/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Ugnea
Beauty Star
08/06/26-15:00(redigerad den 08/06/26-15:01)
Jag fick möjligheten att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i doften Capri Coco Lime Chiller, och den fångar verkligen känslan av sommar på bästa sätt. Doften för tankarna till soliga stranddagar, tropiska kokosnoter och en svalkande piña colada. Formulan är den klassiska, omtyckta Ole Henriksen-formulan, något tjockare i konsistensen, vilket gör att den känns vårdande och omslutande på läpparna. Den sitter kvar i flera timmar och lämnar läpparna mjuka, återfuktade och behagliga även efter att produkten har försvunnit. Capri Coco Lime Chiller har dessutom en lätt kylande effekt som ger en extra fräsch känsla, perfekt under varma sommardagar. Kombinationen av den tropiska doften, den långvariga återfuktningen och den svalkande känslan gör att detta utan tvekan kommer att bli en av mina absoluta sommarfavoriter. ✨☀️🥥🍋‍🟩
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Felizia
Beauty Star
08/06/26-07:26
Jag har fått äran att testa matas stribers produkter. Upplevde dessa produkter som återfuktande och krämiga, då jag upplevt att många solkrämer är ”hårda” i konsistensen vilket dessa inte var. Efter man applicerar solkrämen är man självklart klibbig vilket man brukar bli utav solkrämer, men tycker att produkten sjunker in i både kroppen och ansiktet fort! Förpackningarna är fina och lätta att använda. Dessa produkter luktar inte alls lika mycket solkräm som många andra produkter gör vilket är ett stort plus från min sida 😍
Jag har fått äran att testa matas stribers produkter.
Asmaa
Beauty Star
07/06/26-22:22
Måste börja med att tacka Kicks för att jag fick äran att testa Ole Henrikson Pout Preserv Peptide Lip Treatment Chiller Guava. Jag har väldigt torra läppar i vanliga fall. Älskar att den är så återfuktande, lugnar, vårdar och mjukgör läpparna. Glansig men inte alls klibbig och dessutom så får man en omedelbar kylande känsla vilket är skönt nu när det börjar bli varmare. Den gör läpparna fylligare inom en vecka👄👄 Älskar att den doftar så somrigt och fruktigt. Man får en fin genomskinlig rosa färg på läpparna. Kan användas direkt på läpparna eller över läppstift för extra glans. Har använt den dagligen och kan inte säga mer än att jag älskar den och kommer definitivt köpa den i andra smaker🩷
Måste börja med att tacka Kicks för att jag fick äran att
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Emilia
Beauty Star
07/06/26-21:26
Jag har fått möjligheten att testa solskyddssprayen från Matas Striber Sol, och den har verkligen imponerat på mig. Formulan är lätt och tunn, vilket gör att den sjunker in snabbt i huden utan att kännas kladdig eller tung. Jag gillar särskilt att sprayen ger en jämn applicering och att produkten har en svag färgton, vilket gör det enkelt att se var man har applicerat den. Det minskar risken att missa områden när man smörjer in sig. Ett extra stort plus är att den är parfymfri. Många solskydd har en ganska stark doft, så det är skönt med ett alternativ som inte konkurrerar med parfym eller andra hudvårdsprodukter. Sammanfattningsvis är det en behaglig och användarvänlig solskyddsspray som ger en smidig applicering och känns skön på huden. En produkt jag gärna fortsätter använda och rekommenderar vidare🥰
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Sofia
Beauty Pro
07/06/26-19:17
