/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
alezdr01
Beauty Pro
29/04/26-06:00
Guess Iconic Men ! Luktar jättegott och passar till alla män. I börjar kännas att den är för stark men efter en stund luktar gott.
Iconic Men Eau de Parfum 50 ml
Tina
Beauty Star
28/04/26-19:27
🌸Jag har fått möjligheten att testa the Benefits the pore fessional Deep Retreat mask. Jag har torr till normal hy men med porer särskilt på näsan.🌟 Masken hade inte så mycket doft och den var lila i färg och efter att torkat blir den lite blå grå. Den är inte tjock vilket gjorde att lite gick en lång väg och den torkade fort men ska vara kvar på ansiktet i 30 minuter. Man känner av att den har blivit torr men inte på ett jobbigt vis vilket gör det möjligt att ha kvar den resten av tiden utan några problem. Efter att sköljt av ansiktet kändes huden len. Kan inte direkt avgöra hur mycket porer som egentligen försvann då det finns kvar men är inte lika synliga och som sagt känns huden len. Jag känner dock att jag behöver använda den några gånger till för att avgöra ifall det är en produkt som passar min hy med den mängden porer jag ibland har. Däremot rekommenderar jag den definitivt för folk som inte har så mycket porer men som ändå vill få bort det som finns och få ansiktet att känna lent och glowy. 🌸✨
🌸Jag har fått möjligheten att testa the Benefits the pore
Meli
Beauty Pro
28/04/26-18:57
Jag har fått testa Final Touch Shimmering Oil från Hair lust, jag skulle rekommendera den för alla som vill ha en hårolja som luktar gott! Denna olja är även fin på huden eftersom den har glitter i sig, man får en fin glittrig touch när man exempelvis lägger den på armarna, prisvärd!
Jag har fått testa Final Touch Shimmering Oil från Hair
Sotnosen
Beauty Pro
28/04/26-18:14
Tack Kicks för möjligheten att få vara beauty tester till Benefit ~ jag blev jätteglad och speciellt eftersom Benefit är ett märke som jag verkligen tycker om och har goda erfarenheter av 💖 💖 vem är jag? Jag har raka ögonfransar som pekar nästan neråt 🙈 jag behöver därför en mascara som förlänger och ger volym ~ självklart ingår också en ögonfransböjare i min dagliga rutin 💕 💖 jag har hårdtestat denna mascara vågar jag ändå påstå! 💕 jag cyklar till och från jobbet så min mascara måste klara rinnande ögon utan att vara en 🐼 när jag är framme på jobbet. 💖 Mascaran klarar utan problem rinnande ögon och den smudgar inget… den är snyggast i ett lager, tar man två lager så är risken att det blir lite 🕷️🤭 💖 Om själva borsten ~ det är en väldigt tilltalande borste, den är flexibel och åt det mjukare hållet 💕 mascaran är krämig från start och inte sådär blöt som vissa mascaror kan vara vid första användningen 👌 💖 Mascaran utlovar maximal volym och hållbarhet i upp 36 timmar… Om den håller i upp till 36 timmar kan jag inte uttala mig om 🤭 jag tvättar alltid av mig mascaran på kvällen 🤗 i ärlighetens namn så blir det ingen maximal volym heller. Volym? Absolut! Maximal? Njae…… Slutsatsen blir att det är en trevlig och lättjobbad mascara som varken är bättre eller sämre än någon annan! Bra vardagsmascara med en jättebra och flexibel borste men man kan hitta en likvärdig mascara billigare, så den landar in på 3/5 💝
Tack Kicks för möjligheten att få vara beauty tester till
BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Fillo
Beauty Pro
28/04/26-17:44
Final Touch™ Shimmering Oil Har testat oljan och det är ingenting jag hade spenderat pengar på. Den har en behaglig doft och skön konsistens som sjunker snabbt in i huden utan att lämna kladd efter sig, men där tar fördelarna slut. Pipetten som används för att suga upp produkten är hård och trög, flaskan blir lätt ”smutsig” av produkten och det är viktigt att skaka om flaskan ordentligt för annars sätter sig allt skimmer i botten av flaskan. Först lämnar produkten ett fint skimmer av sig dock är finishen även glittrig trots ordentlig insmörjning in i huden. Efter en timme på huden kunde jag inte längre se något skimmer bara små glitterkorn kvar här och var. Gillade den inte på håret heller men vill ändå flagga för att jag har väldigt torrt hår, satte sig som en hinna och fick ett ”glans” som barbiedockor brukar ha på håret.
