/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
jennifer.uddstahl
Beauty Pro
08/04/26-11:24
Jag har nu testat denna ett tag och jag har lite blandade känslor men den landar ändå på ett positivt betyg tack vare doften och priset! Doften - Jag älskar verkligen doften, den är precis som originalet Viva La Juicy men med en mörkare, bärigare twist som känns lite mer lyxig. Den är perfekt om man vill ha något sött men ändå elegant på samma gång. Hållbarhet - Tyvärr är det här den tappar poäng. Jag tycker tyvärr inte att doften håller särskilt länge, kanske 1-2 h. Så man får vara beredd att spraya flera gånger under dagen om man vill att doften ska vara kvar.  Priset - Det stora plusset är att man får väldigt mycket produkt (236ml) för en sjukt billig peng (149kr)! Det gör att det inte tar emot lika mycket att behöva spraya flera gånger under dagen.  Min slutsats - En jättehärlig doft för dig som vill ha mycket produkt för pengarna och inte har något emot att bättra på doften under dagen. Den är perfekt som en lättare vardagsdoft!✨
Jag har nu testat denna ett tag och jag har lite blandade
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml
alezdr01
Beauty Pro
08/04/26-10:11
Hej! Jag vann i tävlingen den här parfymen från Abercrombie! Luktar jättegott och rekommenderar till alla!
100% Passion Women Eau de Parfum 30 ml
Linda
Beauty Pro
08/04/26-09:09
Jag fick äran att testa Cellular Performance Lotion II Moist som är ett återfuktande ansiktsvatten (toner) ⭐️Doftar milt och gott ⭐️Ger en silkeslen hud direkt som håller i sig ⭐️Snygg och elegant design på flaskan Min torra hy älskar denna toner, ett fint lyster håller i sig länge och den känns otroligt lyxig. Jag har använt bomullspad vid applicering, annars är risken stor att det blir lite överallt! Fungerar till alla hudtyper och är mild/snäll mot huden. Behövs inte mycket så produkten räcker länge! 5 av 5 ⭐️
Jag fick äran att testa Cellular Performance Lotion II Moist
Pernilla
Beauty Star
08/04/26-08:23
Jag har fått möjlighet att testa och utvärdera BeautyAct mascara 38° Volume & Length. En tubingmascara som är perfekt till vardags skulle jag säga. Den ger inte "så mycket" utan mer ett lätt intryck. Känns knappt på fransarna, enkel att tvätta bort vilket uppskattas. Den känns redan från start något torr, inte så mycket produkt, jag är annars van vid att en nyöppnad mascara är mer intensiv/blöt men denna är "lagom" från början. Allmänt intryck 7/10 ändå, skulle rekommendera som en toppen vardagsmascara.
glow.with.v
Beauty Star
07/04/26-20:01(redigerad den 07/04/26-21:13)
🍊 Produkt-review 🍊 Fick lyckan att bli testare för Nilens Jord - Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum hos Kicks för några månader sedan och har använt den 1ggr/dagtid i drygt 2 månader ☀️ Hade en rejäl vinterdepression denna vinter, därav lite senare review än tänkt 🧡 Nilens Jord hade jag varit nyfiken på länge, så blev extra glad att få prova. Serumet innehåller både niacinamid, koffein, vitamin C & mica – som alla kan vara uppljusande på olika sätt 😍 Min hudtyp är kombinerad, yttorr, lite känslig och aknebenägen. Lite mörkt under ögonen (lila/blått/rött), fina linjer och små pigmenteringar. Jag har använt produkten nästan varje dag 1ggr/dagen. För det första: bra hygienisk applikator! Doftfri och lite tunnare jämfört med ögonkräm. Persikofärgad, men blir transparent på huden. Sjunker snabbt in. Första gångerna kände jag att huden stramades åt lite (koffeinet? ☕️), men ingen irritation alls eller extra finnar 💛 Glowet är omedelbart – området under ögonen ser direkt piggare ut, och får ett ljusreflekterande lyster, utan att vara glittrig. Upplever dock att det försvinner lite när jag har annan hudvård eller makeup över. Men jag har tyckt om effekten på no-makeup days och känt mig lite uppiggad tröttare dagar ☀️✨ Föredragit att använda serumet på dagtid efter toner, och det har fungerat bra under smink (rullar inte). Fuktgivande, men inte fet. På natten har jag behövt mer – men jag älskar också att återfukta i lager och låsa in med en fetare kräm då 😅💧🌙. Efter 8+ veckor ser jag inte jättestor uppljusning långsiktigt – möjligtvis lite. Men effektivt i stunden och prisvärt jämfört med t.ex. eye patches. Kan absolut tänka mig att köpa produkten när den tagit slut ✨😊👌 BETYG 🍊🍊🍊🍊 ➕ Bra applikator ➕ Direkt uppljusande / glow ➕ Rullar inte under smink ➕ Prisvärd jämfört med eye patches ➕ Ingen irritation eller finnar ➖ Saknar lite fett till natten ➖ Inte jättestor långtidseffekt än (8+ veckor) – Har du provat denna? – Vilken är din solskensprodukt som brukar pigga upp dig lite extra? ☀️✨
