/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Lejla
Beauty Star
31/05/26-15:58
Fick äran att testa dessa produkter 😍 Matas Striber-serien imponerar verkligen. Sun Lotion SPF 30 känns lätt på huden, återfuktar och lämnar ingen stark doft eller kladdig känsla. Sun Face Fluid SPF 30 fungerar perfekt i ansiktet och absorberas snabbt utan att kännas tung. Sun Stick SPF 50 är en favorit just nu🤩 ,perfekt att ha med sig i väskan för enkel återapplicering på läppar, näsa och andra utsatta områden. Jag är en person som har alltid i väskan spf och den här kommer jag definitivt att köpa om. Det jag uppskattar mest är att produkterna är oparfymerade, skonsamma mot huden och enkla att använda i vardagen. Kombinationen av bra skydd, behaglig känsla. Rekommenderar starkt för hela familjen!😊
Fick äran att testa dessa produkter 😍 Matas Striber-serien
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Emma
Beauty Pro
31/05/26-11:12
Jag blev väldigt glad över att få testa dessa tre produkter från märket Matas Striber som är en ny solserie, så det gjorde det ännu mer spännande att få testa. Först provade jag deras Sun Spray SPF 30 som jag verkligen gillade. Den är enkel att applicera, har en lätt formula och känns inte kladdig på huden. Den sjunker in snabbt och det går smidigt.🤩 Sun Face Fluid SPF 30 är en riktigt bra ansiktskräm. När jag läste mer om produkterna såg jag att de innehåller flera bra ingredienser och dessutom är parfymfria. För mig ger det ett intryck av att deras produkter är framtagna för att både vårda och skydda huden så pluspoäng för det. ⭐️ Min absoluta favorit av de tre är Sun Stick SPF 50. Jag har aldrig tidigare testat ett solskydd i stickformat, men jag blev verkligen positivt överraskad. Jag tänkte direkt på att den är smidig att ha med sig i väskan och perfekt för att enkelt bättra på solskyddet under dagen.👍🏻 Sticket känns varken kladdigt eller tungt, utan är lätt att applicera och väldigt praktiskt. Jag tycker verkligen att det är en smart produkt.✨ Jag kan varmt rekommendera alla tre till dig som letar efter bra och smidiga solskydd inför sommaren. ☀️
Jag blev väldigt glad över att få testa dessa tre produkter
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Linn
Beauty Pro
31/05/26-09:26
Har fått testa ”Mighty Patch The Original” och det är första gånger jag använder pimpel patch. Dem har verkligen funkat bra! Dem som är till för att ha på natten sitter bra men tycker att de som är för dagen sitter mycket bättre⭐️ Finnen blir märkbart mindre som produkten säger och lämnar inget märke eller liknande på huden. Dock tycker jag att det blir väldigt dyrt att använda pimpel patches ofta om man tex använder två varje kväll. Då det bara är 12 st i paketet. Har verkligen varit kul att testa och dem har funkat bra, men skulle tyvärr inte köpa igen då styck priset blir för mycket!💛
Har fått testa ”Mighty Patch The Original” och det är första
Mighty Patch The Original
Rawan
Beauty Pro
31/05/26-06:55(redigerad den 31/05/26-07:05)
Jag fick chansen att testa Slick Stick från SlickHair. Jag är väldigt nöjd med min slick stick och tycker att den uppfyller sitt syfte. Den får bort babyhair och får håret att vara på plats och är väldigt bra när man vill göra en slickback eller bara för att göra en touchup speciellt nu under sommaren när håret förstörs snabbt. Lite dyr tycker jag så därför får den 4/5 stjärnor, dock så skulle jag rekommendera den. Lite dåligt att jag anmälde mig till testet för jag kom på att jag inte kan ta bild på effekten efteråt😂
Jag fick chansen att testa Slick Stick från SlickHair. Jag
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
victoria.ralfsson
Beauty Star
30/05/26-20:13
Jag har testat denhär solkrämen idag i det fina vädret och tyckte om den super mycket! Jag kände mig absolut inte kladdig eller smutsig efter applicering som jag ofta kan göra och doften är väldigt mild vilket jag älskade! För jag hatar verkligen när man doftar solkrämen. Den lade sig jätte fint på huden och hade en lätt konsistens som inte upplevdes fet, rekommenderar stort för er som inte heller gillar att lukta solkräm och som vill känna sig rena trots att ni har på er solkräm!
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
victoria.ralfsson
Beauty Star
30/05/26-20:09
Jag har testat denhär solkrämen och tyckte att den var helt underbar! Mitt ansikte ser ofta väldigt svettigt ut av solkräm men inte av denna! Den har oljekontroll men gör inte ansiktet matt som många andra produkter med oljekontroll, sitter länge och bra och lämnar ingen vit färg efter sig, rekommenderar verkligen till er som vill ha solkräm utan att se svettiga ut
Jag har testat denhär solkrämen och tyckte att den var helt
Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free 50 ml
victoria.ralfsson
Beauty Star
30/05/26-20:05
Denhär solkrämen var super änkel att applicera och man slipper att bli kladdig om fingrarna tack vare dess förpackning. Den passar perfekt till en dag i poolen då jag inte tyckte att den åkte av eller så i vattnet, eftersom den har så högt uv skydd och verkligen sitter där den ska, så tycker jag den är perfekt för axlarna eller näsan där iallafall jag oftast bränner mig och solkrämer oftast går av!
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Emelie
Beauty Star
30/05/26-19:33
Jag har fått chansen att testa parfymen Just Moi av Juicy Couture. Detta är en feminin parfym som verkligen känns lyxig och vuxen. Doften passar både mig, en 27 åring, och min mamma, en snart 60 åring. Har fått så mycket komplimanger av denna parfym, och den har en beroendeframkallande sötma som är svår att beskriva. Funkar både till vardags och till fest. Rekommenderar starkt!
Jag har fått chansen att testa parfymen Just Moi av Juicy