🩷Hej finisar!🩷
🩷Jag har fått möjligheten att testa Slickhair Wax Stick, vilket är för att styla håret och är för baby hår och för att hålla håret på plats. Detta för att göra en mer sleek look. Den är stark och non flakey, samt ska vara varsamt för håret.🩷
🌸Jag har testat den 4 gånger i två dagar, mellan duschar. Den kräver att man tvättar håret för att få bort det, vilket är förståeligt, men kan vara en faktor som gör håret torrare (inte produkten i sig, men om man vill använda den dagligen så behöver man då tvätta håret dagligen.) Man måste i för sig inte tvätta det men håret har en liten waxy feeling, vilket är fullt normalt. Jag var väldigt exalterad över att få testa den, då jag har väldigt envisa baby hår i fram och för mig funkar det inte perfekt, vilket var tråkigt. Den fungerar absolut på längre och mindre envisa hår som sticker upp, men just de som är mest envisa för mig klarade den inte riktigt att fixa. Tar många lager att försöka fina till det och det funkar för stunden, med många om och men, dock höll det knappt i 2 timmar. 🌸
🩷Denna är säkert perfekt för andra med mindre envist hår och om du är en av dem så är den nog perfekt, eftersom den funkade fantastiskt på mina mindre envisa hårstrån. Den har även ingen doft och den är lätt att använda. Det är nästan som ett bredare limstift som du drar i håret (inte på ett negativt sätt)😭🩷
🌸Den fungerar inte fantastiskt för mig, men kommer fortsätta att använda den eftersom den fungerar på mindre envisa hårstrån och den håller tillbaka de envisa litegrann, men det blir att en del ändå sticker upp, dock bättre än om jag inte skulle använda denna. Så det är min åsikt, och håret ser inte flötigt ut heller.🌸
🩷För alla som mig med VÄLDIGT envisa hårstrån så skulle jag nog recensera produkten med 3,5-4/5.🩷
🌸Men tror att alla med icke envist hår skulle älska den och att den skulle vara 5/5 för dem!🌸
🫶Så för mig är produkten en 3,5-4/5🫶
🌸Är ändå super tacksam att jag fått testa denna produkt och kommer absolut att använda den även om den inte passar mig perfekt, den gör ändå ett litet jobb.🌸
🩷Trevlig helg alla!🩷