🍊 Produkt-review 🍊  Fick lyckan att bli testare för Nilens
Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum 15 ml
Nora
Beauty Pro
07/04/26-13:54
Jag har testat Sensai Total Lip Treatment ett tag nu och måste säga att jag har lite blandade känslor. Först och främst känns den verkligen superhärlig på läpparna och huden runt omkring. Den är silkeslen, återfuktande och läpparna känns direkt mjuka och omhändertagna efter applicering. Ett stort plus är också att min hud, som är väldigt känslig, inte har reagerat negativt alls. Däremot tycker jag tyvärr inte att den riktigt lever upp till alla sina löften. Jag kan inte se någon tydlig förbättring när det gäller fina linjer, fyllighet eller huden runt läpparna, vilket jag ändå hade hoppats på med tanke på att det är en mer avancerad behandling. Jag kommer absolut fortsätta använda den ett tag till eftersom jag misstänker att det kan vara en produkt som kräver längre tid för att visa resultat. Just nu landar den dock på 3 av 5 från mig. En skön och lyxig produkt, men jag hade önskat lite mer synliga effekter 💕
Jag har testat Sensai Total Lip Treatment ett tag nu och
Alexa
Beauty Pro
06/04/26-18:21
Jag har använt produkter från Nioxin ett tag och jag är nöjd. Schampot rengör hårbotten bra utan att torka ut håret. Balsamet gör håret mjukt och lätt att borsta. Behandlingen för hårbotten känns fräsch och skön. Efter några veckor märker jag att mitt hår är mycket glansigare. Håret ser också friskare ut än tidigare. Jag tycker att håret känns lite tjockare och får mer volym. Doften är mild och trevlig. Förpackningarna är enkla att använda och jag kan rekommendera dessa produkter!😍❤️
Jag har använt produkter från Nioxin ett tag och jag är
System 4 Scalp Treatment 100 ml
Wilma
Beauty Pro
06/04/26-12:51
Jag fick turen att få hem och testa Bubble Slam Dunk Hydrating Moisturizer!😍❤️ (Tack Kicks❤️❤️) Jag har nu använt denna i en vecka och tänkte dela med mig hur den fungerat för mig och hur det kändes redan efter första användningen!❤️ Första användningen: Den känns lätt på huden, känns även redan återfuktande och går in i huden snabbt vilket är bra, man känner sig inte kladdig efteråt som vissa moisturizers gör.😍 Efter jag använt den 2 gånger varje dag i en vecka: Min hud känns så mycket jämnare och mer återfuktad. Under de kyligare perioderna om året så brukar jag få en väldigt torr hud och en rödare och mer ojämn hudton, samt massa röda spots som kommer här och där. När jag använt denna under en vecka så ser jag skillnad redan nu, huden känns jämnare, inte alls samma rodnad och ojämn ton, samt mindre spots (knappt inga). Så för mig fungerar den verkligen jättebra!🥰 Overall recension: Burken och designen är så fin, älskar att krämen kommer ut i form av en blomma. Så fin! Krämen är helt vegansk, utan färger, utan parfym och mycket mer. Jag har lite svårt för dofter generellt och denna kan jag inte säger att den luktar ”gott”, men doften känner man bara när man applicerar den och sedan känner man inget av den efter man smörjt in den i ansiktet så det gör det lättare för mig. Parfymfria produkter är det bästa för huden absolut, men vissa krämer håller i en konstig doft som du kan känna en längre period innan den går in i huden, denna gör som tur inte det. Men som sagt, jag är känslig för doft som känns ”udda”, jag vet inte hur jag ska beskriva det, haha! Men denna kräm sjunker in i huden så snabbt att jag knappt ens känner av den, vilket är perfekt för mig och säkert många andra som vill använda parfymfria alternativ till krämer och också kan ha svårt för olika parfymfria dofter. Krämen känns lätt på huden och lämnar den inte kladdig efteråt som en del krämer tyvärr gör, vilket jag ÄLSKAR!😍 Den gör huden så mjuk och len, samt håller den återfuktad och mjuk hela dagen ut! Detta kommer verkligen vara en produkt som jag kommer fortsätta att använda framöver och köpa fler gånger! 🫶 Till alla er med torr och/eller känslig hud, jag rekommenderar verkligen denna! 😍 5/5 stjärnor från mig ⭐️ En ny favorit❤️
Jag fick turen att få hem och testa Bubble Slam Dunk
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml