/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Issam
Beauty Star
17/05/26-16:12
Tack kicks för den otroliga deodorant jag har fått testa. Nu är denna en favorit hos mig använder den varje dag. Rekomenderar er att köpa den
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Marina
Beauty Star
17/05/26-15:48
Jag fick äran att få hem denna produkt och prova. Man kan inget annat än tycka om Niveas micellar vatten. Jag har främst använt den på morgonen innan smink och tycker om hur den känns återfuktande och rengör huden från hudvård som man har haft under natten. Jag har även testat och ta bort mitt smink med den och det var inga konstigheter, tog bort min tubing mascara utan konstigheter. Jag är nöjd därav 5 ⭐️
Jag fick äran att få hem denna produkt och prova. Man kan
Farah
Beauty Pro
17/05/26-06:49
Jag har testat The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu och har lite både pros & cons kring den här produkten 😇 Det första jag märkte var konsistensen som upplevdes lätt, gelliknande och väldigt skön på huden. Det gick snabbt in utan att kännas kladdigt eller tungt. Jag tyckte att den fungerade bra tillsammans med andra produkter och smulade inte under smink och ansiktskräm ✨ En annan positiv sak för mig var att produkten innehöll niacinamid för hudens balans. Jag skulle säga att man får mycket produkt för pengarna, det kändes väldigt drygt och prisvärt jämfört med många andra alternativ. Personligen har jag däremot väldigt torr hud, och där kände jag att serumet inte riktigt räckte hela vägen för mig. Jag saknar lite mer återfuktning och “nourishing” känsla i huden efter applicering. Jag gillar också när hudvård har en lätt och fräsch doft, så eftersom den här är helt parfymfri känns den lite trist för min personliga smak. Detsamma gäller produktens design och utseende, som jag upplever som ganska enkel och anonym. Den är helt okej, men ingen favorit som jag känner att jag måste fortsätta med. Jag tror att det här serumet passar betydligt bättre för personer med fet eller kombinerad hud, särskilt för dem som har större porer eller lätt blir oljiga. I det utgångsläget misstänker jag att man får ett bättre resultat😌 Sammanfattningsvis tycker jag att det är ett bra och prisvärt serum med lätt konsistens och fina ingredienser, men för min torra hud behövs något mer återfuktande vid sidan av 🤍
Jag har testat The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu
Niacinamide Serum 30 ml
Jasia
Beauty Star
16/05/26-23:20(redigerad den 16/05/26-23:22)
Jag har fått testa Medik8 C-Tetra Vitamin C Serum som beauty tester ✨ Första intrycket är väldigt positivt! Serumet känns lätt men samtidigt återfuktande på huden och ger ett fint glow utan att irritera. Jag gillar att formulan är mild och passar även känsligare hud. Huden kändes mjukare och mer fräsch efter användning. Jag ska testa den några veckor och se om huden känns jämnare och att den ljusar upp pigmenteringen. Stort plus för att serumet absorberas fint och fungerade bra under min smink och SPF ☀️
Jag har fått testa Medik8 C-Tetra Vitamin C Serum som beauty
C-Tetra Serum 30 ml
Anna
Beauty Pro
16/05/26-13:52(redigerad den 22/05/26-20:16)
Fick möjligheten att testa Alyssa Asley -Vanilla. Jag gillar att doften känns varm och trygg. Doften av vanilj är tydlig. Jag tycker att doften är lite för tung för min smak. Jag skulle välja att använda den på kvällen snarare än på dagtid eller under hösten och vinterns mörka kvällar.
Meltem
Beauty Star
16/05/26-12:58
Tyckte mascaran var ganska bra men inget wow för mig 😊 Den gav fin separation och ett naturligt resultat utan klumpar men önskade mer volym. . Passar bra till vardags om man gillar en mjukare look ✨
Tyckte mascaran var ganska bra men inget wow för mig 😊 Den
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Jenny
Beauty Pro
15/05/26-22:37(redigerad den 16/05/26-16:36)
Har testat en produkt från ett för mig helt nytt märke; BUBBLE:s Soft Launch Hydrating Cream Cleanser (step 1). Jag har använt den morgon och/el kväll de flesta dagar i flera veckor nu. Den krämiga konsistensen blir till ett lagomt skum som är lätt att skölja bort. Flaskan är hygienisk och praktisk med bra pumpdosering. Lätt att använda med andra ord. Doften är mild, lite som ren tvål med liiite kryddighet - men föredrar nog de mer naturliga rengöringsprodukterna till ansiktet. Gillar att jag inte blir torr och stram efter rengöring vilket jag märkt av ett tag. Blir 49 i år och brukar ofta använda tvåstegsrengöringar från kända märken (t ex Dermalogica, Sensai, Estee Lauder bl a). Produkten ger en ren känsla överlag fastän jag inte sminkar mig jättemycket nu när jag är lite äldre. Har en problemfri hy som är normal - torr, rätt skonad från rynkor hittills *pepparpeppar*. Nu under våren kan min hy bli lite irriterad av pollenallergi och då har denna kännts rätt bra men tyvärr blir jag besviken när jag läser vad BUBBLE:s Cleanser innehåller och det avgör en del. Har du vissa hudåkommor el problem med din hy kan det vara värt att veta. Skulle främst rekommendera den här till yngre personer. Hade jag varit 25 hade jag nog gillat den mycket mer. Doft: +++ Förpackning/flaska: +++++ Användning: ++++ Prisvärd: ++ (169kr) Innehåll/ ingredienser: ++
Har testat en produkt från ett för mig helt nytt märke;
Soft Launch Hydrating Cream Cleanser 125 ml
Alyssum
Beauty Star
15/05/26-19:40
Fick äran att prova denna mask från Xlash! Nu har jag ju provat en liknande från GLOWiD och kan inte stoppa mig själv från att jämföra med denna... Denna från Xlash kändes mycket mer "blöt" och masken kom lite skadad. Inte från frakten, utan eventuellt från tillverkningen. Det var inga problem för mig då jag ändå sov med den på. Skadan var att en bit av masken hade rivits upp.Masken var svalkande och kändes skönt på ansiktet. Den var lite svår att sätta på då den var ömtålig och sladdrig. Och eftersom det inte stod så mycket om rutinen innan eller efter, så valde jag att lägga toner, serum och ögonkräm innan jag använde masken. Sedan sov jag med den i ungefär 8h. Jag undvek att sova på sidan men sov ändå lite på sidled. Masken satt på plats hela natten. Dagen efter blev masken transparent och min hy fick lyster. Ansiktet var återfuktad och kändes lite oljig. Sedan tvättade jag av ansiktet och all lyster försvann. Men, man var inte lika torr efter en morgonrengöring. Näsområdet var inte heller lika torrt efter man varit sjuk och snutit sig en del. Kan tänka mig att denna mask hade funkat riktigt bra på ett flyg! Bilden nedan är efter borttagning av masken och innan morgonrengöringen!
Fick äran att prova denna mask från Xlash! Nu har jag ju
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs