/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
30/05/26-07:52
Jag har fått testa Hero Mighty patch original och invisible+ men det går bara att tagga en produkt. Det är alltså pimple patches som ska dra ut "gunk" ut finnen/huden. 6-8 timmar ska de sitta och verka. Jag upplever inte alls att det funkar, min finne är kvar, till och med större än igår. Jag har testat två nätter på rad på samma stackars finne. Så jag kommer hålla mig till alsolgel för att få bort/minska finnar. MEN! Jag tycker ändå inte att detta är en dålig produkt för en pimple patch hindrar dig från att pilla på finnen och göra allting värre. De sitter dessutom superbra, även på en ojämn hudyta som rör sig mycket. De gör inte ont att dra bort och lämnar inget kladd eller klibb på huden. Materialet är väldigt flexibelt och följsamt så de rör sig med huden utan att det känns stelt eller som att de ska trilla av om man ler. De är bra om man vill dölja en finne också, speciellt Invisible+ som är lite mer transparenta och tunna. Jag skulle inte ha dem under foundation för jag tror att de skulle synas mer om man lägger smink ovanpå. Men jag skulle nog kunna gå ut bland folk med en invisible patch på utan att känna att folk kommer glo! På den osmickrande bilden har jag en patch på, och det är en original, inte invisible. Sammanfattningsvis så tycker jag att Mighty patch är en riktigt bra produkt för att dölja finnar och hindra en själv från att pilla på dem, men de hjälper mig inte alls att bli av med finnar. Jag skulle ändå rekommendera dem till folk som får någon enstaka finne ibland. Det är ett helt okej pris med 129-139 kr för en förpackning med 24 patches.
Jag har fått testa Hero Mighty patch original och invisible+
Mighty Patch The Original
Zahraa
Beauty Pro
29/05/26-21:22
Fick testa dessa solskydd från Matas Striber och här är vad jag tycker om dem.  sun lotion: Var lätt att applicera och gick in i huden ganska snabbt utan att kännas för kladdig. Huden kändes återfuktad under dagen, däremot kan den kännas glansig direkt efter applicering, speciellt om man har oljig hud. Annars tycker jag att det är en bra vardagssolkräm. Sun stick: Tycker denna var väldigt praktisk då man kan ta med den och ha det i väskan för att fylla på sitt solskydd, speciellt på läppar som man oftast glömmer behöver skyddas, däremot kan den kännas lite fet om man applicerar flera lager, men det är inget som stör så mycket. Fluid oil controll: Denna var en favorit för mig med kombinerad hud, den sugns in i huden väldigt snabbt, känns lätt och lämnar ingen white cast. Den har samma konsistens som La roche posay fluid solkräm som har varit min favorit, men denna var billigare alternativ med samma egenskaper. Den satt väldigt bra under mitt smink och tyckte även att den gav glow.
Fick testa dessa solskydd från Matas Striber och här är vad
thyraholmbom
Beauty Star
29/05/26-20:43
Jag har fått äran att testa Kylie Cosmetics blush och jag är så imponerad. Jag är ganska ljus i huden så färgen passade mig perfekt, den var lätt att bygga upp och höll bra. Tycker dessutom förpackningen var jätte fin och kändes lyxig😍
Hybrid Blush Slow Jam
Ayke
Beauty Pro
29/05/26-19:32
Jag har testat Weleda Skin Food och tycker att den är riktigt bra för torr hud. Krämen är väldigt rik och återfuktande, perfekt på torra områden eller när huden känns extra stram och känslig. Den ger mycket näring och huden känns mjuk länge efter applicering. Jag gillar också att den ger ett fint glow utan att kännas glittrig. Däremot är den ganska tjock i konsistensen, så jag använder den helst som nattkräm eller på torra partier snarare än över hela ansiktet på dagen. Doften är lite örtig/citrusaktig, vilket jag personligen gillar. En riktigt bra räddare för torr hud, särskilt under kallare perioder!
