/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anh Nguyen
Beauty Star
06/06/26-07:17
Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment Guava 💄🌺💕 Om produkten: Guava-doften är också supergod – fruktig och fräsch utan att bli för mycket. Guava-doften är fräsch och lagom söt, vilket gör den extra härlig att använda. Förpackningen känns också lyxig och enkel att applicera med 💋✨☺️ Efter användning: Jag har testat den här ett tag nu och förstår verkligen hypen! Jag har ganska torra läppar och upplever att den återfuktar direkt och håller läpparna mjuka länge. Konsistensen är tjock och vårdande utan att kännas för klibbig, vilket jag gillar. Perfekt både dagtid och som nattbehandling när läpparna känns torra 👄😍🙌🏻 Min åsikt: Jag gillar att den ger lite glans också så läpparna ser extra fina ut. Produkten känns väldigt återfuktande och vårdande på läpparna utan att bli klibbig. Den ska vara min ny favorit i necessären! 🤩🫶🏻 Stort tack till KICKS för möjligheten att få testa den här produkten – så roligt att få upptäcka en ny favorit! 💞🥰
Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment Guava 💄🌺💕  Om
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Rola Yousuf
Beauty Star
05/06/26-20:25(redigerad den 05/06/26-20:31)
Först och främst, stort tack till KICKS för att jag fick chansen att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i vattenmelon! 🍉💗 Det här var faktiskt min allra första produkt från Ole Henriksen och jag kan redan nu säga att jag förstår hypen. Jag är verkligen KÄR i den här produkten! Färgen är så otroligt fin och passar perfekt till den där clean girl-looken. Den ger mer pigment än ett vanligt läppbalsam, men utan att kännas som ett läppstift eller gloss. Bara en perfekt hint av färg som får läpparna att se fräscha och välmående ut. Jag älskade också förpackningen, färgkombinationen är så söt och somrig och gör produkten extra rolig att använda 🍉 När jag applicerade den första gången kände jag en lätt stickande känsla direkt, men den försvann efter en stund och störde mig inte alls. Jag testade den över natten och wow... den levererade verkligen. Jag vaknade med mjuka, återfuktade läppar och den gjorde faktiskt allt den lovar och lite till. Trots det föredrar jag nästan att använda den på dagen eftersom den är så himla fin på läpparna. ⭐ Plus för ingredienserna: - Peptider som hjälper till att ge läpparna en mjukare och fylligare känsla. - Flera återfuktande ingredienser som hjälper till att motverka torra läppar. - Formulan känns vårdande samtidigt som den ger glans och färg. ⭐ Minus för ingredienserna/formulan: - Den stickande känslan kan vara lite oväntad om man är känslig. - Innehåller doft, vilket inte passar alla. Min enda riktiga nackdel är priset. 245 kr för 12 ml känns ganska mycket om man använder läpprodukter flitigt och vill köpa om den regelbundet. Men bortsett från priset är det här en produkt som jag verkligen har älskat att använda och som har fått en självklar plats i min väska. Slutbetyg: 4,7/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (OBS GÅR EJ ATT TAGGA RÄTT FÄRG)
Först och främst, stort tack till KICKS för att jag fick
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Samia
Beauty Pro
05/06/26-14:04
Recovered this from kicks for review on it it’s glowing and perfect 💙
Vian
Beauty Star
05/06/26-08:07
Fick äran att testa denna magiska produkt 😍 gjorde läpparna lena och fylligare!!
Fick äran att testa denna magiska produkt 😍 gjorde läpparna
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Sara
Beauty Star
04/06/26-19:54
Hej alla! Jag har fått testa Slickhair Wax Stick 😊 Den här produkten har bra ingredienser för håret, vilket såklart är bra för hårets näringsämnen och hälsa. Förpackningen är en fin rosa design med en bra beskrivning om produktens egenskaper. 🌟 Detta Wax Stick från Slickhair känns inte heller för oljig, vilket jag tycker är en fördel. Det är helt klart en produkt man kan ha när man är ute och reser, då det är en smidig förpackning. 🙌 Varumärket har verkligen tänkt på utvecklingen och kvalitén, vilket är ett bra tecken på att det här är ett företag som är måna om miljön och vill väl.😊
Hair Wax Stick 50 g
Amanda
Beauty Star
04/06/26-19:16(redigerad den 04/06/26-19:17)
Jag har fått äran att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment 🍉🧊 Detta är ett återfuktande, rosafärgat läppbalsam med kylande effekt för ett plumpat resultatet. Det jag först noterar är hur pigmenterad den är, en superfin vattenmelonrosa färg. Och doften är just den - vattenmelon. Jag tycker att produkten känns mer som ett gloss än ett läppbalsam men upplever att hållbarheten är överraskande bra, liksom dess återfuktande egenskaper. Den kylande effekten är ingen favorit för mig - den får mig att ”känna av” mina läppar konstant, vilket inte är något jag uppskattar. Summa summarum: Ett läppbalsam som känns och ser ut som ett gloss men verkar som ett läppbalsam. Det kommer användas flitigt under stundade sommarkvällar matchat med solkysst hy.
Jag har fått äran att testa Ole Henriksen Pout Preserve
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Ramona
Beauty Pro
04/06/26-18:36
Recension – Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Serum Jag har fått möjlighet att testa Hydra Glow Vitamin C Serum från Nilens Jord. Förpackningen känns stilren och praktisk med pumpfunktion som gör doseringen enkel. Serumet har en lätt konsistens som absorberas snabbt utan att kännas kladdigt på huden. Efter bara några dagar användning upplever jag att huden känns mer återfuktad och får ett fint lyster. Vitamin C är en uppskattad ingrediens för att ge huden mer glow och en jämnare hudton, och jag tycker att produkten lever upp till sitt syfte. Doften är mild och inte påträngande. Lätt formula, fin lyster, smidig pumpflaska och behaglig känsla på huden. Dock kommer resultaten gradvis så ha tålamod ⭐️💥 Betyg: 4/5
Recension – Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Serum  Jag har
Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum 30 ml
Tina
Beauty Star
04/06/26-15:40
Roligt nog fick jag möjligheten att testa en mystery-produkt från Nilens Jord😆 Produkten jag fick hemskickat var deras glossy lips. När jag öppnade paketet så såg produkten så fin och rosa ut. Tänkte wow detta kan bli en så fin färg men tyvärr var det en besvikelse. Den hade knappt någon färg, det var mer som att jag använde ett läppbalsam som var lite glansigt. Den kändes inte fuktgivande men inte heller torr. Skön i början men sen försvinner det lite snabbare än man hade velat. Men bra för de som vill ha något glansigt även ifall den inte direkt ger färg, därav väldigt naturlig. Man kommer behöva doppa den in i behållaren några gånger för att få upp tillräcklig produkt ifall man då vill få mer glitter och färg, vilket man ändå knappt får färg av. Generellt hade jag inte köpt den själv eftersom jag vill ha mer färg särskilt utifrån hur mycket den kostar. 😬
Glossy Lips Plum Sugar