/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amanda
Beauty Star
01/06/26-08:58
Jag upplever att denna produkt är otroligt enkel att använda när man vill skapa en sleek frisyr. Jag har främst använt den till en sleek hästsvans och de små babyhåren som annars gärna sticker ut lägger sig fint och ger ett mer välvårdat resultat. Till skillnad från hårgel ger den inte samma glansiga finish, vilket jag personligen uppskattar eftersom resultatet ser mer naturligt ut. Doften är mild och diskret och produkten är väldigt smidig att ha till hands när man vill se välfixad ut utan att lägga ner mycket tid. En stor fördel är att den fungerar perfekt de dagar man inte hunnit tvätta håret men ändå vill få till en "put together"-look. Med några enkla svep ser frisyren genast mer välvårdad ut. För bästa resultat rekommenderar jag att använda en smoothing brush tillsammans med produkten. Det enda negativa jag har upplevt är att den kan vara lite svår att tvätta ur håret, vilket är förståeligt eftersom det är en vaxbaserad produkt. Trots det har den blivit en favorit tack vare hur enkel och effektiv den är att använda.
Hair Wax Stick 50 g
Maariah
Beauty Pro
01/06/26-08:44
Först och främst vill jag tacka Kicks som skickade Calvin Klein Euphoria till mig! Jag blev verkligen positivt överraskad av doften. Den är elegant, sensuell och håller länge utan att bli för stark. Parfymen passar både till vardag och kväll och känns väldigt lyxig. Jag gillar särskilt kombinationen av fruktiga och varma toner som gör doften både fräsch och mystisk på samma gång. Dessutom har jag fått flera komplimanger när jag använt den. Det här är definitivt en parfym jag kommer att köpa själv när den tar slut. Rekommenderas varmt till dig som gillar feminina och sofistikerade dofter!
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Therés
Beauty Star
01/06/26-08:40
Jag har fått testa Hero Mighty patch (duo) och ger plåstren betyget okej då jag upplever de som lite onödigt tjocka och ger ganska så klistrig hy efteråt. Resultatet är blandat och jag har provat andra märken som jag gillar bättre än detta.
Jag har fått testa Hero Mighty patch (duo) och ger plåstren
Mighty Patch The Original
Febs
Beauty Star
01/06/26-07:37
Jag har testat tre produkter från Matas Striber Sol-serien och är väldigt nöjd med dem. Produkterna heter Matas Striber Sun Spray SPF 30, Matas Striber Sun Face Fluid SPF 30 och Matas Striber Sun Stick SPF 50. Alla produkterna var enkla att applicera, gick snabbt in i huden och lämnade ingen vit eller lila hinna efter sig, vilket jag verkligen uppskattar. Huden kändes återfuktad och behaglig utan att bli kladdig eller fet. Min favorit var solsticket SPF 50. Det är smidigt att ha med sig i väskan och perfekt för att enkelt kunna fylla på med solskyddet under dagen. Jag gillade också att det var lätt att applicera utan att det kändes tungt på huden. Sprayen kändes enkel och smidig att använda till kroppen och gillar att sun face fluid har en hög SPF på 50. Tycker också om att de är fragrance free.😍 Sammanlagt betyg: 4,5/5 ⭐
Jag har testat tre produkter från Matas Striber Sol-serien
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Eira
Beauty Pro
31/05/26-21:34
Jag har testat värmeskyddet ”heat shield” ifrån four reasons under de senaste veckorna. Nästan varje dag har jag använt den till luggen som jag i princip alltid stylar till innan jag lämnar hemmet. Jag har blont, färgat, fint, rakt och platt skandinaviskt hår som inte tycker om att vara i andra former än stripigt och platt 🙈 Det jag gillar mest med den här produkten och liknande varianter av värmeskydd är att den blir helt torr direkt i håret efter man sprayat på den. Då känns inte håret tungt och fullt med produkt eller behöva vänta på att det ska torka, och man kan direkt gå in med plattång / värme utan att behöva vänta, så stort plus!!! 🫶🏻 Den lämnar ingen hinna av fett eller likande så jag upplever att typ plattång glider ganska smidigt genom håret. Lätt formula och smidig att använda! Kan sakna lite stadga som kan behövas vid styling (särskilt mitt hår som blir platt direkt när man går ut efter styling ändå), men det går ju få med hårspray. Det enda jag inte riktigt gillar är själva spraymunstycket. Den känns ganska mycket som hårspray när den kommer ut, och droppar produkt vid korken som man får på fingret. Så det blir ett minus. Sammanfattningsvis verkar den göra sitt jobb bra och är en bra produkt. Det är denna typen av värmeskydd jag gillar! Dock finns det förbättringspotential och jag vet i alla fall två andra värmeskydd jag hade köpt före denna.❣️
Jag har testat värmeskyddet ”heat shield” ifrån four reasons
Original Heat Shield 200 ml
Hodi
Beauty Star
31/05/26-21:07
Jag har fått äran att testa dessa solskydd från märket Matas Striber😍 Jag har testat sun stick, sun spray och face cream och jag tycker att de fungerar väldigt bra tillsammans. Det jag gillar med dessa är hur behaglig produkterna känns på huden och det höga solskydd i dem. Ansiktskrämen återfuktar bra och gör huden mjuk utan att kännas fet eller tung. Sun spray är lätt att applicera, går snabbt in i huden och lämnar en skön känsla utan att klibba. Sun stick är perfekt att ha med i väskan för att enkelt kunna återapplicera solskydd under dagen, och den känns smidig och bekväm på huden. Helt komplett serie ☺️
Jag har fått äran att testa dessa solskydd från märket Matas
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Nathalie
Beauty Pro
31/05/26-18:42(redigerad den 31/05/26-18:43)
Tack Kicks för äran att få vara med och testa Abercrombie & Fitch edc! Första intrycket är ju alltid av flaskan. Den här parfymen kommer i en clean och enkel flaska med härlig tyngd i. Locket är ett gediget lock i metall. Kanske inte den vackraste flaskan jag sett men det är ju ändå insidan som spelar roll. Sprayen upplevs dock som lite för hård. Doften i sig skulle jag kalla för fresh aromatic och jag tycker att den passar människor i alla åldrar, den känns varken ung eller mogen. Parfymen har rätt många doftnoter, bl.a bergamott, mandarin, kardemumma, basilika, lavendel och salvia. Så både grönt, citrus och kryddor. Doften är inte så unik men väldigt lätt att tycka om! Det är inte en parfym som fyller ett helt rum men samtidigt inte bara en hudnära doft utan något mellanting. Hållbarheten är ju bland det viktigaste att mäta när man testar en parfym tycker jag. Där lämnar Fierce Confidence tyvärr en del att önska. Den håller inte en hel arbetsdag, varken på huden eller på kläderna. Maken har testat både att ta något enstaka spray och flera spray och resultatet har varit det samma. Den har testats både på lediga slappardagar och arbetsdagar både med och utan cykeltur till/från jobbet. Slutsatsen är att det här är en fin doft men inte den bästa hållbarheten och vårt samlade betyg blir 3/5
Tack Kicks för äran att få vara med och testa Abercrombie
Fierce Confidence Eau De Cologne 50 ml
Lejla
Beauty Star
31/05/26-15:58
Fick äran att testa dessa produkter 😍 Matas Striber-serien imponerar verkligen. Sun Lotion SPF 30 känns lätt på huden, återfuktar och lämnar ingen stark doft eller kladdig känsla. Sun Face Fluid SPF 30 fungerar perfekt i ansiktet och absorberas snabbt utan att kännas tung. Sun Stick SPF 50 är en favorit just nu🤩 ,perfekt att ha med sig i väskan för enkel återapplicering på läppar, näsa och andra utsatta områden. Jag är en person som har alltid i väskan spf och den här kommer jag definitivt att köpa om. Det jag uppskattar mest är att produkterna är oparfymerade, skonsamma mot huden och enkla att använda i vardagen. Kombinationen av bra skydd, behaglig känsla. Rekommenderar starkt för hela familjen!😊
Fick äran att testa dessa produkter 😍 Matas Striber-serien
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml