/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Moa
Beauty Pro
20/06/26-10:12
Jag har fått möjligheten att testa Pout Preserve Peptide Lip Treatment PRIDE ⭐️ Superfint med glitterkornen och blir inte allt för klibbig. Tycker doften/smaken på den är väldigt bra. Ger en fin metallic look på läpparna. Kan tycka priset är lite väl dyrt för ett läppglans men verkligen superfint😍 Denna produkt får 8/10😍😍
Jag har fått möjligheten att testa Pout Preserve Peptide Lip
Simone
Beauty Pro
19/06/26-21:07
Jag fick chansen att prova på Ole Henriksen pout preserve i doften watermelon. Jag har använt denna produkt dagligen i två veckor nu och detta är vad jag tycker om den. ➕️ Prisvärd , doftar gott, läpparna känns återfuktade, inte kladdig. ➖️ Jag har lite svårt för den kylande känslan på läpparna och färgen tycker jag personligen inte passar mig. För att sammanfatta, jag gillar produkten och kommer använda den tills den tar slut. Jag kommer dock inte köpa om och det är endast pga personliga anledningar och den största är att jag har svårt för den kylande effekten.
Jag fick chansen att prova på Ole Henriksen  pout preserve i
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Sofia
Beauty Pro
19/06/26-18:04
Jag har testat BeautyAct Prime, set & refresh – en spray som kan användas både som primer, setting spray och för att bara fräscha upp ansiktet/sminket under dagen. Jag har normal/fet hy med en del rodnad, men inte känslig eller aknebenägen hy. Har testat sprayen både under och över smink, på allt från bar hud till full glam. På bilden har jag haft sminket på i flera timmar och varit ute och svettats i midsommarvärmen (jag svettas onormalt mycket och är sjukt värmekänslig). 💨 Förpackning: Liten och bra, lätt att ta med sig. Läcker inte. Fin mist, men väldigt blöt på något sätt. Men inga strålar i ansiktet som förstör sminket utan det blir mer som ett moln. Ett blött moln. Allmänt lätt att använda. 💨 Doft: Ingen parfym, men en mintdoft som jag antar att man har valt för att det ska vara uppfriskande. Har sett att andra recensenter tycker att doften påminner om allt möjligt – personligen tycker jag att det luktar nästan exakt som nässpray med mentol. 😂 Ingen doft jag vill ha i ansiktet, men den känns bara precis när man sprayat, sen försvinner den. Den är inte besvärande på något sätt, bara inte min kopp te. 💨 Pris: Lite dyr faktiskt, trots att BeautyAct brukar vara rätt billigt. 199 kr för 50 ml är dyrare per ml än min favorit från LH som kostar 349 kr för 100 ml. Om man verkligen använder sprayen för priming, setting och refreshing, och t.ex. kan byta ut sin primer mot denna så är det kanske mer värt pengarna för man får mer nytta av den och slipper köpa andra saker, men då tar å andra sidan 50 ml slut väldigt fort. 💨 Som primer: Jag vet inte riktigt om sprayen utgör någon bra primer eller inte. Men jag föredrar klibbiga, greppande primers. Sprayen känns inte alls klibbig på huden, tror inte att den håller fast sminket direkt. 💨 Som setting spray: Funkar otippat bra! Jag kan ju inte låta bli att jämföra sprayen med LH cosmetics Long Lasting setting spray som är min oslagbara favorit. LHs är fortfarande bäst, men jag tycker att mitt smink har suttit hur fint som helst hela dagen och kvällen även med denna från BeautyAct. Även svettiga dagar som idag. 🥵 Har inte testat om den håller ifall man t.ex. badar eller hamnar i en snöstorm, men så höga krav har man kanske sällan på en setting spray ändå. Finishen är naturlig med fin lyster. 💨 Som refresh: Jag har aldrig med mig smink för att bättra på under dagen så jag är inte riktigt något fan av att spraya ansiktet i tid och otid heller. Visst känns det lite uppfriskande, men det är inte en funktion jag har behov av. Känns inte kladdig eller så på huden. Summa summarum så är det en riktigt bra setting spray, men den är varken bättre eller billigare än min favorit från LH så jag kommer inte att köpa den igen. Jag skulle kanske rekommendera den till folk som älskar multifunktionella produkter, som helst vill kunna göra ett full face med några få produkter. 😊
Jag har testat BeautyAct Prime, set & refresh – en spray
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Onel
Beauty Star
19/06/26-11:12(redigerad den 19/06/26-11:12)
Har fått testa tre produkter från Matas striber så här kommer mina tankar om dem. Sun Spray Fragrance Free SPF 30 Det här är en smidig solspray som är enkel att applicera tack vare sprayfunktionen. Jag hade dock önskat att den fördelade produkten som en finare dimma, eftersom den just nu snarare sprutar ut produkten i mindre klickar. Solskyddet går däremot in väldigt snabbt i huden, vilket jag uppskattar. Ett stort plus är att den är parfymfri. Jag kan ofta uppleva att solkrämer har en stark doft som hänger kvar resten av dagen, så det är skönt med ett alternativ utan parfym. Sun Face Fluid SPF 30 Tyvärr ingen favorit för mig. Jag upplever att den tar längre tid att sjunka in i huden än Sun Spray. Jag bränner mig ganska lätt i ansiktet och därför hade jag föredragit SPF 50 istället för SPF 30. Produkten fungerar säkert bra för många, men den passade inte riktigt mina behov. Sun Stick SPF 50 Min favorit av de tre produkterna. Den lilla storleken gör den enkel att ha med sig och den är perfekt för känsliga områden som öron, näsa och läppar. Smidig, praktisk och en produkt jag definitivt kommer att köpa igen.
Har fått testa tre produkter från Matas striber så här
Meli
Beauty Pro
19/06/26-10:39
Jag har fått chansen att få testa Beauty Acts ”Prime, Set & Refresh. Det är en 50 ml produkt som ska sätta och ge en återfuktning samtidigt, produkten kan användas både innan och efter man sminkat sig. Det känns som en bra vardaglig produkt och jag tyckte att själva sprayen var skön mot ansiktet. Kan inte säga så mycket än om den får sminket att hålla mycket bättre men jag får fortsätta att testa den för att utvärdera 😍
Jag har fått chansen att få testa Beauty Acts ”Prime, Set
Sham
Beauty Beginner
19/06/26-10:12
Jag har testat många produkter och de har varit tillfredsställande för mig. Nu vill jag gärna prova era nya produkter.
Amanda
Beauty Pro
19/06/26-09:35
Har fått hem 3 solskyddsprodukter från Matas Striber att prova, en Sun stick balm spf 50, Sun spray för kroppen spf 50 och Sun face fluid spf 30.  Har provat alla och älskar dessa. De är allergifria och har inte gett några reaktioner på mig, inga finnar eller utslag vilket jag brukar vara känslig för i spf produkter. Innehåller Aloe vera och Hyaluronsyra som lugnar och återfuktar när man är ute i solen. Använder dessa dagligen när det är sol ute. Passar perfekt under mitt smink även utan att rulla på huden. Har varit ute efter SPF produkter som är allergivänliga och med bra fuktgivande ingredienser. Så är tacksam att fått prova dessa! 5/5❤️
Har fått hem 3 solskyddsprodukter från Matas Striber att
Sun Spray SPF 50 Fragrance Free 200 ml
NAS
Beauty Pro
18/06/26-12:47
TThank You kicks for the generous selection to choose me for the got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder💜 This one is all about instant volume. A tiny amount at the roots and your hair lifts right away—no heat, no effort. I love it for those flat hair days when nothing else works. The texture is very matte and gives that slightly messy, lived-in look, which I personally like. But you have to be careful—too much and it can feel a bit sticky and heavy. Not something I'd use every day, but for quick styling or when I want extra volume, it does the job for a very good price 👍🏻 7.5/10✨️
TThank You kicks for the generous selection to choose me for
Powderful Volumizing Styling Powder 10 g