/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Carro
Beauty Star
26/05/26-16:45(redigerad den 26/05/26-16:45)
Jag fick möjligheten att testa euphoria magnetic elixir parfym från calvin klein. Jag upplevde att doften var ganska pudrig och lite blommig i början men också väldigt söt. Sötman fanns kvar under hela tiden och var väldigt framträdande och nästan det enda jag kunde känna. Tyvärr blev det lite för mycket för mig då jag bara kände en söt lukt och inte så mycket mer. Det får gärna finnas en viss sötma i parfymer men denna gången tyckte jag att den tog över alldeles för mycket.
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
elina.wirdelampa
Beauty Star
26/05/26-16:25
Jag har fått testa BB Cream - Leave-In Treatment från Lernberger Stafsing, och har använt den några tvättar nu och älskar den verkligen! Har lockigt hår som när jag stylat det blir frissigt så fort det är lite fuktigt i luften, och nu när jag har använt denna leave in har mitt hår varit så glansigt och stylingen har hållit jättebra! Kommer absolut köpa igen och rekommenderar verkligen att köpa om ni som jag har lockigt hår som inte håller för fukt!
BB Cream - Leave-In Treatment 150 ml
Linn
Beauty Pro
26/05/26-13:49
Fick testa benefit mascara BAD gal Bang!! Den var kompakt och liten, formulan var lite kletig av sig men färgen var extremt svart vilket gillades! Eftersom formulan var ganska kletig av sig behövde man vänta lite ytterligare innan man applicerade ett till lager på fransarna. Detta gjorde i överlag att det tog lite längre tid att applicera mascara men är man en person som bara använder ett till två lager funkar den här utmärkt! Överlag så får man väldigt vackra och fina fransar. Upplever dock att mascaran lägger sig på ovansidan av ögonlocken, vilket gör att man får som svarta prickar. Jag har dock ganska oljig hy, vid just ögonlocken som kan bidra till detta. En fördel är just att mascaran är i miniformat, vilket gör den en enkel att resa med. Om det är på tåget eller när man ska åka vägen längre period och inte vill ta med sig alltför mycket smink så passar den perfekt.
Fick testa benefit mascara BAD gal Bang!! Den var kompakt
BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Jenny
Beauty Star
26/05/26-12:44
Jag har fått testa Medik8s C-Tetra serum. Ett klassiker som många gillar ! Det är ett snällare C-vitmin serum med lite oljig konsistens. Personligen har jag inga direkta pigmenteringar att jobba med, utan använder C-vitamin serum främst för dess antioxidanta egenskaper. Min hud är också lite känslig för starkare former av C-vitamin, så detta serum fungerar bra för mig. Härligt serum som sjunker in bra i min fuktfattiga hud, ger ett fint glow och jag upplever att min hud ser mindre trött och glåmig ut sen jag började använda produkten ! Förstår varför detta är en favorit hos så många !
Jag har fått testa Medik8s C-Tetra serum. Ett klassiker som
C-Tetra Serum 30 ml
alezdr01
Beauty Pro
26/05/26-12:36(redigerad den 27/05/26-13:26)
Irriterad inte huden(jag har känslig hud), naturligt doft, rengör huden jätte bra. Huden känns ren, återfuktad och mjuk efter. Tar bort smuts och makeup utan att rubba hudens naturliga fuktbalans.Älskar denna form. Rekommenderar till alla.
Gentle Cleansing Foam 150 ml
Livia
Beauty Pro
26/05/26-10:08
Jag tycker att The INKEY List Niacinamide Serum är riktigt bra. Det är ganska sticky på huden, men jag gillar faktiskt det eftersom det ger en perfekt bas för smink och hjälper makeupen att sitta bättre. Lukten är inget vidare, men den försvinner snabbt efter applicering.
Niacinamide Serum 30 ml
Noah90
Beauty Pro
26/05/26-10:05
Jag har testat Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant ett tag nu och jag förstår faktiskt varför så många pratar om den. Jag har kombinerad hud och blir ganska oljig runt näsan, plus att jag har svarta porer där, så jag ville testa om den faktiskt gjorde någon skillnad. Efter några användningar märkte jag att porerna såg renare ut och huden blev mycket slätare. Det jag gillar mest är att den hjälper mot små knottror och gör huden jämnare utan att man behöver skrubba ansiktet. Den känns lite speciell i konsistensen, nästan som vatten fast lite mjuk på huden, men den sjunker in ganska snabbt. Jag märkte också att huden kunde bli lite torr om jag använde den för ofta, så för mig funkade det bäst att använda den några gånger i veckan istället för varje dag. Efteråt använder jag alltid en bra fuktkräm. Sammanfattningsvis tycker jag att produkten är riktigt bra, speciellt om man har pormaskar, lite acne eller ojämn hudtextur. Det är definitivt en produkt jag skulle fortsätta använda.
Jag har testat Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Anna
Beauty Pro
26/05/26-09:38(redigerad den 12/06/26-19:17)
Jag fick äran att få testa Alyssa Ashleys senaste parfym Vanilla. Doften har en krämig och omslutande doft med en mjuk sensualitet. Den känns varm och feminin på ett väldigt behagligt sätt. Jag skulle välja att använda parfymen på kvällen eller på en kall höst/vinterdag.
Vanilla Eau de Parfum 30 ml