/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Issam
Beauty Star
03/05/26-18:22
En SPF som inte känns klibbig på huden. Tack kicks jag har använd den nu ett par dagar nästan en hel vecka ska bara säga wow vilkrn nagisk produkt
Rawan
Beauty Pro
03/05/26-00:00
Jag fick chansen att testa ansiktskrämen och spf:en från Dr.Ceuracle. Det går inte att test spf:en på så kort tid, dock så ger den bra fukt. Det är en lätt fuktkräm som inte lämnar en vit hinna efter sig och dessutom så känns huden återfuktad hela dagen. Det står att den borde ge glow, men detta kunde jag inte se riktigt. Konsistensen känns lätt och lite vattnig och den har en behaglig doft utan att vara för mycket eller lukta som medicin☺️ jag skulle ge den 3,5/5, jag kan ta slut på den men jag tror att jag skulle vela prova på något annat🥰
Jag fick chansen att testa ansiktskrämen och spf:en från
Malin
Beauty Pro
02/05/26-22:46
Har fått äran att testa denna fantastiska produkt: Hyal Reyouth Moist Sun. Dr. Creurace. Ett superhärligt solskydd som återfuktar och går snabbt in i huden. Var inte förvånad att detta skulle vara en bra produkt då Dr. Veritabel gör så bra produkter! Funkar kanon att använda under make-up och blir inte ”grynigt” eller lägger sig som en tjock hinna. Känns mer som ett serum eller lätt ansiktskräm. Doften är fräsch och påminner inte om någon solskydds-doft. Gillade verkligen doften. Produkten är enkel att applicera då den har en härlig ”pip” längst ut som gör det enkelt att inte få för mycket produkt. En 10/10 produkt enligt mitt tyckte. Svårt att hitta bra solskydd för ansiktet som inte känns tung, förstör sminket eller ger en utslag/finnar. Denna kommer jag lätt investera i då jag varit på jakt efter ett bra solskydd till ansiktet.
Amanda
Beauty Pro
02/05/26-21:24
Nu har jag fått hem denna produkt ! Hyal Reyouth Moist Sun. Dr. Creuracel Produkten i sig är väldigt ”lätt”, jag själv har lite svårt för solskydd då ja tycker dom är väldigt tunga. Men denna är som ett serum! Tycker själva förpackningen är liten och smidig, gillar även själva toppen av tuben. Lätt att applicera en lagom mängd. Den funkar som ett solskydd ska göra! Tycker den håller länge och ligger skönt på huden.🩵
Nu har jag fått hem denna produkt ! Hyal Reyouth Moist Sun.
Lillian
Beauty Star
02/05/26-20:19
Jag har testat Benefit Good Cleanup foaming cleanser! 💛💛 Flaskan var på 45ml så den var perfekt att ta med till min resa till Italien i 4 dagar. + Krämigt, tjockt skum + Lätt parfymerad + Tar bort smink på djupet + Lämplig för känslig hud Efter att ha använt denna i 6 kvällar på raken tycker jag att den funkar väldigt bra för att ta bort smink. Den löddrar väldigt mycket vilket jag älskar, man känner sig alltid extra ren efter! Det är en hel konstistens på produkten så skummet blir tjockt och härligt. Har double cleansat med denna då jag vill vara på den säkra sidan att allt smink är borta. Tycker dessutom att jag inte känner mig så stram i ansiktet efteråt när jag använt denna. Skulle beskriva doften ganska så godisaktig - söt och fruktig 🍓 Behöver använda denna produkt under en längre period för att se den porminimerande effekten. Overall tycker jag att det är en bra cleanser, jag hade rekommenderat den!
The Porefessional Good Cleanup Foam Cleanser 147 ml
Bella
Beauty Pro
02/05/26-17:32
Recension av Amika Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil ✨ Jag har använt denna olja tidigare och måste säga direkt: jag gillar den verkligen! Jag har tunnt, frissigt, skandinaviskt hår som lätt blir statiskt, tappar glans och snabbt kan kännas lite livlöst. Mitt hår är ofärgat och jag använder värmeverktyg ibland, men försöker ändå hålla det ganska enkelt. Det som gjorde mig nyfiken på just den här oljan är att den ska vara lätt i känslan men ändå ge både glans, mjukhet och skydd utan att tynga ner. Det är exakt det mitt hår brukar ha svårt att hitta balansen i. 🧴 Konsistens & applicering Oljan är verkligen lätt, nästan silkeslen i känslan. Inte alls sådär tung eller oljig som vissa stylingoljor kan bli. Den fördelas superenkelt i håret och känns direkt som att den absorberas snarare än lägger sig utanpå. Jag har testat både i fuktigt och torrt hår, men tycker den är allra bäst i handdukstorkat hår. Då ger den mest jämnt resultat och håret känns direkt mjukare när det torkar. 🌸 Doften Alltså… älskar. Den har den där typiska Amika-doften – varm, söt och lite lyxig, nästan som en blandning av vanilj och frukt. Den sitter kvar lagom länge utan att bli för mycket. ✨ Resultat Levererar den verkligen tänker du? Ja, det gör den! Håret känns direkt mjukare, mer följsamt och får ett fint, naturligt glow utan att bli fett. Det jag märker mest är hur mycket mindre frissigt håret blir och att det ser friskare ut direkt efter styling. Ett stort plus är att den även innehåller vårdande ingredienser (som bland annat havtorn, en riktig “superfruit” full av antioxidanter), vilket gör att det känns som mer än bara styling. Det är både vård och finish i ett. Den funkar också toppen för att “fräscha upp” topparna i torrt hår under dagen utan att det ser tungt ut. 💁‍♀️ Vem passar den för? - Perfekt för tunt till normalt hår som lätt tyngs ner av oljor - För dig som vill ha glans och anti-friss utan att håret känns fett - Passar extra bra för skandinaviskt hår som behöver lätt vård + finish - Grym både som stylingprodukt och som sista touch 🏁 Slutsats Det här är en sån produkt som känns enkel men gör stor skillnad. Den ger glans, minskar friss och gör håret mjukare, utan att kompromissa med volymen. Kommer jag köpa den igen? Ja, det här är faktiskt en ny favorit hos mig. Den passar mitt hår exakt så som jag vill att en olja ska göra: lätt, vårdande och snygg finish utan krångel.
Recension av Amika Superfruit Star Lightweight Hair Styling
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Emelie
Beauty Pro
02/05/26-13:56(redigerad den 02/05/26-13:57)
Jag har fått chansen att testa denna hårolja från   🌺 Amika - Superfruit star, lightweight hair styling oil 🌺 och jag är mer än bara nöjd. Den är otroligt lätt i konsistensen och tynger inte ner håret alls, vilket jag verkligen uppskattar. Håret känns mjukt, glansigt och fräscht efter användning. Doften är en av de bästa sakerna, den luktar supergott och friskt utan att bli för stark. Det känns nästan som en liten lyxig detalj i vardagen varje gång man använder den. Dessutom är den väldigt dryg, så en liten mängd räcker långt. Perfekt både för styling och för att ge håret lite extra liv under dagen. Jag kan verkligen rekommendera den här produkten till andra som vill ha ett lätt, väldoftande hår och en effektivt hårolja! Mitt hår kan ibland kännas lite torrt och livlöst och jag tycker verkligen att den gjort skillnad hittills. Jag har även väldigt tunt skandinaviskt hår och jag tycker inte att den gjort håret fett vilket jag upplever att vissa håroljor kan göra. Den är vegansk, fri från sulfater, parabener och mineraloljor vilket i mitt fall gör den ännu bättre. Tack snälla kicks för att jag fått testa ännu en härlig testprodukt!! 🧡💛 Kan säga att så fort den tar slut så kommer jag köpa den själv. 🌺 Mitt betyg: 5/5, en riktig fullträff. 🙌🏻🧡
Jag har fått chansen att testa denna hårolja från   
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Livia
Beauty Pro
02/05/26-09:12
Guess ICONIC har blivit en självklar vardagsfavorit för mig. Den öppnar friskt och livligt med en energisk citruskänsla men landar snabbt i något mjukare och elegant. Jag gillar hur den känns lätt och ren utan att bli tråkig, med en varm avslutning som sitter fint på huden länge. Den håller dessutom länge och doften känns kvar på ett behagligt sätt under dagen. Perfekt när man vill dofta fräscht, feminint och självsäkert, särskilt under vår och sommar.
Iconic Eau de Parfum 30 ml