Skin Food 30 ml
Danfeng
Beauty Pro
29/05/26-16:51
Jag hade turen att bli utvald att testa RITUALS The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse. Från början tänkte jag mest att jag skulle prova den lite snabbt, men efter några användningar började jag faktiskt verkligen tycka om den. Jag brukar annars inte ha så höga förväntningar på body lotions, eftersom många känns för tunga och kladdiga — särskilt på sommaren när det är varmt. Jämfört med kroppsoljor passar den här mycket bättre under sommaren. Den känns betydligt fräschare och lättare på huden, men återfuktningen känns ändå tillräcklig. Konsistensen är också väldigt speciell. Den kommer ut som ett mousse-skum och förvandlas sedan långsamt till lotion när man applicerar den på huden. Hela känslan är väldigt härlig och avslappnande, och den absorberas mycket snabbare än jag trodde. Man behöver inte vänta länge innan man kan klä på sig. Jag brukar träna på lunchen, och efter duschen använder jag ofta den här. Efteråt känner man sig väldigt fräsch och välvårdad, och doften är verkligen elegant utan att bli för stark eller tung. Jag märkte också att jag utan problem kunde gå direkt tillbaka till jobbet efteråt — jag behövde knappt ens använda parfym eftersom huden fortfarande doftade så gott hela eftermiddagen. Ibland känner jag fortfarande doften själv när någon kommer nära. Jag tycker dessutom att den återfuktar riktigt bra. Huden känns mjukare och lenare, inte bara ”parfymerad” på ytan. Nu har det nästan blivit en liten ritual efter duschen, och även under stressiga dagar känns det som att humöret blir lite bättre efter att jag har använt den.
Jag hade turen att bli utvald att testa RITUALS The Ritual
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
Khalid
Beauty Pro
29/05/26-16:03
Matas striber Sun spray SPF 30 Skyddar mot solen smidig spray flaska älskar verkligen. Fluid Oil control high SPF otrolig olja Sun stick SPF 50 dena lilla sticken man kan använda den på läppar hud allt möjligt denna är med mig hela dagen . Tack kicks rekommenderar starkt
Matas striber  Sun spray SPF 30  Skyddar mot solen smidig
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Clara
Beauty Star
29/05/26-13:47
Jag har fått testa tre produkter från Matas Striber och tycker verkligen om alla tre. ☀️ Sun Spray SPF 30 Fragrance Free Superhärlig solspray med smidig sprayflaska som gör appliceringen enkel. Jag gillar verkligen att skyddet har lite färg när man sprayar eftersom man tydligt ser var produkten hamnar. Den sjunker in väldigt snabbt i huden, vilket är ett litet minus eftersom man behöver jobba lite snabbare vid appliceringen, men det är inget större problem. När den väl torkat in känns huden inte alls klibbig, vilket jag uppskattar mycket. Stort plus också att den är doftfri. ☀️ Sun Stick SPF 50 Fragrance Free Ett superhärligt sun stick som känns återfuktande och behagligt på huden. Jag tycker verkligen om hur smidig den är att ha med sig i väskan för att enkelt kunna återapplicera under dagen. Den är lätt att använda och perfekt för områden som behöver extra skydd. Extra plus att den är doftfri och känns skonsam mot huden. ☀️Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free Väldigt tunn och lätt formula som känns skön på huden direkt vid applicering. Jag fick ett fint glow i ansiktet utan att huden kändes klibbig eller tung efteråt. Den fungerar väldigt bra till vardags och känns behaglig hela dagen. Jag uppskattar också mycket att den är framtagen för att inte täppa igen porerna, och att den dessutom är parfymfri är ett stort plus.
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Adisa
Beauty Star
29/05/26-13:28
Jag har fått äran att testa slickhairs wax stick och här kommer min review🥰 Jag hade höga förväntningar på Slick Hair Wax Stick eftersom förpackningen är så fin och produkten verkar så smidig i teorin. Tyvärr fungerade den inte riktigt för mitt hår. Jag upplever att den är ganska svårarbetad och att den drar i håret när man applicerar den, vilket dessutom gör att hårstrån fastnar i sticket. För mig är det betydligt enklare och smidigare att använda gelé. Jag märkte också att hållbarheten inte riktigt levde upp till mina förväntningar. Mina flyaways höll sig nere en kort stund men började sedan sticka upp igen, medan gelé brukar ge ett bättre och mer långvarigt resultat på mitt hår. Ett stort plus för den snygga och praktiska förpackningen – den känns enkel att ha med sig. Tyvärr är själva produkten inget jag kommer att sträcka mig efter att använda igen. ⭐️/⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hair Wax Stick 50 g