/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Hiba
Beauty Pro
04/03/26-14:02
Hej alla!!  Jag har fått möjligheten att testa Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream. Jag har använt dem i snart en månad nu och tycker verkligen om dem. Krämen för sig själv känns väldigt behaglig på huden och går snabbt in utan att kännas tung eller kladdig. Direkt efter att jag applicerar båda så känns ansiktet återfuktat, mjukt och fräscht, och jag upplever att huden håller sig återfuktad under dagen. Min hud känns också jämnare och lite mer “plumpad”, vilket gör att den ser friskare och mer levande ut. Oftast använder jag den någon timme innan sminket. Trots att produkten är dyr så är det faktiskt en produkt jag skulle kunna tänka mig att köpa igen, eftersom huden verkligen känns återfuktad och bra när jag använder den!
Hej alla!!   Jag har fått möjligheten att testa
Mari
Beauty Pro
04/03/26-12:38
Jag har fått testa Soft Glow Cream Bronzer i nyansen Golden Hour och jag är verkligen imponerad! Det är en varm ton som ger en jättefin, solkysst look utan att bli orange. Formulan är krämig och mjuk, vilket gör den superlätt att applicera och blenda ut. Den smälter in fint i huden och ger ett naturligt glow. Jag gillar att den går att bygga upp beroende på hur mycket färg man vill ha, men den ser fortfarande naturlig ut. Perfekt för en fräsch vardagsmakeup! Jag tycker absolut att den är värd att testa.
Jag har fått testa Soft Glow Cream Bronzer i nyansen Golden
Hogge
Beauty Pro
04/03/26-09:15(redigerad den 04/03/26-13:20)
Paulas Choice CellularYouth Longevity Serum 💜 "Ett serum med bevisad effekt: • Jämnar ut hudtonen • Stramar upp • Lyfter • Ökar lystern • Jämnar ut fina linjer • Reducerar uppkomsten av rynkor • Förfinar hudtexturen • Förbättrar elasticiteten • Stärker hudbarriären • Återfuktar • Plumpar huden • Stödjer hudens mikrobiom" Så kul att Cassandra skrev ett inlägg om Longevity produkter i januari (?) med bla PC och Mantle så man fick upp ögonen och sen att Kicks släppte det som ett BeautyTest! Tack för förtroendet. Här är min recension: 🙋‍♀️ Om mig: 31 år och glowsearcher. Min hud är torr med början till fina linjer. Använder mycket fukt och fett i min rutin. 👀 Första intryck: Lyxig "space-ig" glasflaska. Formulan är rosa och ganska rinnig. Jag upplever inte att den har någon speciell doft. Lätt att arbeta in. 💦 Hur jag använder produkten: Jag (som de flesta andra beautytesters) har läst att man ska ta 1 pump, 2 ggr/dag. Kändes lite snålt men jag kan hålla med om att mer än det blir ganska mycket pga rinnig produkt. Till min törstiga hud har jag ändå tagit 2 pump 1-2 ggr/dag efter toner/essence och det har räckt till ansikte, hals, dekolletage och nacke. 📈 Resultat över tid: Efter ca 6 veckor har jag ½ flaskan kvar. Jag upplever att min hud är återfuktad och plumpad hela dagen och att sminket blir snyggare. Kanske är det för att vissa linjer blivit mindre? 👀 👍 Vad jag gillade mest: Att den håller vad den lovar även när den är testad under den tuffaste årstiden! 👎 Vad jag gillade minst: Ärlig talat så vet jag inte, jag kände inget "wow!" när jag började använda serumet (använder redan bl.a. peptider, vitamin A + C och försöker jobba agewell) men jag vet heller inte vad jag missar om jag skulle sluta. ⭐️ Overall: Jag är nöjd så jag ger serumet 4/5 (för avsaknad av wow-effekten). Kan tänka mig att köpa det igen och kommer rekommendera det vidare om man har budgeten (870:- för 30ml).
Paulas Choice CellularYouth Longevity Serum 💜  "Ett serum
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Hogge
Beauty Pro
04/03/26-09:14(redigerad den 04/03/26-09:17)
Paulas Choice CellularYouth Longevity Serum 💜 "Ett serum med bevisad effekt: • Jämnar ut hudtonen • Stramar upp • Lyfter • Ökar lystern • Jämnar ut fina linjer • Reducerar uppkomsten av rynkor • Förfinar hudtexturen • Förbättrar elasticiteten • Stärker hudbarriären • Återfuktar • Plumpar huden • Stödjer hudens mikrobiom" Så kul att Cassandra skrev ett inlägg om Longevity produkter i januari (?) med bla PC och Mantle så man fick upp ögonen och sen att Kicks släppte det som ett BeautyTest! Tack för förtroendet. 🖤 Här är min recension: 🙋‍♀️ Om mig: 31 år och glowseracher. Min hud är torr med början till fina linjer. Använder mycket fukt och fett i mina rutin. 👀 Första intryck: Lyxig "space-ig" glasflaska. Formulan är rosa och ganska rinnig. Jag upplever inte att den har någon speciell doft. Lätt att arbeta in. 💦 Hur jag använder produkten: Jag (som de flesta andra beautytesters) har läst att man ska ta 1 pump, 2 ggr/dag. Kändes lite snålt men jag kan hålla med om att mer än det blir ganska mycket pga rinnig produkt. Till min törstiga hud har jag ändå tagit 2 pump 1-2 ggr/dag efter toner/essence och det har räckt till ansikte, hals, dekolletage och nacke. 📈 Resultat över tid: Efter ca 6 veckor har jag ½ flaskan kvar. Jag upplever att min hud är återfuktad och plumpad hela dagen och att sminket blir snyggare. Kanske är det för att vissa linjer blivit mindre? 👀 👍 Vad jag gillade mest: Att den håller vad den lovar även när den är testad under den tuffaste årstiden! 👎 Vad jag gillade minst: Ärlig talat så vet jag inte, jag kände inget "wow!" när jag började använda serumet (använder redan bl.a. peptider, vitamin A + C och försöker jobba agewell) men jag vet heller inte vad jag missar om jag skulle sluta. ⭐️ Overall: Jag är nöjd så jag ger serumet 4/5 (för avsaknad av wow-effekten). Kan tänka mig att köpa det igen och kommer rekommendera det vidare om man har budgeten (870:- för 30ml).
Paulas Choice CellularYouth Longevity Serum 💜  "Ett serum
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Amanda
Beauty Pro
03/03/26-18:58
Nu har ja haft chansen att få testa denna ansiktskräm! Först och främst - ÄLSKAR förpackningen och dess ”pump” den doserar upp otroligt bra och det känns så lyxigare. För det andra är denna produkt extremt dryg! Jag har använt den frekvent nu i flera veckor och det är såå mycket produkt kvar. Jag tycker att den absolut håller det den lovar, känner mig väldigt återfuktat under hela dygnet och tycker att huden upplevs väldigt mycket mer ”plumpad” och ja har fått ett väldigt fint glow! Den känns lätt och skön på huden under hela dagen. Det sista och det ja uppskattar väldigt mycket är att den är 100% doftfri! Ingen lukt alls. Vilket ja uppskattar men de är ju såklart en smaksak!
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Amanda
Beauty Star
02/03/26-14:42
Denna mascara är bra för en vardagssminkning. Det jag fascineras över är hur enkel den är att tvätta bort! Jag brukar oftast behöva vattenfast mascara men denna sitter verkligen hela dagen utan att smula. Tycker jag den gav mig mycket längd och volym? Nja inte riktigt men väldigt bekväm att använda! Tvättas bort med varmt vatten utan att bli svart om ögonen.
38⁰C Volume & Lenght Black
Emma
Beauty Pro
02/03/26-13:18
Jag har testat 38c volume & lenght mascara under ett par dagar och här är mina tankar!🖤 Min första reaktion var att borsten hade lite korta ”strån” vilken i mitt tycke gjorde att jag fick upp lite väl mycket produkt på borsten och att det lätt blev lite klumpigt. Däremot inget som inte går att lösa, ju mer man jobbar med det desto finare blir det! Den sitter där den ska, ramlar inte ner under ögonen som vissa andra mascaror kan göra. Den tyngre inte ner fransarna och ger en snygg finish, efter lite jobb 💪🏻 Lätt att tvätta bort med varmt vatten och tycker att förpackningen är stilren och känns lyxig! Gillar du 38c mascaror skulle jag absolut säga att denna är värd att testa!😍
Jag har testat 38c volume & lenght mascara under ett par
Sara Linnea
Beauty Star
01/03/26-21:15
BeautyAct 38°C Volume & Length Mascara Jättefin vardagsmascara som verkligen sitter på plats hela dagen och är lätt att tvätta bort på kvällen. Jag älskar den kompakta borsten som gör det lätt att komma åt både underfransarna och inre ögonvrån utan att kladda. Den levererar fin längd, men inte speciellt mycket volym. Det gör mig inte så mycket, eftersom jag ändå alltid föredrar längd över volym. Extra plus för att den är doftfri. Dessutom lämnar den varken flagor eller fläckar efter sig när den tvättas av. Jag kan se hur det här kommer bli en trogen följeslagare under sommaren, när huden blir lite klibbig av värmen och andra mascaror börjar smälta.