/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
makeupmarre
Beauty Star
15/12/25-13:25

Ecooking A-Vitamin 0,30 % - Capsules

Jag har som beautytester haft möjligheten att testa Ecooking A-Vitamin och jag är väldigt förtjust i den här produkten. Själva produkten är förpackad i små söta kapslar med en lite tjockare serumliknande formula som doftar sött och gott (ett plus från mig) en kapsel räcker till hela mitt ansikte. Min hy ser mycket "piggare" ut efter några veckors användning. Jag använder 3-4 kapslar in veckan. En lyxig produkt som jag kommer fortsätta använda få den passar min mogna hy [51år) jag rekommenderar absolut denna 🫶

Ecooking A-Vitamin 0,30 % - Capsules   Jag har som
Livia
Beauty Pro
15/12/25-13:10

Ecooking Cleansing Powder känns som en liten lyx i vardagen. Jag gillar att man själv blandar pulvret med vatten, det känns både fräscht och drygt. Den exfolierar milt men effektivt, utan att huden blir stram eller irriterad. Efteråt känns huden ren, mjuk och med fin lyster. Perfekt när jag vill ha en extra fräsch känsla utan att det blir för hårt mot huden.

Cleansing Powder 45 g
jennifer.uddstahl
Beauty Pro
15/12/25-00:37

Jag har fått chansen att testa Ecookings Essence Lotion. För det första så var det superspännande att testa en produkt från ett märke jag tidigare inte hört om. 💎

Denna produkt är väldigt härlig, den har en tjockare konsistens än jag väntade mig, vilket bara var positivt! Den känns bra på huden, jag har väldigt känslig hud men märkte ingen irritation. Den gav också ett jättefint glow, vilket man ju älskar! 🫶🏼

NAS
Beauty Pro
14/12/25-21:31

am honerd again to be a beauty tester for kicks ecooking night cream 🌙 I have dry, sensitive skin, and I’ve been using this every night for two weeks after cleansing. The texture is rich yet comfortable, and I really like that it’s fragrance-free, which makes it gentle on my skin. It absorbs well and feels soothing immediately after application. After two weeks, the main result I’ve noticed is good hydration. My skin feels more moisturized and comfortable in the mornings, with less tightness. What I liked most – and least 👍 I liked the hydrating effect and the gentle, fragrance-free formula. 👎 I didn’t see any additional benefits beyond basic hydration. Overall, it’s a nice, simple night cream that does exactly what it promises if you’re looking for reliable hydration, especially for sensitive skin.

am honerd again to be a beauty tester for kicks ecooking
Night Cream Fragrance Free 50 ml
Farah
Beauty Pro
14/12/25-21:06

Jag har fått produkten för att testa och är väldigt tacksam till KICKS för möjligheten 🤍 Jag har normal till torr hud runt ögonen med fina linjer och ibland lite trött, mörk look – särskilt på morgonen.

Jag använde Filorga Time-Filler Eyes 5XP morgon och kväll efter rengöring och före ansiktskräm, i ungefär två veckor.

Konsistensen är lätt men ändå krämig. Den känns lyxig utan att vara tung och absorberas snabbt utan att kladda. Ingen stark doft, vilket jag verkligen uppskattar runt ögonen. Redan efter några dagar kändes huden mer återfuktad och mjuk. Efter cirka två veckor upplevde jag att de fina linjerna såg mindre framträdande ut och området runt ögonen såg piggare och slätare ut, särskilt under smink. • Ger mycket fukt • Lätt och behaglig formula • Fungerar bra under smink • Ger ett piggare intryck runt ögonen

En effektiv och lyxig ögonkräm som verkligen gör skillnad över tid. Perfekt för dig som vill jobba på fina linjer, fukt och ett fräschare ögonområde. Jag kommer definitivt fortsätta använda den.

Jag har fått produkten för att testa och är väldigt tacksam
Time-Filler 5XP 50 ml Gift Box
Karolina
Beauty Pro
14/12/25-20:38(redigerad den 14/12/25-20:38)

Idag är det 10 dagar sedan jag fick hem två produkter från Ecooking. Den första är ”Essence lotion” som ska återfukta, ge lyster och hjälpa hudvårdsprodukter att absorberas bättre. Jag har masserat in den i ansiktet efter rengöring både morgon och kväll, innan resterande hudvård. Det jag märker direkt är att huden får ett fint glow vilket känns extra härligt under den här grå perioden i Sverige.

Den andra produkten är ”Anti redness mist” som ska lugna irriterad och rodnad hud samt ge fukt och en mild exfoliering. Jag har använt misten på kvällen efter lotionen. Upplever att den ger fin lyster men också en något klibbig yta. Därför tycker jag att den passar bäst i kvällsrutinen, särskilt om huden känns lite irriterad eller röd.

Båda produkterna är veganska och doftfria vilket är toppen för personer med känslig hud. Jag har själv inte särskilt känslig hud men upplever ändå att produkterna fungerar väldigt bra. Huden får ett piggare och mer lysterrikt utseende. Jag har heller inga större problem med fina linjer eller rodnader men huden ser fräschare ut.

Prismässigt ligger produkterna på ca 365–379 kr, vilket är lite i dyrt för mig personligen, men jag kommer absolut att använda upp dem! 😁

Miggis
Beauty Pro
14/12/25-16:00

Jag ber om ursäkt att recensionen kommer lite sent - Postnord hade lite strul med leveransen. Nu har jag testat Eucerin Anti-Pigment Day Care på min mogna hy och jag har verkligen märkt att sol-åldersfläckar ljusnar över tid så nu fortsätter jag med cremen så försvinner förhoppningsvis fläckarna till slut. Dagcremen känns dryg och har en mild ljuv doft, cremen måste maseras in då den inte absorberar så snabbt. Jag tar även på lite extra creme på mina spots för att förstärka effekten. Så har ni problem med pigmentförändringar så tycker jag absolut ni ska testa denna produkt. Jag kunde inte tagga produkten för jag hittade inte den.

Jag ber om ursäkt att recensionen kommer lite sent -
Anna
Beauty Pro
14/12/25-07:08(redigerad den 14/12/25-09:19)

Jag har testat Ecooking Hyaluronic Serum💦! Min hud har alltid varit torr och jag var väldigt knappt fet i huden runt näsa och på hakan i tonåren och nu är huden mer torr än någonsin i ansiktet. Typ brandfarlig! jag smörjer och laddar med fukt i lager av serum, essence och toner, så ett fuktserum testas väldigt väl på min hud kan jag säga.

Blev glad när jag plockade upp den lilla flaskan ur den stora kartongen och tycker flaskan är fin. Den har snygg design på etiketten och flaskan i brunt glas, lite gammeldags stil i ny snygg tappning grafiskt på etiketten. Serumet har en liten svart kork som sitter som ett hölje i samma form som huvudet med pump Den sitter kvar om man inte drar av den och fungerar toppen att transporteras i necessär!

Serumet är lätt att pumpa ut och en droppe i tager landar på fingret i taget när jag pumpar ut det. Jag läste att en tjej använde en droppe allt som allt, jag tar upp till fyra- fem för ansikte och decollage ( huden ner till bröstet). Den har inte en slemmig koncist men liiite segt är det, det är inte som vatten men en ganska lätt konsistens som lätt går in i huden och inte lämnar nån riktig hinna men det är lite segt, liksom håller ihop mer är en gele- konsistens som är vanlig konstigt bland fuktserumet jag använt. Det plumpar och fyller ut huden endel och framförallt gör min hud mer återfuktat än jag ät van vid av ett serum😃👏!! Vare sig om det är dag eller natt så blir min hud mindre torr än många fuktserum jag använt, faktiskt än än de flesta. Jag upplever Lancomes fuktserumet ge liknande effekt, och de andra rena fuktserumen hamna precis under i egen effekt med att återfukta. Ja, jag har provat serumet utan toner och på olika sätt. Jag har provat en hel del fuktgivande serum kan jag lova!

Ett fuktserum lovar en sak, att återfukta huden och det är faktiskt överraskande när ett serum klarar att återfukta min hud. Serumet innehåller bland annat glycerin och en ny sorts hyaluronsyra och den är fantastiskt nog något extra! Toppen var jättetorr hud som min! Sen har det här serumet en för mig STOR fördel, det är oparfymerat och dermalogiskt testad!

Ja, det är ekologiskt vilket är fräscht och känns vettigt men inget jag vanligtvis lägger vikt vid ärligt talat när det handlar om hudvård, bara när jag äter något, köper till 99% ekologiska äpplen exempelvis. Men Ecooking kommer från Danmark som är nära Sverige och det tycker jag är bra och fördelaktig. Frakten är kort, toppen! Min man köper helst Svenska produkter när det är möjligt gör han alltid det.

Jag kommer att köpa det här serumet igen och jag är mycket nyfiken och även sugen på att prova på essence och nattkräm från Ekooking🌳🫅! Så kul med oparfymerad och överraskande bra hudvård i riktigt snygg design, namnet som i alla fall säger något men år lite fånigt tar jag absolut med allt det goda . 5/5 🫅🫅🫅🫅🫅 ger jag glad med mjukt återfuktad hud serumet i betyg!

Jag har testat Ecooking Hyaluronic Serum💦! Min hud har