/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Karina
Beauty Star
25/05/26-19:38
Jag har fått hem en eau de parfum från Molton Brown att testa. Doften är ganska god, men samtidigt väldigt specifik. För mig doftar den trä, tobak och skinn, men egentligen är det en parfym med mycket kryddiga noter. Sona som: svartpeppar, koriander, cederträ, patchouli, amber. Doften är ganska maskulin tycker jag, men också väldigt djup och intressant. De som tycker om djupa, starka och maskulina unisexaromer kommer nog att tycka om den. Jag själv kommer att använda den i bilen eftersom den är för stark för min smak, tror jag👌
Jag har fått hem en eau de parfum från Molton Brown att
Linda
Beauty Pro
25/05/26-15:56
Jag har fått hem HERO Mighty Patch The Original och jag är glatt överraskad! Vilken produkt, sätt på det lilla plåstret över finnen och låt den sitta under natten när du sover, så är finnen som bort blåst när du vaknar! Behövs bara 8 timmar och inga skorpor eller sår som det lätt blir vid klämmande av finnar. Toppen bra med olika nyanser då dom knappt syns om man behöver ha en på under dagen! 
Jag har fått hem HERO Mighty Patch The Original och jag är
Mikaela
Beauty Pro
25/05/26-15:46(redigerad den 25/05/26-16:43)
Bra värmeskydd men svag hold! ⭐⭐⭐/5 Four Reasons ”Original Heat Shield”  Jag gillar den här sprayen! Den höll lockarna fina under dagen och var lätt att använda ett värmeverktyg med. Jag gillar också att det inte är en blöt spray utan som en hårspray men som inte lämnar håret klibbigt eller hårt! Däremot höll den inte lockarna i flera dagar som jag hade hoppats och holden är lite för svag för att vara min favorit i den här kategorin. Maria Nilas variant slår tyvärr denna då jag hade hoppats på ett bra och billigare alternativ. Jag kommer definitivt använda upp flaskan tack vare värmeskyddet men köper nog inte om just denna. Rekommenderar den om du söker ett lätt och ickeklibbigt värmeskydd för dagen, men vill du ha mer hold är det värt att kolla på andra alternativ!
Bra värmeskydd men svag hold! ⭐⭐⭐/5  Four Reasons ”Original
Original Heat Shield 200 ml
Malin
Beauty Pro
25/05/26-10:43
Har fått äran att testa slick wax via kicks. Superfin och praktisk förpackning. Som en deodorant fast med wax. Den doftar knappt något och är mycket produkt i förpackningen. Jag har problem med babyhår som sticker upp och tänkte att denna borde hjälpa att tämja håret. Jag har fint och skandinaviskt hår. Den var lätt att applicera men man behövde trycka lite för att få produkt. Håret lägger sig perfekt vid första anblick men ger ett resultat av fett hår och överflödigt med produkt. Dessvärre efter tio minuter så var babyhåret inte fast längre utan produkten hjälpte inte alls att tämja håret. Behövs hårspray eller annan produkt för att få sleek frisyr vilket gör att produkten inte uppfyller kriterierna för ett bra wax mot babyhår. Kommer dessvärre inte köpa denna igen.
Har fått äran att testa slick wax via kicks. Superfin och
Hair Wax Stick 50 g
Kristina
Beauty Pro
25/05/26-08:17
Recension Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen i färgen medium brown. Jag har fått äran att få testa Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen. Jag är alltid lika tacksam för att få testa något nytt. Tusen tack Kicks! När det kommer till Brow pens är det något jag nästan aldrig använder. Förväntningarna var därför inte så höga. Däremot spännande då jag är en av dem som plockat mina bryn på tok för mycket under 90-talet…så de växer liksom inte ut igen. 😊 💗 Första intrycket Fin penna med två olika ändar. En pensel/penna och en borste. Tippen är smal och är därför lätt att använda. Färgen passar mina bryn helt perfekt. 💗 Funkade den? Mitt svar blir ja. Den ger ett fint resultat och penseln är lättanvänd. Det gäller att hitta rätt teknik för att det inte ska bli synliga streck på huden. Men det tog inte jättelång tid att få in den. Man behöver också skaka pennan för att få ut färgen i spetsen. Spolen/borsten jämnar ut resultatet, som blir riktigt fint. Du kan måla tunna hårstrån och den har en jämn applicering där det varken kommer för mycket eller för lite produkt. Det ger ett resultat som ser naturligt ut och inte ”ritat”. Håller en hel dag. 💗 Förpackningen Den är en helt vanlig förpackning som pennor ligger i. Pennan har två funktioner. En ände med pensel och en med spolen som man borstar rätt allting med. Utan den tror jag faktiskt inte att resultatet hade blivit lika fint då den jämnar till resultatet. 💗 Hur känns den på? Den känns inget då det är en pensel som inte ger fukt. 💗 Min slutsats + Lättanvänd + Går att bygga upp det resultat du vill ha på ett enkelt sätt + Hårlikt resultat + Ger ett naturlig och jämnt resultat + Håller hela dagen 💗 Den får 5/5 💫 Är det en keeper? Ja, jag kommer att fortsätta att använda den de dagar jag känner för att ha lite mer bryn. Jag har använt pennan på mitt ena bryn på bilden. Hoppas man ser någon skillnad 😊.
Recension Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen i
Microstroke Brow Pen Blonde
Badrie
Beauty Pro
25/05/26-07:09
Jag har använd denna produkten nu 3 gånger på håret den slätar ner små hårstrån samt så stelnar inte håret. Rekommenderar starkt
Jag har använd denna produkten nu 3 gånger på håret den
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
Virre
Beauty Pro
25/05/26-06:51
Jag har testat C-tetra från Medik8 i tre veckor. Jag är en van användare av C-vitaminserum och det ingår i min dagliga rutin ihop med SPF. Min hud är torr, ganska känslig och reagerar lätt med eksem och utslag. Jag har också en del fina linjer nu vid en ålder av 47. C-tetra är förpackad i en mörk tung glasflaska som känns lyxig. Det som drar ner lyxigheten är pipetten som faktiskt är ganska dålig . Den är svår att dosera med och det kommer lätt ut på tok för mycket produkt. Själva skruvkorken som pipetten sitter fast i är heller ingen hit, den har dålig passform och sluter inte riktigt tätt. Det är alltså inte tal om att ta med sig flaskan på någon resa. Men själva innehållet då? Jo det är desto bättre!  Den har en fräsch doft av apelsin som bara luktar så otroligt gott. Doften hänger sig kvar i några minuter efter applicering innan den försvinner helt. Serumet är väldigt tunt och lättflytande och sjunker in otroligt snabbt i huden. Direkt den sjunker in ser huden alldeles glowig och fräsch ut. Det är också just lystern som jag märkt skillnad på under de här tre veckorna, den är mer påtaglig och huden ser lite klarare ut. I övrigt har jag inte märkt av något av alla fördelar serumet påstås ha, men så har det också gått alldeles för kort tid för det. Ser fram emot att se hur huden är när serumet är nästan slut. Den funkar också fint under smink ihop med min SPF, inget rullar eller så. Var rädd för att min hud skulle reagera rejält när jag började använda serumet, men det gjorde den inte tack och lov. Lite rodnad de första gångerna sen inget alls. Serumet kostar 675 kronor för 30 ml, ett lite dyrare serum med andra ord. Skulle det vara på rejäl kampanj skulle jag kunna tänka mig att köpa det igen. Annars inte, mest pga den dåliga pipetten! Mitt betyg blir 💄💄💄💄 (av 5)
Jag har testat C-tetra från Medik8 i tre veckor.  Jag är en
C-Tetra Serum 30 ml
Gvnjese
Beauty Beginner
25/05/26-01:59
they all love it
they all love it