Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen 🤎
Jag som så många andra trodde att vi skulle få testa en annan brynpenna från ABH men alltså jag är inte ledsen att jag fick testa denna. Vanliga brynpennor är jag van vid (kanske inte just den tunna varianten som var orginaltestet) men den här typen av brynprodukt (pensel av andra märken) har jag tidigare bara varit besviken med. Tjocka, oregelbunden färg och bara svåra att jobba med... Men den här godingen, wow! Kul att få testa en ny produkt samt lära sig ny teknik. 🌟
Mina bryn är ganska fylliga från början + har precis gjort browlift så brukar bara köra bryngel + förlänga dom något längst ut vid svansen (säger man så?😅) men man ser ju alltid att det är smink med vanlig penna (brukar oftast köra Maybelline New York Brow Ultra Slim Pencil). Men med ABH blev det verkligen brynstrån samt att den höll hela dagen (14h). Kladdade även lite på handen och det gick knappt att tvätta bort trots handtvätt och dusch. Testade även att göra en liten vinge vid ögonen som också höll ganska bra, inte lika länge som brynen men ändå några timmar.
Färgen "Medium Brown" är true to colour, ej röd utan helt neutral och torkar snabbt. Penseln lever upp till sitt namn "Microstroke" och borsten i andra änden är mjuk och smidig. Förpackningen känns lyxig och jag gillar ljudet av den lilla kulan som finns i när man skakar den.
Det enda lilla minuset skulle väl vara priset, 339:- för 0,5ml men Anastasia Beverly Hills är och stays QUEEN of brows för alla brynprodukter är ⭐️ Bästa brynprodukterna på marknaden och man får verkligen vad man betalar för.
Den får 5 av 5 av mig. Rekommenderar och kan tänka mig köpa denna produkt igen på kampanj eller med min personliga rabatt när denna är slut.
Tack Kicks för en rolig produkt! 💖