Jag gick nyligen hem denna shimmer oljan från Rituals The Ritual of Yozokura serien och har nu testat den nog för att ge en recension.🌸 Mitt första intryck av produkten är hur vacker flaskan och dess innehåll är. Det känns nästan som den är fylld med älvstoft eller liknande och den har en doft som matchar perfekt. Det är en mjuk och behaglig doft av svart ris och yoshino körsbär, som ger en varm och blomming, nästan amber liknande doft. Föreställ dig en lite djupare och varmare variant av deras Rituals of Sakura, eller sakura mixad med Carolina Herreras Good Girl men mindre söt. Texturen av oljan är nästan som en gel-olje hybrid (mest troligen bara för att glittret inte ska sjunka till botten) men när den kommer i kontakt med huden smälter den och blir som en "vanlig" olja. Den återfuktar bra, lämnar inget klet och gör huden mjuk och len med ett par glitter korn här och där, så om du var intresserad på grund av glitteret kommer du tyvärr bli besviken. Jag har ganska "normal" hud och den återfuktar upp till 6 timmar, men man måste isåfall använda ganska mycket vilket gör att den tar slut snabbt och drar ner dess valuta för pengarna. Jag skulle inte säga att jag har speciellt känslig hud, men bara nån minut efter jag har applicerat oljar börjar det klia och svida lite, vilket är synd. Det kan ha att göra med produktens höga parfym halt, så om du är känslig borde du hålla dig undan. Sammanfattningsvis är detta en bra kroppsolja med mysig doft och lite glitter, men var försiktig om du har känslig hud. Ger den 4/5 stjärnor i betyg⭐
Jag gick nyligen hem denna shimmer oljan från Rituals The
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil 100 ml
evakostova2000
Beauty Star
07/06/26-15:08
Jag fick den här testprodukt från @KICKS och blev verkligen så glad när jag öppnade den. Jag älskar persikotonade blushes, och den här har snabbt blivit en favorit. Färgen ger en jättefin, fräsch lyster med en naturlig peach-ton som får huden att se solkysst och pigg ut. Det jag gillar mest är den fina shimmern den ger glow utan att se glittrig eller överdriven ut. Produkten smälter fint in i huden och är lätt att bygga upp, så man kan få både ett naturligt och lite mer markerat resultat. Den fungerar perfekt för sommarmakeup när man vill ha en fräsch och strålande look med minimal ansträngning. Jag har använt den nästan en vecka sedan jag fick den och tycker att den ger precis den där friska sommarkänslan jag vill ha.
Jag fick den här  testprodukt från @136092963 och blev
Baked Shimmer Powder Peach Blush
Malin
Beauty Star
07/06/26-12:58
Jag har testat Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment, "Grenada Guava Chiller! Jag gillar den VERKLIGEN! Känns så lyxigt från början till slut. Snygg förpackning. Guava-doften är fruktig och fräsch utan att vara för stark. Konsistensen är sjukt dryg, så man behöver bara lite (men jag brukar lyxa till det med lite extra ändå;)). Väl på så känns läpparna både återfuktade och typ tightare, om ni förstår vad jag menar? Jag som vanligtvis inte gillar kladdiga läppglans älskar känslan av den här, den är tjock och krämig. Ger en snygg naturlig rödrosa färg, inte för mycket men ändå synligt. Den ger en tydligt kylande känsla på läpparna, det tycker jag är skönt nu när det börjar bli varmare ute, känns svalt och skönt! Den kommer nog räcka länge men jag kommer ändå köpa en ny när den tar slut ✨
Glow
Beauty Pro
07/06/26-10:35(redigerad den 07/06/26-10:37)
Hej 💐 Jag fick testa tre solskyddsprodukter från Matas Striber, ett danskt varumärke. Jag hade aldrig provat några av deras produkter tidigare, men efter att ha testat dessa är jag nyfiken på att prova fler. Jag har använt produkterna både i ansiktet och på kroppen under promenader och löprundor utomhus, och jag är mycket nöjd. Det jag uppskattar mest är det höga skyddet mot både UVB- och UVA-strålning. Solstickan är dessutom väldigt praktisk att ha med sig eftersom den gör det enkelt att återapplicera solskyddet vid behov under dagen.
Hej 💐 Jag fick testa tre solskyddsprodukter från Matas