/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Emma
Beauty Pro
23/06/26-14:36
Jag har fått testa beauty acts ”prime set & refresh spray” och här är mina tankar 🤍 För mig och min hud så fungerade denna inte så bra som jag hade hoppats. Jag har relativt torr hud (vet inte om det har något med resultatet att göra, men kan vara bra information) och jag upplevde när jag använde den som setting spray efter jag lagt på alla mina produkter, att sminket släppte på ställen där det aldrig brukar göra. Det var främst vid näsan som jag upplevde detta. Utöver det tyckte jag att det var bra ”sprut” och jag gillade sizen på flaskan, perfekt att ha med i handväskan till exempel. Synd att denna inte passade mig så bra, är det någon annan som testat denna som upplevt något liknande?✨
Jag har fått testa beauty acts ”prime set & refresh
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
clara.eriksson
Beauty Star
23/06/26-14:04
Nilens Jord - Tinted Lip Balm, Pink Sheer💗 Jag fick äran att testa detta Tinted Lip Balm i färgen Pink Sheer och jag är verkligen nöjd med det! Pink Sheer ger en naturlig och fräsch rosa ton som passar perfekt till vardags. Den glansiga och lätta formulan smälter in i läpparna och får läpparna att kännas mjuka och återfuktade länge utan någon kladdig känsla. Färgen är relativt diskret men ger trots detta ett fint lyft till hela looken.💄 Ett extra plus för den stilrena och smidiga förpackningen som passar perfekt att ha med sig i väskan.😍 Denna produkt passar perfekt för dig som både är ute efter vård och lite färg i samma produkt! Rekommenderar starkt, 5/5💋
Nilens Jord - Tinted Lip Balm, Pink Sheer💗  Jag fick äran
Tinted Lip Balm Black Berry
Irena
Beauty Pro
22/06/26-19:51
Rituals of Yozakura Body cream 🌸🍒 Jag fick äran att få testa denna hudkräm från rituals och här kommer min ärliga recension. Som jag skrev i min first impression post så tyckte jag att krämen var återfuktande och behaglig men att jag hade önskat mig lite mer doft. Efter att ha använt produkten vid ett fåtal tillfällen kan jag säga att det absolut inte går att klaga på hur återfuktande den känns, men för det priset och själva doftprofilen (körsbärsblom) såg jag framför mig något blommigt och friskt, men på min hud doftade den tyvärr som vissna blommor och sura körsbär. Det kan vara så att min skin chemistry helt enkelt inte gick ihop med denna vilket är synd för jag såg verkligen fram emot att använda den. Det positiva är att krämen är dryg och att själva förpackningen är stor. Jag har bara använt den på överkroppen och kan tänka mig att den räcker länge. Överlag tycker jag inte den presterar bättre avseende fuktgivande egenskaper än någon random hudlotion från ICA eller apoteket. När jag köper hudkrämer från rituals eller liknande nischade hudvårdsmärken vill jag att det ska dofta gott och lääänge. Här försvann doften efter 10 minuter. Det blir därför inget omköp av mig, men jag är tacksam över att ha fått testa 🌸🍒
Rituals of Yozakura Body cream 🌸🍒  Jag fick äran att få
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
Matilda
Beauty Pro
22/06/26-13:59(redigerad den 22/06/26-19:02)
Tack @KICKS för att jag fick äran att prova OLE HENRIKSEN Pout Preserve Peptide Lip Treatment Pride Rainbow Holographic Glimmer 🏳️‍🌈✨️ Första intryck: Väldigt fin förpackning och doftar gott av frukt/citrus. Härligt lagom tjock konsistens utan att vara för kladdig. Funkar bra ensam men även ovanpå läppstift. Min helhetsrecension: Läpparna känns återuktande länge under dagen. Den har en genomskinlig bas och skimrar fint åt det lila hållet. Det här är en läpprodukt som inte liknar något annat jag provat tidigare. Jag upplever i och med glanset/skimret att läpparna ser lite plumpade ut. Kan dock inte säga något om den plumpar läpparna över tid då det är svårt att avgöra och inte heller det viktigaste för mig. Jag har använt den dagligen i ungefär en vecka och upplever att läpparna är mer återfuktade nu och inte lika torra, trots att jag inte tagit på någon produkt. Det är en ganska dyr produkt då den kostar 245kr men den återfuktar väldigt bra och det känns som att produkten är dryg och kommer räcka länge plus att den har en fint skimrande effekt, så trots priset får den ändå 5/5 ⭐️ (Det går inte att tagga rätt produkt)
Tack @136092963 för att jag fick äran att prova OLE
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Moa
Beauty Star
22/06/26-09:03(redigerad den 22/06/26-09:04)
Jag har fått äran att testa Kylie Cosmetics Hybrid Blush i färgen Winter Kissed, och har bara positivt att säga. Det är en kall rosa färg som ser jättefin ut på huden. Ger fin färg utan att kännas överdriven och är perfekt för att bygga på om man vill ha mer produkt. Det bästa med en Hybrid Blush är att den går att använda både som kräm och puderprodukt utan att den lägger sig kakigt eller fläckigt. Själva formulan på produkten är mjuk, lätt och enkel att applicera. Gillar man kalla rosa toner rekommenderar jag denna produkt!
Jag har fått äran att testa Kylie Cosmetics Hybrid Blush i
Hybrid Blush Slow Jam
Saga
Beauty Pro
22/06/26-07:25
Jag har fått testat tre av matas striber solskydd. Sun face cream 50, sun spray 30 och sun stick 50. Gillar att de är fragrance free och att de är pumpar på ansikt och kropps skyddet. Det är också trevligt att de är svanenmärkt och allergivänlig. Men hade önskat att den för ansiktet var vattenfast. Råka bränna mig första gången jag testade de för ansiktet och om de var för att jag tog för lite eller gömde sätta på nytt igen efter ett tag. Den är lite klumpig förpackning att ha med sig i väskan men annars helt okej men kommer nog ej köpa igen då de finns andra jag gillar bättre i samma prisklass. När de kommer till kroppskräm kör jag för de mesta 50 så kommer nog inte köpa denna heller. Men den har fungerat som den ska och ett bra pris. Detta ska vara vatten resistens så de är ju ett plus. Sticket är något jag gillar! Brukar tycka att de kan vara överdrivet feta men denna är lagom och har en smart kork som skruvas fast så den ej går upp. Denna är prefekt att ta med sig. Också vatten resistens ! Denna skulle jag överväga att köpa igen. Allt som allt är de helt ok men bara en jag skulle kunna tänka mig köpa igen. Bra budget solskydd men inget som ersätter de jag redan använder
Jag har fått testat tre av matas striber solskydd. Sun face
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Moa
Beauty Pro
20/06/26-10:12
Jag har fått möjligheten att testa Pout Preserve Peptide Lip Treatment PRIDE ⭐️ Superfint med glitterkornen och blir inte allt för klibbig. Tycker doften/smaken på den är väldigt bra. Ger en fin metallic look på läpparna. Kan tycka priset är lite väl dyrt för ett läppglans men verkligen superfint😍 Denna produkt får 8/10😍😍
Jag har fått möjligheten att testa Pout Preserve Peptide Lip
Simone
Beauty Pro
19/06/26-21:07
Jag fick chansen att prova på Ole Henriksen pout preserve i doften watermelon. Jag har använt denna produkt dagligen i två veckor nu och detta är vad jag tycker om den. ➕️ Prisvärd , doftar gott, läpparna känns återfuktade, inte kladdig. ➖️ Jag har lite svårt för den kylande känslan på läpparna och färgen tycker jag personligen inte passar mig. För att sammanfatta, jag gillar produkten och kommer använda den tills den tar slut. Jag kommer dock inte köpa om och det är endast pga personliga anledningar och den största är att jag har svårt för den kylande effekten.
Jag fick chansen att prova på Ole Henriksen  pout preserve i
Lip Treatment Pout Preserve Orange