Final Touch™ Shimmering Oil  Har testat oljan och det är
Ulrika
Beauty Pro
28/04/26-11:31
Jag har använt Guess Iconic Sublime Bodymist under några dagar. När man först sprayar upplevde jag att doften var ganska tung och blommig med tydliga inslag av alkohol. Detta mattas dock snabbt av och det som sedan finns kvar är en behaglig fräsch doft som jag skulle säga passar både yngre och äldre personer. Doften sitter kvar i vart fall halva dagen men som alla body mists upplever jag att den behöver fyllas på framåt eftermiddagen. Flaskan är stor och räcker länge så jag skulle säga att den är mycket prisvärd. Däremot föredrar jag glasflaskor framför plast, vilket hade gett en lite lyxigare känsla.
Jag har använt Guess Iconic Sublime Bodymist under några
Iconic Sublime Bodymist 250 ml
Malaze
Beauty Pro
28/04/26-07:58
Recension: Hairlust Shimmering Oil Jag testade Hairlust Shimmering Oil och min första reaktion var hur lyxig den känns redan vid applicering. Oljan är lätt i konsistensen och absorberas snabbt utan att göra håret fett, vilket annars är ett vanligt problem med håroljor. Det jag verkligen gillade är hur den kombinerar vård och styling i ett. Den innehåller flera naturliga oljor som kokos, mandel och oliv, vilket gör att håret känns mjukare och mer återfuktat efter användning. Samtidigt ger den ett subtilt skimmer som ger håret en fin lyster utan att det ser överdrivet glittrigt ut. Doften är mild och fräsch, vilket gör produkten behaglig att använda dagligen. Jag upplevde också att den fungerar bra både i torrt och lätt fuktigt hår, och till och med på huden för extra glow vid speciella tillfällen. Fördelar: * Ger fin glans och ett subtilt skimmer * Återfuktar utan att tynga ner håret * Multifunktionell (kan användas på både hår och hud) * Innehåller flera vårdande, naturliga oljor Nackdelar * Skimmereffekten är ganska diskret (inte för dig som vill ha mycket glitter) * Pipetten som används för att få upp produkten är ganska hård och känns något billig, vilket drar ner helhetsintrycket av förpackningen Sammanfattning Hairlust Shimmering Oil är en perfekt produkt för dig som vill ha ett friskt, glansigt hår med en elegant glow-effekt snarare än kraftigt glitter. Den passar både till vardag och fest, men gör sig extra bra när du vill ge håret det där lilla extra. Betyg: 4/5 ⭐
Recension: Hairlust Shimmering Oil Jag testade Hairlust
Moa
Beauty Pro
28/04/26-07:01
Denna bodymist luktar väldigt blommigt vilket jag älskar! Den luktar också lite vanilj, kombon är 10/10 för mig. Jag tog denna misten igår vid ca 16.00 och nu har den hållt ända till morgonen 09 idag och den kommer säkert hålla ännu längre.  Så doften och hållbarheten på doften är verkligen en10:a!!Denna bodymist luktar väldigt blommigt vilket jag älskar! Den luktar också lite vanilj, kombon är 10/10 för mig. Jag tog denna misten igår vid ca 16.00 och nu har den hållt ända till morgonen 09 idag och den kommer säkert hålla ännu längre. Så doften och hållbarheten på doften är verkligen en10:a!!😍
Klicka på ett alternativ för att rösta
Tror ni att ni kommer testa?
16Bidrag
Ja
Nej
Kanske
Iconic Sublime Bodymist 250 ml