayen torkade snabbt och hjälpte till att hålla frisyren på plats hela dagen utan att tynga ner håret. Trots den starka fixeringen kändes håret fortfarande naturligt och hade fin rörelse. Sammanfattningsvis är detta ett utmärkt hårspray för dig som vill ha långvarig stadga, kontroll över friss och väl definierade lockar. Jag kommer definitivt att använda det igen och kan varmt rekommendera det. 💖
Först och främst är jag tacksam mot Kicks som gav mig
Glued Blasting Freeze Hairspray 300 ml
Camilla
Beauty Star
17/06/26-07:31
Har fått testa Kylie Cosmetics hybrid blush som test reviewer! Jag har färgen Winter Kiss och tycker verkligen om den. Det är en kall rosa nyans som ser väldigt fin ut på huden och ger lite färg utan att det känns överdrivet. Jag gillar också själva formulan, den är mjuk och lätt att applicera. Jag tycker att den är enkel att bygga upp i intensitet och den smälter fint in i huden utan att bli fläckig eller pudrig. Jag brukar föredra blush som går att bygga upp lite i taget, och det tycker jag att den här gör bra. Dessutom håller den sig snygg under hela dagen, vilket är ett stort plus. Förpackningen känns lyxig och praktisk, precis som man förväntar sig av Kylie Cosmetics. Om du gillar kalla rosa toner rekommenderar jag färgen Winter Kiss!
Hybrid Blush Slow Jam
Ewa
Beauty Pro
17/06/26-05:19
Jag har fått hem att testa Beautyact Prime, Set & Refresh Spray 50 ml (199 kr). Första intrycket när jag enbart testade att spraya den var ”hjälp vad är detta som luktar såhär!?”. Tankarna gick genast till doften av fotkrämer! Sprayfunktionen är bra, det kommer ut som ett moln, dock kan jag känna att det kommer lite väl mycket varje gång man sprayar och jag har faktiskt börjat lägga en handduk över axlarna för mycket produkt lägger sig på kläderna på grund utav att det kommer så mycket produkt vid varje spray. Skulle inte säga att det är en budgetprodukt med tanke på priset. 199 kronor lät billigt men när jag sen såg att flaskan enbart innehåller 50 ml så ändrade jag den tanken. Till det positiva! Jag gillar att man kan använda produkten både som primer OCH settingspray. Jag har testat den med olika foundations och jag är verkligen mycket nöjd med resultatet man får. Så nöjd att jag även kan vänja mig vid den mintiga lukten. Minten gör även att ansiktet känns lite sådär ”kallt” till en början, men den känslan lägger sig efter ett tag. Lägger upp en bild på hur min sminkning såg ut kl 7 på morgonen och sedan hur den såg ut kl 17 när jag kom hem från jobbet. Sammanfattningsvis är detta verkligen en bra produkt som jag kommer fortsätta att använda. Den ger ansiktet ett snyggt glow, lägger sig snabbt och får verkligen sminket att hålla bättre under dagen! Jag har även använt den en dag när jag inte sminkade mig just för att den ger ansiktet ett så snyggt glow. Jag har en (o)vana att skaka flaskan innan användning. Gör inte det med denna för då läcker den. Tack Kicks för att ni gett mig möjligheten att testa denna produkt!
Jag har fått hem att testa Beautyact Prime, Set &
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Amanda
Beauty Pro
16/06/26-22:51
Jag har nu testat tre produkter från Matas Stribers solserie och tänkte dela mina tankar kring dem 🌞 🧴 Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free Det här är en återfuktande body lotion med SPF 30 som ger ett bra skydd och känns behaglig på huden. Konsistensen är krämig och relativt enkel att smörja ut. Jag uppskattade att huden kändes mjuk och återfuktad under dagen, men för min personliga smak tog den lite väl lång tid att sjunka in och lämnade en något kladdig känsla efter applicering. Jag saknade också en lätt fräsch doft, även om jag samtidigt uppskattar att den inte har den starka klassiska solkrämsdoften. ✨ Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free Den här produkten blev nog min favorit av de två traditionella solskydden. Konsistensen är lätt, går snabbt in i huden och känns inte fet eller tung. Jag upplevde också att huden höll sig mindre glansig under dagen, vilket var ett stort plus. Jag gillar dessutom att den innehåller niacinamid och att den är godkänd av Asthma Allergy Nordic, vilket känns extra tryggt för mig som astmatiker. Även här hade jag dock gärna sett en lätt doft för en lite lyxigare känsla. 🌞 Sun Stick SPF 50 Fragrance Free Det här sun sticket har blivit den produkt jag använt mest. Jag bränner mig lätt på läpparna och nästippen, så det har varit perfekt att ha i väskan för snabb återapplicering under dagen. Det är enkelt att använda, kladdar inte ner händerna och känns behagligt på huden. SPF 50 är också ett stort plus på de områden som lätt blir extra utsatta i solen. Smidig, praktisk och definitivt en produkt som kommer följa med mig hela sommaren 👜💛 Överlag tycker jag att Matas Striber erbjuder prisvärda och genomtänkta solskydd. Om jag ska välja en favorit blir det Sun Stick SPF 50 tack vare hur smidig den är att använda, tätt följd av Fluid Oil Control SPF 30 som fungerat väldigt bra som vardagligt ansiktssolskydd 🌿
Välj en eller flera svar
Vilken av dessa är din favorit?
3Bidrag
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free 50 ml
Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free 50 ml
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Skicka
Jag har nu testat tre produkter från Matas Stribers solserie
Nadya
Beauty Pro
16/06/26-19:51
Nu har man testat beautyact prime och setting spray. Ser ni glowen? Det är inte endast för man är utomlands i värmen, det gjorde min hud otroligt glowy och kompletterade min makeup så bra. It’s a keeper 😍😍😍
Nu har man testat beautyact prime och setting spray. Ser ni
16H Ultra Wear Setting Spray 50 ml