/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Farah
Beauty Pro
28/05/26-18:19
Jag testade Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand och blev faktiskt positivt överraskad! 🤍 Mitt hår brukar få små flygiga hårstrån, speciellt när jag gör sleek frisyrer, men den här produkten hjälpte till att lägga ner håret snabbt utan att det såg fettigt ut. Den var enkel att applicera och gav ett rent och glansigt resultat som höll länge. Jag gillar också att håret fortfarande känns mjukt och inte stelt efter användning. Perfekt för både vardag och när man vill fixa en mer uppsatt look
Jag testade Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand och blev
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
Karin
Beauty Pro
28/05/26-17:21
Jag har fått möjligheten att testa Geuss Iconic Sublime EdP. Jag älskar den! Den är lätt, feminin, lätt blommig, men har en varm underton. Tycker det känns som en varm kram. Jag använder denna parfym som vardagsparfym men tycker den fungerar lika bra på kvällen. Jag upplever att den har väldigt bra hållbarhet på kroppen, doften sitter i länge, och jag behöver inte bättra på under dagen.
Iconic Sublime Eau de Parfum 30 ml
Hogge
Beauty Pro
28/05/26-15:26(redigerad den 28/05/26-15:29)
Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen 🤎 Jag som så många andra trodde att vi skulle få testa en annan brynpenna från ABH men alltså jag är inte ledsen att jag fick testa denna. Vanliga brynpennor är jag van vid (kanske inte just den tunna varianten som var orginaltestet) men den här typen av brynprodukt (pensel av andra märken) har jag tidigare bara varit besviken med. Tjocka, oregelbunden färg och bara svåra att jobba med... Men den här godingen, wow! Kul att få testa en ny produkt samt lära sig ny teknik. 🌟 Mina bryn är ganska fylliga från början + har precis gjort browlift så brukar bara köra bryngel + förlänga dom något längst ut vid svansen (säger man så?😅) men man ser ju alltid att det är smink med vanlig penna (brukar oftast köra Maybelline New York Brow Ultra Slim Pencil). Men med ABH blev det verkligen brynstrån samt att den höll hela dagen (14h). Kladdade även lite på handen och det gick knappt att tvätta bort trots handtvätt och dusch. Testade även att göra en liten vinge vid ögonen som också höll ganska bra, inte lika länge som brynen men ändå några timmar. Färgen "Medium Brown" är true to colour, ej röd utan helt neutral och torkar snabbt. Penseln lever upp till sitt namn "Microstroke" och borsten i andra änden är mjuk och smidig. Förpackningen känns lyxig och jag gillar ljudet av den lilla kulan som finns i när man skakar den. Det enda lilla minuset skulle väl vara priset, 339:- för 0,5ml men Anastasia Beverly Hills är och stays QUEEN of brows för alla brynprodukter är ⭐️ Bästa brynprodukterna på marknaden och man får verkligen vad man betalar för. Den får 5 av 5 av mig. Rekommenderar och kan tänka mig köpa denna produkt igen på kampanj eller med min personliga rabatt när denna är slut. Tack Kicks för en rolig produkt! 💖
Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen 🤎  Jag som så
Microstroke Brow Pen Blonde
Fillo
Beauty Pro
28/05/26-12:36
Ger Weleda - skin food 5/5! Produkten är relativ billig och har en dryg konsistens som kommer att hålla dig länge. Själv har jag torr hud och använder gärna fetare produkter men har tidigare haft problem med att det täppt till porerna och jag fått små utslag. Det för dock inte denna produkten. Den funkar fint att ha under sminket och funkar som en primer men om du inte vill ha så glansig hud under dagen går det bra att använda som nattkräm eller vid behov.
Skin Food 30 ml
Darin
Beauty Star
28/05/26-09:31(redigerad den 28/05/26-09:31)
En fräsch och väldigt maskulin doft. Det påminner lite om paco rabannes invictus, men om du ersätta sötma med grönhet. Doften är unik, dock familjär. Det är inget som man förvånas över. Fin flaska med en unik magnetisk kork. Bra att de tog bort bild på killen som fanns på flaskan😳
Fierce Cologne EdC 30 ml
Nora
Beauty Pro
28/05/26-08:53(redigerad den 28/05/26-08:56)
Jag har fått möjligheten att få testa SLICKHAIR Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand. Wanden ska hjälpa att tämja flygigt hår utan att håret blir fett eller krispigt. Jag har använd denna i ett par veckor nu och tycker absolut om den! Jag använder den när jag har tofs eller bulle några dagar innan jag ska tvätta håret. Precis som beskrivet blir den varken fet eller hård efter att den torkar. Den håller upp flygit hår bra, dock kan den behöva återappliceras under dagen. Wanden har en sida med kortare piggar och en med längre vilken är positiv för att verkligen fånga upp håret. Produkten luktar även väldigt gott. Jag har även testat den på mina ögonbryn, det funkar helt okej. Produkten kostar 229 kr vilken jag kan tycka är mycket för en sån här typ av produkt. Det är väldigt lite produkt och skulle ändå vilja påstå att hårspray eller gelé funkar lika bra. 4/5 ⭐️ får den av mig.
Jag har fått möjligheten att få testa SLICKHAIR Slick Stick
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
Nancy
Beauty Star
28/05/26-08:33(redigerad den 28/05/26-14:38)
Jag fick hem Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil i färgen Ebony för att testa. Så fort jag fick höra om att den skulle lanseras visste jag att det skulle kunna vara en perfekt brynpenna för mig. Jag har naturligt tjocka och fylliga bryn men jag har gjort microblading för att fylla i de ”glapp” jag har i brynen. Det är 3 år sedan jag fyllde på dem senast och därför letar jag ständigt efter brynpennor med så smal spets som möjligt för att kunna fylla i där färgen har släppt. Initialt var den ganska svår att använda. Själva produktens spets är extremt tunn men förpackningen som är runt själva spetsen är rätt tjock. Detta gör det väldigt svårt att se själva spetsen när man arbetar med produkten. Det är som att plasten runt om är i vägen. Med tanke på hur tunn pennan är måste man vara försiktig och inte snurra ut för mycket då pennan kan brytas av. Efter att ha använt den i flera veckor och vant mig vid förpackningens utformning är det lite lättare att jobba med produkten. Men jag hade nog velat ha en lite mjukare penna då jag upplever att jag behöver trycka ganska hårt mot huden för att få färgen att synas. En grej som verkligen irriterar mig (och är ett stort minus) är att förpackningen inte har något lock. Absolut, man kan skruva ner den. Men förpackningen är aldrig helt stängd. Så släng inte kartongen om du köpt produkten. Den kommer du behöva. Allt som allt en bra brynpenna som gör vad den ska men förpackningen skulle behöva ett lock och vara smalare upptill. Betyg 4/5
Archibrow Brow Pencil Granite
Charlotta
Beauty Star
28/05/26-06:29
Jag har fått testa Paulas choice skin perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant. Då jag har ganska känslig hy i ansiktet jag jag varit försiktig med den, men jag har inte märkt nån reaktion alls. Porerna på näsan känns lite mindre och ser lite renare ut. Jag har mest använt den på bröstet och där kan jag tydligt se mer ” glow”. Den gör det den lovar tycker jag.
Jag har fått testa Paulas choice skin perfecting 2% BHA
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml