/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Emmie
Beauty Pro
23/05/26-10:49
Jag har fått testa Four Reasons Original Heat Shield 🌸 Produkten beskrivs som en värmeskyddande spray som skyddar håret vid styling med värmeverktyg. Ger lätt stadga för enklare styling och hjälper till att hålla frisyren på plats länge. Skyddar även mot luftfuktighet och UV-strålar, samtidigt som vårdande extrakt från persikoblomma och solros hjälper till att stärka håret. Måste säga att jag blev förvånad när jag läser på flaskan att det står att produkten ska användas på torrt hår. Jag använder alltid värmeskydd i blött hår efter dusch innan hårfön och styling med andra värmeverktyg så det var inte alls vad jag hade tänkt mig. Produkten känns som ett hårspray och doften är en typisk hårspraysdoft, tyvärr ingen wow vad gott den luktar doft. Hållbarheten är graderad till 2 av 5 vilket jag tycker är lite för mig som har ett långt och glansigt hår där lockar och styling lätt släpper och går ut. Håret känns inte stelt eller strävt när man har sprayat produkten och jag tycker om att den skyddar mot UV-strålar och ett plus är att den även ska stärka håret. Nja jag föredrar ett värmeskydd som man kan applicera i blött hår efter tvätt och när det gäller hårspray ett med bra stadga och hållbarhet. Jag tycker också att det finns så många hårprodukter som doftar fantastiskt vilket den här tyvärr inte gör enligt mig så den här blir ingen ny favorit och inget nytt köp när denna är slut. Tack KICKS för att jag har fått testa denna! ❤️
Jag har fått testa Four Reasons Original Heat Shield 🌸
Original Heat Shield 200 ml
Chuchu
Beauty Pro
23/05/26-09:16(redigerad den 23/05/26-09:16)
Tack KICKS för att jag fick testa Heat Shield från Four Reasons ♥️ Om vi börjar med doften så är det en ganska igenkännlig, klassisk hårspraysdoft. Jag gillar det, men för känsliga kan den upplevas lite stark i början, även om den lägger sig snabbt. Sprayfunktionen är behaglig och ger en jämn, fin mist över håret..vilket är satisfying, haha. Håret känns inte stelt utan mjukt och följsamt, vilket passar med att styrkan ligger på 2 av 10.   Produkten ska skydda mot värme, UV-strålar och fukt, men jag blir lite förvirrad kring användningen? På flaskan står det “spraya i torrt hår”, medan den marknadsförs som värmeskydd och hemsidan säger innan styling.. det blir otydligt när den faktiskt ska användas i ens hårvårdsrutin. Jag har därför använt den efter värmebehandling och haft ett annat värmeskydd innan, och det funkade fint. Oavsett känns håret lent, luftigt och lite glansigt utan att tyngas ner. Pris: just nu 120 kr på KICKS, absolut prisvärt för 200 ml. Betyg: 3/5, främst pga otydlig användning. TACK igen KICKS för möjligheten att testa 🥰
Tack KICKS för att jag fick testa Heat Shield från Four
ZiiZii
Beauty Pro
23/05/26-08:50
Four Reasons Heat Shield review!  Tack kicks för att ni valde mig att testa den här produkten! ❤️ Först och främst gillar jag faktiskt att det är en spray flaska så att man inte tar mycket produkt i onödan utan sprayar direkt på håret utan kladd. Superenkel användning av flaskan. Gillar doften älskar att den doftar gott! Extra plus är att den är vegan vilket är superbra med. 🌱 Produkten kan användas både på torrt och fuktigt hår vilket jag tycker är så bra eftersom man kan då använda den när som! Perfekt också att den skyddar mot uv strålar och luftfuktighet med och inte bara värme! Använde den ett par gånger innan fön på 80% fuktigt hår och funkade perfekt som den ska! 😍 Rekommenderar den starkt! Den får fem stjärnor ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ av mig!
Four Reasons Heat Shield review!  Tack kicks för att ni
Åsa
Beauty Star
23/05/26-06:36
Har fått möjligheten att testa denna och är jättenöjd. Jag använder den direkt efter tvätt i fuktigt hår och låter sedan håret självtorka. Mitt fina behandlade hår är svårt att reda ut utan en leave in produkt, med denna fungerar det toppen, den tynger inte ner och gör att håret inte blir frissigt. Doftar gott!
BB Cream - Leave-In Treatment 150 ml
Leya
Beauty Star
22/05/26-19:58
Hejsan! Jag har fått möjlighet att testa Lernberger Stafsing BB cream leave-in treatment. Det doftar väldigt gott och har en trevlig konsistens, inte för tjock. Den gör mitt hår otroligt mjukt och lätthanterligt. Rekommenderar verkligen denna produkt!
BB Cream - Leave-In Treatment 150 ml
Nina
Beauty Pro
22/05/26-16:25
Welleda skin food. Denna ansiktskräm har jag använd sedan många månader tillbaka tack kicks att ni har skickat hem till mig denna otroliga produkten. Den är magisk för torr hud samt doften är obeskrivlig. Är så beroende av denna krämen. Rekommenderar starkt.
Welleda skin food. Denna ansiktskräm har jag använd sedan
Skin Food 30 ml
Stina
Beauty Star
22/05/26-13:59
HejHej! Jag har fått möjligheten att testa Alyssa Ashley's Cashmeran Vanilla. Precis som många andra skrivit blev jag positivt överraskad! Det jag gillar med doften är att den inte är en typisk vaniljdoft utan lite mer mogen och sensuell. Den är inte för söt utan de lite tyngre noterna balanserar ut vaniljdoften på ett fantastiskt sätt. Jag skulle säga att detta är en "all-round" doft som man kan ha till vardags men även på lite finare tillställningar. Doften har en lång hållbarhet och doftar lyxigt trots prislappen vilket också är ett stort plus! Har fått komplimanger varje gång jag burit parfymen. Även storleken är perfekt då den får plats i även de minsta väskorna 🤩 Parfymen föll mig helt i smaken och därför får den 4 av 5 stjärnor!⭐ Återigen, tack snälla för möjligheten att prova denna parfym!
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Wilma
Beauty Pro
22/05/26-13:29(redigerad den 22/05/26-13:51)
🩷Hej finisar!🩷 🩷Jag har fått möjligheten att testa Slickhair Wax Stick, vilket är för att styla håret och är för baby hår och för att hålla håret på plats. Detta för att göra en mer sleek look. Den är stark och non flakey, samt ska vara varsamt för håret.🩷 🌸Jag har testat den 4 gånger i två dagar, mellan duschar. Den kräver att man tvättar håret för att få bort det, vilket är förståeligt, men kan vara en faktor som gör håret torrare (inte produkten i sig, men om man vill använda den dagligen så behöver man då tvätta håret dagligen.) Man måste i för sig inte tvätta det men håret har en liten waxy feeling, vilket är fullt normalt. Jag var väldigt exalterad över att få testa den, då jag har väldigt envisa baby hår i fram och för mig funkar det inte perfekt, vilket var tråkigt. Den fungerar absolut på längre och mindre envisa hår som sticker upp, men just de som är mest envisa för mig klarade den inte riktigt att fixa. Tar många lager att försöka fina till det och det funkar för stunden, med många om och men, dock höll det knappt i 2 timmar. 🌸 🩷Denna är säkert perfekt för andra med mindre envist hår och om du är en av dem så är den nog perfekt, eftersom den funkade fantastiskt på mina mindre envisa hårstrån. Den har även ingen doft och den är lätt att använda. Det är nästan som ett bredare limstift som du drar i håret (inte på ett negativt sätt)😭🩷 🌸Den fungerar inte fantastiskt för mig, men kommer fortsätta att använda den eftersom den fungerar på mindre envisa hårstrån och den håller tillbaka de envisa litegrann, men det blir att en del ändå sticker upp, dock bättre än om jag inte skulle använda denna. Så det är min åsikt, och håret ser inte flötigt ut heller.🌸 🩷För alla som mig med VÄLDIGT envisa hårstrån så skulle jag nog recensera produkten med 3,5-4/5.🩷 🌸Men tror att alla med icke envist hår skulle älska den och att den skulle vara 5/5 för dem!🌸 🫶Så för mig är produkten en 3,5-4/5🫶 🌸Är ändå super tacksam att jag fått testa denna produkt och kommer absolut att använda den även om den inte passar mig perfekt, den gör ändå ett litet jobb.🌸 🩷Trevlig helg alla!🩷
🩷Hej finisar!🩷  🩷Jag har fått möjligheten att testa
Hair Wax Stick 50 g