Hem / Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Beauty Tester
Isabella
Beauty Pro
14/03/24-18:06 (redigerad den 14/03/24-18:08)
Jag hade turen att bli utvald av kicks och få testa och recensera Hugo boss the scent elixir parfym. Dessvärre är det ingen doft som jag själv faller för, men alla tycker olika och tyvärr var inte just denna doft något för mig på min hud. Men jag vill ändå ge min ärliga recension:  Parfymen har belladonna och bärnsten som framträdande basnoter, och den beskrivs som fängslande och mystisk. Jag kan förstå att den beskrivs som mystisk, det är en djupare parfym som passar mer kvällsaktiviteter enligt mig. Den har en otroligt bra hållbarhet, ett litet sprut håller lääänge, vilket är kanon och något jag verkligen uppskattar hos parfymer. Enligt mig gillade jag mer att spruta ett sprut i luften och gå igenom den, än att spruta direkt på min hud då den i mitt tyckte blev väldigt stark då. Mina vänner som har fått dofta på den tyckte alla om den så den verkar falla många i smaken iallafall! Jag upplever även att doften ändrar sig efter att den fått lägga sig lite på huden och blir lite mer åt vanilj-hållet (precis som även @Sofia nämnde i sin recension ☺️) vilket jag ändå gillar! Flaskan var riktigt snygg och såg mycket elegant ut. Den har samma djupröda glas som den maskulina motsvarigheten Hugo boss the scent elixir for him. Absolut 10/10 på förpackningen⭐️ Sammanfattningsvis är det enligt mig en fin parfym som känns lyxig och dyr & som många verkar gilla men som tyvärr inte bara föll mig i smaken. Får bli en fin present till någon som jag vet kommer uppskatta den istället 🥰🤩🙏🏼
Jag hade turen att bli utvald av kicks och få testa och
Beauty Tester
Malin
Beauty Pro
13/03/24-17:15 (redigerad den 13/03/24-18:04)
Jag har blivit utvald som beauty tester på ”Hugo Boss - The Scent For Her Elixir”. Vid första anblick så la jag märke till att flaskan var väldigt stilren och utstrålade ”power” och ”elegans”.  När jag först provade att dofta på den så upplevde jag att den luktade väldigt gott. Jag trodde att det skulle vara en väldigt tung doft och det upplever jag att den är. Men jag skulle inte säga att den är för tung. Den öppnar upp väldigt blommigt men upplever att den inte är lika blommig när den väl lagt sig utan jag tycker att amber tar över mer vilket jag inte har något emot. Jag citerar direkt från hemsidan då jag tycker att just denna meningen stämmer in så bra på parfymen. ”I hjärtat av denna doft för kvinnor lockar blommiga toner av Atropa Belladonna med en känsla av mystik och spänning som lämnar ett berusande spår.” Den här parfymen är väldigt mystisk och spännande och jag upplever att det blir som ett beroende av denna doft. Mycket trevligt! Jag skulle säga att denna parfym är väldigt kvinnlig och framförallt mogen. Så är man ute efter en parfym som är mer åt det söta hållet så är denna parfym nog inte rätt för dig. Less is more är verkligen ett uttryck som passar denna parfym. Här behövs inte många sprut för att lukta mycket, och länge! Jag skulle dock säga att detta är mer av en kvällsdoft än en kontorsdoft. Det är ingen parfym jag kommer bära varje dag på jobbet utan detta är en parfym som kommer att användas vid speciellt utvalda tillfällen 🫧
Jag har blivit utvald som beauty tester på ”Hugo Boss -
Linnéa
Beauty Pro
13/03/24-13:36 (redigerad den 13/03/24-13:37)
RECENSION  Älskar denna! Den är otroligt bra och ger en fin lagom lystergivande finish!  Den är inte heltäckande men även när jag har perioder då det kan dyka upp någon finne eller två så tycker jag ändå denna CC-Creamen gör ett toppen jobb att täcka över  tillräckligt och man samtidigt får en fräsch och snygg bas men samtidigt ser det naturligt ut.  Jag har även torr hy (året om), men såklart värst under vinterhalvåret, men denna torkar inte hyn utan är väldigt snäll med huden.  Har lagt mer än dubbla priset på andra CC-cream & foundations men denna går jag alltid tillbaka till!
Beauty Tester
Malin
Beauty Pro
13/03/24-12:13
Fått äran att vara testpanel för denna parfym & den får verkligen ett toppbetyg av mig! Boss misslyckas sällan i min värld! Flaskan osar sensualitet & färgsättningen är fantastisk! Flaskan toppas med en kork i varmt guld. Den är förförisk & vågad men ändå lite tillbakadragen. En fantastisk kombination! Den är tyngre än de dofter jag vanligtvis väljer till dagen, men har hitintills enbart använt den dagtid! Den är intensiv och doftar mycket så man får dock vara sparsam när man sprayar! Less is more är verkligen passande här! Älskar mixen av bärnsten och Atropa belladonna. Och jag är så sugen på efter att ge mig ut på en krogrunda en varm vårkväll ackompanjerad av denna magiska doft 🫶🏻🤩💫
Fått äran att vara testpanel för denna parfym & den får
Beauty Tester
Sofia
Beauty Pro
13/03/24-10:45
Jag har blivit utvald av Kicks att testa och recensera denna parfym. Det är helt klart en unik och fin doft, samtidigt som den på sätt och vis påminner om andra dofter som t.ex. Valentino Born in Roma. Den är "mörkare" och tyngre än de dofter jag brukar bära, men inte alls FÖR tung. Däremot är den otroligt intensiv och luktar mycket, så a little goes a long way. Personligen föredrar jag denna parfym om jag typ sprayar i luften och går genom molnet av parfym, istället för att spraya rakt på huden. Doften sitter i länge, även efter en dusch. Trots att det är en tyngre, söt och kryddig doft är den väldigt fräsch och lite fruktig. Enligt doftnoterna finns det ingen vanilj i denna men jag tycker att den har en otroligt fin vaniljdoft i basen! Inte den där skarpa bourbonvaniljen utan en mjuk, mild vanilj. Den utgör en bra bas för layering och passar bra med t.ex. en lätt, frisk citrusdoft enligt mig. Jag testade att kombinera den med en parfym med noter som mandarin, pion och rosépeppar och de blev jättefina ihop. 😍 Jag skulle även säga att denna doft passar minst lika bra på män som på kvinnor, trots att den inte alls marknadsförs som en unisexdoft. Jag skulle inte höja på ögonbrynen om en man bar denna doft i alla fall. 😊
Jag har blivit utvald av Kicks att testa och recensera denna
Beauty Tester
Kajsa
Beauty Star
11/03/24-21:11
Jag har fått testa BeautyActs Radiance Boost Vitamin C Cleanser ett tag nu och jag kan verkligen rekommendera den här ansiktstvätten. Känner mig inte torr när jag använt den, vilket jag kan göra med andra tvättar. Den är inte tillräcklig för att ta bort allt smink på egen hand, så jag använder den som andra steg i min rutin. Men efter jag använt den känner jag mig väldigt ren och fräsch.  Den är även vegansk och tillverkas i Sverige. 4/5!
Jag har fått testa BeautyActs Radiance Boost Vitamin C
Mariam
Beauty Pro
11/03/24-10:30
By theery serum ❤️🔥🔥🔥 Max factor platta
Linnéa
Beauty Pro
10/03/24-16:02 (redigerad den 13/03/24-13:28)
✨RECENSION✨ Mac Pro Longwear Concealer Det jag tycker är det bästa med denna concealern är att den inte lägger sig i fina linjer samt att man behöver otroligt lite av produkten vilket gör att den kommer räcka väldigt länge! Jag har länge funderat på att köpa denna concealer då jag har genetiskt mörka ringar under ögonen som inte går att få bort med dyra ögonkrämer. Har hört otroligt mycket bra recensioner om denna concealern men blev dessvärre lite besviken då den inte döljer mina mörka ringar så mycket som jag hade hoppats. En concealer från Nyx döljer nästintill lika mycket. Men jag tycker ändå denna concealern är väldigt bra då jag är torr under ögonen och haft problem med andra märken att concealer framhäver mina fina linjer vilket jag inte vill såklart.