/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Esther
Beauty Star
15/05/26-18:27
Jag har fått testa the 6 peptide booster, Jag har torr hud och har även haft problem med perioral dermatit den senaste tiden, så jag är ganska försiktig med nya produkter. Jag använde den här istället för min vanliga essens i min rutin, samtidigt som jag fortsatt använda retinal på kvällen och azelainsyra vissa dagar. Jag upplevde direkt att huden kändes återfuktad och lugn, och det bästa var att min periorala dermatit inte blev värre. Efter en tids användning tycker jag främst att huden känns mer balanserad och mindre irriterad. Jag gillar produkten och hur skonsam den känns, men är inte helt säker på att den fått en självklar plats i min rutin. Jag kan dock absolut tänka mig att köpa den igen när min andra essenser tar slut.
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Linn
Beauty Pro
15/05/26-14:56
Sensai Lash Volumiser Mascara 38°C Tack @KICKS för testprodukten! ❤️ 🖤 Vad lovar mascaran? Volym, längd och är vattenfast (under 38°C). Den går alltså att tvätta bort med varmt vatten. 🖤 Mitt utgångsläge: Mellanlängd och naturligt lätt böjda. 🖤 Förpackning: En enkel och stilren förpackning. Inget utstickande men fin. 🖤 Applicering: Lätt att applicera, mycket trevlig borste. Lätt att bygga upp både längd och volym. Borsten separerar ögonfransarna lätt. 🖤 Hållbarhet under dagen: Den sitter där den sitter och tål mycket, tex väder och svett. Den hamnar inte under ögonen under dagen. 🖤 Vem passar den? Fungerar bra till vardags och fest. Volymen och längden är uppbyggbar. Passar den som vill ha en naturlig look likväl som en mer dramatisk. 🖤 Betyg: Utan tvekan ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️! På bilden ser ni före och efter ett applicerat lager! Det går alltså att bygga upp volym och längd mer.
Sensai Lash Volumiser Mascara 38°C  Tack @136092963 för
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Wilma
Beauty Pro
15/05/26-12:53
🫶Hej alla fina! Jag har fått möjligheten att få testa Medik8 C-Tetra Lipid Vitamin C Radiance Serum! (Tack fina ni på kicks)🫶 (Lite sen recension men har mått extremt dåligt i veckan och knappt kommit ur sängen) 🫶Nu till recensionen: ✨Serumet är väldigt rinnigt, nästan som en olja eller vatten, alltså inte som vissa andra serum. ✨ 🍋🍊Själva doften är av citrus, jag skulle säga att det specifikt luktar apelsin. Dock är detta inget du känner av länge om du skulle ha svårt för denna doft. (Serumet sjunker in i huden riktigt snabbt, så det är ingen direkt långvarig doft)🍊🍋 🫶Redan efter första användningen kände jag bara WOW😍, asså min hud har verkligen aldrig känts så mjuk och len. 🫶 🌿Jag har nu använt den i några dagar och är helt mållös, hade verkligen inte trott att jag skulle älska detta serum så mycket som jag gör! Den sjunker snabbt in i huden så du därefter kan applicera din moisturizer utan att allt blandas och bara blir kladdigt och konstigt. 🌿 🌸Serumet ger en fint lyster på huden och gör den så himla mjuk! Jag kan liksom nästan inte sluta känna på mitt ansikte 😅 Det har aldrig varit mjukare, man blir liksom mjuk och len som en bäbis. 🌸 🌿Generellt skulle jag verkligen rekommendera detta, det är definitivt värt det den kostar, men som en fattig tjej så kan jag hålla med om att det kostar en del. Det är dock värt pengarna, men om man inte vill spendera summan på detta förstår jag! Jag själv skulle inte ha råd att spendera det på ett serum för stunden, men alla som har de pengarna och vill satsa på ett bra serum, detta är för er! Jag rekommenderar det verkligen! 🌿 ✨5/5✨ Om ni har några frågor kommentera gärna så försöker jag svara så gott jag kan🫶
🫶Hej alla fina! Jag har fått möjligheten att få testa
C-Tetra Serum 30 ml
Sarah
Beauty Star
15/05/26-12:21
Hej fina folket, idag har jag testat Re-charge black pepper från Molton Brown och här är vad jag tycker. Om du gillar varma, kryddiga dofter med en sofistikerad känsla så är denna just för dig😍 Det som gör den speciell är balansen då den är både kryddig och fräsch. Noten av svartpeppar är tydlig men mjuk, vilket gör att den fungerar både på dagen och kvällen. Jag tror att många kan tycka att den är mer åt den maskulina sidan, men det beror på om man själv är van sådana dofter eller inte. Själv kommer jag blanda den men andra mjukare dofter så att den kan komplimentera dem☺️
Hej fina folket, idag har jag testat Re-charge black pepper
Re-charge Black Pepper Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml
Naomi
Beauty Star
15/05/26-09:44(redigerad den 15/05/26-09:45)
CASHMERAN VANILLA Om du vill lukta old money, vanilj och självsäkerhet så är det här doften för dig. Jag skulle säga att doften är av den tyngre och varmare karaktären, med en hint av en orientalisk doft tack vare den rika vaniljen och mysk. En bra och god doft att ha om du vill osa confidence!😌
Välj en eller flera svar
Har du hunnit prova Cashmeran Vanilla?
14Bidrag
Ja, jag älskar den!
Nej inte än, men nu måste jag definitivt!
Nej, den har inte fångat mitt intresse…
Skicka
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Bedur
Beauty Pro
15/05/26-09:33(redigerad den 15/05/26-09:36)
Kylie Cosmetics Blush i Winter Kissed 2.0🩷 tack till @KICKS för att få ha testat denna fina rosa blush från Kylie Cosmetics! Detta är ett kräm + puder blush som är lätt att bygga upp, ska hålla upp till 12 timmar och vatten samt svett tålig! Jag tog det väldigt försiktigt med att bygga på för dessa typer av rosa blush brukar vara otroligt pigmenterade. Med denna tog jag flera omgångar och resultatet blev absolut inte kakigt. Väldigt fint resultat där jag ser soft matte effekten. Är jätte nöjd med denna🩷
Kylie Cosmetics Blush i Winter Kissed 2.0🩷 tack till
Hybrid Blush Slow Jam
Marion
Beauty Pro
15/05/26-07:25
Jag har fått testa denna ansiktsmask genom KICKS Beauty tester 💜 Först och främst, detta är en quickfix på burk! Den ger resultat på oljig t-zon och tydliga sebum på näsan efter EN användning. Jag var rädd att den skulle kännas uttorkande på sikt men jag har kört den några veckor nu och även om huden känns sådär skinande ren så lämnar masken inte alls den där strama känslan efteråt som många andra lermasker gör. Masken är dessutom mycket lättare att tvätta av än de andra lermaskerna jag testat, inte alls sådär hård och skorpig så man får gnugga med en blöt handduk efteråt för att få bort resterna. Denna tvättas enkelt av med ljummet vatten! Förpackningen är liten och smidig, produkten lätt att applicera och jag gillar färgen 💜🩷 Jag är 32 år gammal med lite fina linjer främst runt ögon, har blandhy som gärna vill bli yttorr. Allergener som är värda att nämna och varför: ⚠️Parfym - kan ge rodnad, sveda, klåda, knottror ⚠️Chlorphenesin - konserveringsmedel som kan irritera känslig hud ⚠️Växtextrakt, Opuntia coccinellifera flower extract (kaktusblomma) samt Crithmum maritimum extract (havsfänkål) - triggar kontaktallergi, särskilt om man är pollenkänslig ⚠️Bisabolol - Lugnande för de flesta, MEN: om man är allergisk mot kamomill/korgblommiga växter kan det uppstå reaktion
Jag har fått testa denna ansiktsmask genom KICKS Beauty
Ilmiyat
Beauty Pro
14/05/26-20:04
Jag fick testa Xlash Sheet Mask och tyckte verkligen om den! Min hud är oljig och känslig, men masken kändes väldigt återfuktande och skön på huden. Efteråt fick jag ett jättefint glow och huden såg plumpad och fräsch ut, som glas skin 😍 Glowet höll dessutom i sig flera timmar efter användning. Masken satt bra på ansiktet, enda lilla minuset var att hålen för ögonen var lite små, men det funkar ändå. Jag gillade också att den inte hade någon stark doft. Det bästa med masken var definitivt lystern den gav huden och jag skulle absolut kunna köpa den igen 🩷 Tack Kicks att jag blev utvald för att testa en produkt 💞
Jag fick testa Xlash Sheet Mask och tyckte verkligen om den!
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs