🫶Hej alla fina! Jag har fått möjligheten att få testa Medik8 C-Tetra Lipid Vitamin C Radiance Serum! (Tack fina ni på kicks)🫶
(Lite sen recension men har mått extremt dåligt i veckan och knappt kommit ur sängen)
🫶Nu till recensionen:
✨Serumet är väldigt rinnigt, nästan som en olja eller vatten, alltså inte som vissa andra serum. ✨
🍋🍊Själva doften är av citrus, jag skulle säga att det specifikt luktar apelsin. Dock är detta inget du känner av länge om du skulle ha svårt för denna doft. (Serumet sjunker in i huden riktigt snabbt, så det är ingen direkt långvarig doft)🍊🍋
🫶Redan efter första användningen kände jag bara WOW😍, asså min hud har verkligen aldrig känts så mjuk och len. 🫶
🌿Jag har nu använt den i några dagar och är helt mållös, hade verkligen inte trott att jag skulle älska detta serum så mycket som jag gör! Den sjunker snabbt in i huden så du därefter kan applicera din moisturizer utan att allt blandas och bara blir kladdigt och konstigt. 🌿
🌸Serumet ger en fint lyster på huden och gör den så himla mjuk! Jag kan liksom nästan inte sluta känna på mitt ansikte 😅 Det har aldrig varit mjukare, man blir liksom mjuk och len som en bäbis. 🌸
🌿Generellt skulle jag verkligen rekommendera detta, det är definitivt värt det den kostar, men som en fattig tjej så kan jag hålla med om att det kostar en del. Det är dock värt pengarna, men om man inte vill spendera summan på detta förstår jag! Jag själv skulle inte ha råd att spendera det på ett serum för stunden, men alla som har de pengarna och vill satsa på ett bra serum, detta är för er! Jag rekommenderar det verkligen! 🌿
✨5/5✨
Om ni har några frågor kommentera gärna så försöker jag svara så gott jag kan🫶