/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Beauty Tester
Sofia
Beauty Pro
25/05/24-10:14
Max Factor Mascara Masterpiece 2 in 1 är en mascara som kombinerar två funktioner i en produkt: den både förlänger och ger volym till fransarna. Positiva aspekter:Förlängning och volym: jag tycker att mascaran effektivt både förlänger och ger volym till fransarna. Den separerar fransarna väl och ger ett definierat och dramatiskt utseende. Lätt att applicera: Borsten är utformad för att nå varje frans, vilket gör appliceringen enkel och jämn. Färgen appliceras utan klumpar.Prisvärd: Jämfört med andra high-end mascaror anses denna vara prisvärd och ge bra resultat för kostnaden. Negativa aspekter: Kan kännas tung: jag upplevde att mascaran kan kännas lite tung på fransarna, speciellt om man applicerar flera lager.Mascaran kan vara svår att tvätta bort helt, vilket kan vara en nackdel för dem som föredrar en enkel rengöringsrutin.Inte vattenfast: För de som behöver en vattenfast mascara kan detta vara ett minus, eftersom den inte alltid håller mot tårar eller fukt.Tycker den funkar och kommer ge den några fler chanser, men är inte särskilt imponerad än så länge. 🤍☺️
Max Factor Mascara Masterpiece 2 in 1 är en mascara som
Beauty Tester
Tessa
Beauty Pro
22/05/24-07:22
Jag fick möjligheten att testa Max Factor Masterpiece 2-in-1 Last Wow i färgen Midnight Black. När jag öppnade förpackningen kändes mascaran ganska blöt, men det var inga problem vid appliceringen. Namnet "Midnight Black" är verkligen passande. färgen är intensivt svart, vilket jag verkligen uppskattar. Får både volym och längd av denna! Tycker även den är enkel att tvätta bort! Får ett bra betyg av mig. Tror även den kommer prestera ÄNNU bättre när den varit öppen lite längre.
Beauty Tester
Lovisa
Beauty Pro
21/05/24-19:05
Produkt: Max Factor Masterpiece 2 in 1 lash wow i färgen midnight blackHej hörni! Jag hade turen att bli utvald till beauty tester för denna mascara från Max Factor. Såå kul att få testa. Nu har jag testat produkten några gånger och ska försöka ge en recension av den. Mascaran har egenskaper att ge både volym och längd, vilket jag tycker den gör helt okej. Borsten är en bra form för att fungera som både längd och volym då den är lagom stor och med ganska tunna piggar vilket gör att det känns som fransarna separeras bra och ändå får länge. Jag är dock ett stort fan av vattenfasta mascaror då jag tycker de är lite mindre vattniga i konsistensen och därför håller fransarna uppe mycket bättre samt att de håller mycket längre. Med denna mascaran (som ej var vattenfast) så tycker jag fransarna började vika sig nedåt direkt efter applicering, trots att jag böjt fransarna strax innan. Det kändes som produkten var lite för blöt och därför tyngde ner fransarna. Kanske blir detta mindre påtagligt när mascaran varit öppen ett tag och då kanske inte är lika blöt längre, vi får se. Något annat jag tyckte var att den inte höll alls lika bra som vattenfasta mascaror jag brukar använda. Efter att ha haft mascaran på ett tag så hade den börjat åka bort och jag hade inte så mycket mascara kvar på fransarna. Det jag dock gillar är att den var lätt att tvätta bort vilket känns skonsammare för fransar och ögon. Dock innerbar ju detta att den inte höll lika bra på fransarna som sagt. Överlag är jag inte särskilt imponerad av denna, men alla tycker ju olika. Är det någon av er som har en annan upplevelse av denna, eller tycker ni som mig? Tycker den funkar och kommer ge den några fler chanser, men är inte särskilt imponerad än så länge 🌸💕
Maja
Beauty Beginner
14/05/24-20:26
Har köpt den här efter att ha haft originalet och tycker den är lika bra
Har köpt den här efter att ha haft originalet och tycker den
Soso
Beauty Beginner
12/05/24-09:09
Denna foundation kan jag aldrig sluta använda har använt den ett tag sen började jag med fit me, den va inget för mig och då kom jag tillbaka till denna. Kan starkt rekommendera denna om man har oljig hud/ torr, den lägger sig så fint på ansiktet samtidigt som den återfuktar! Så har du torr/oljig löp och köp säger jag bara dessutom ger den det täckningen man behöver!✨✨✨
Denna foundation kan jag aldrig sluta använda har använt den
Nathalie
Beauty Star
05/05/24-16:44
Jättebra mascara håller böjen förlänger utan flera lager verkligen bra mascara även go to mascara
Wilma
Beauty Beginner
03/05/24-05:26
Såååå fantastiskt parfym, god fruktig doft som håller hela dagen, rekommenderar 110%%%
Lovisa
Beauty Beginner
02/05/24-22:46
Den är så bra som alla säger!  Funkar till alla tillfällen, jag har den till min vardagliga sminkning men också när jag har minimalt/inget annat smink på och vill ha en liten boost.  Den är mjukgörande, nästan som ett läppbalsam, och ger en väldigt fin naturlig färg som gör att det ser ut som mina läppar fast bättre!