/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Viktoria
Beauty Pro
18/12/25-10:11

BEAUTY TESTER

• Jag fick chansen att testa denna product som ska vara en leave in blow dry care

Lukt: inte en fångande doft men inte heller ful doft. luktar hår produkt utan det goda haha

Upplevelse: Det ländes som build up i mitt hår tyvärr, de blev en sån sträv känsla som att mitt hår var smutsigt. så alla dessa effekter som skulle komma med upplevelsen kände jag inte av. Detta är en produkt man måste testa i butik innan man köper då jag inte tror den är för alla hårtyper.

hade tyvärr inte köpt igen efgersom jag vill att håret ska lännas mjukt o glansigt och jag upplever att denna tar bort det från håret.

BEAUTY TESTER - Jag fick chansen att testa denna product som
Resistance Ciment Thermique Leave-in 150 ml
Miggis
Beauty Pro
17/12/25-22:26

**Filorga NCEF-Revitalize Eyes ** Den här ögonkrämen känns helt underbar på huden.Lätt, lyxig och återfuktande- den smälter in direkt utan att kladda, och en liten mängd räcker långt, vilket gör den väldigt dryg.Efter regelbunden användning upplever jag att området runt ögonen ser piggare, slätare och mer utvilat ut, och mörka ringar känns mindre framträdande.Priset är okej för cremen räcker länge och doften är mild. Har ni frågor så svarar jag gärna :D.

**Filorga NCEF-Revitalize Eyes ** Den här ögonkrämen känns
Emma
Beauty Star
17/12/25-19:23

Jag har testat Ecooking Self Tanning Drops ✨

Produkten ska vara doftfri, dock känner jag av en liten subtil doft av ”bus-doft”. Men utblandat med min nattkräm (Lancome) så doftar den mindre. Jag får ett otroligt glow och en fin färg av produkten och den täpper inte till mina porer, som många andra BUS-produkter gör (har blandad hy).

Produkten är mer vattnig till konsistensen än oljig. Det gör produkten något mer svårhanterlig vid utblandning men resultatet blir att den då känns lätt på huden. Extra plus för att den är byggbar och du själv kan välja hur många droppar du blandar med. En enkel produkt som ger den vinterglåmiga huden ett extra glow och färg!

Jag har testat Ecooking Self Tanning Drops ✨  Produkten ska
Sotnosen
Beauty Pro
17/12/25-19:06

Dessa kom perfekt i tid ~ just när mitt andra serum tagit slut! Tack Kicks för en jätterolig överraskning och tack för förtroendet 🙏🏻 Om förpackningen: Läcker avskalad design, jag gillar det i all sin enkelhet 🎀 Jag tilltalas också av kapslarna som påminner mig om Elizabeth Ardens kapslar som jag haft förut. Kapslarna kommer i en fin glasburk som man gärna låter stå framme. 💕 Innehållet i kapseln kommer ut i en smooth, smörig formula som jag fullkomligt älskar 🥰 Doften är diskret. Innehållet i kapseln ser först väldigt lite ut och jag undrade om det skulle räcka ~ men eftersom den är så smörig i konsistensen så är det inga problem att få den att räcka till hela ansiktet. Jag har använt denna en gång om dagen, på kvällen, men fick vänja in huden genom att först använda den ett par tre gånger i veckan. Man vill ju vara rädd om sin hud 🥰 På grund av att den är väldigt smörig i konsistensen så hade inte jag använt denna på morgonen, tror det är svårt att sminka sig över detta serum eftersom det tar ett bra tag innan det sjunker in i huden 💕 Efter att ha använt denna i några veckor så kan jag känna att huden är mer jämn än innan och också att fina linjer minskat något, även om jag såklart förstår att det tar längre tid än några veckor att verkligen utvärdera en produkt! Men jag tycker sammanfattningsvis att detta är en väldigt skön produkt att använda som jag även känner ger resultat! Kommer garanterat att fortsätta använda denna 💖 tack för förtroendet att få prova på dessa härliga kapslar!

A-Vitamin 0,30% - Capsules 60 pcs
Beauty Tester
Nikki
Beauty Pro
17/12/25-09:15(redigerad den 17/12/25-09:15)

Recension av NCEF-Revitalize Eyes från FILORGA.

Detta är en multikorrigerande ögonkräm som, enligt produktsidan, utlovar:

• Minskar mörka ringar, svullnad och fina linjer

• Lyfter och ljusar upp ögonområdet

• Djup återfuktning med lätt känsla

Min hud är torr, kan vara lite känslig och utan ålderstecken.

Då detta är en avancerad ögonkräm till ett högt pris (ordinarie pris på KICKS är 1100 kr för 15 ml) så har jag även låtit min mamma testa denna under knappt två veckor.

Förutom en hög koncentration av NCEF innehåller den även ett växtbaserat duoextrakt bestående av persiskt silkesträd och asiatisk klibbstjärna, ett peptidkomplex på 4 %, hyaluronsyra och niacinamid (2 %).

NCEF = "a unique complex composed of 10 revitalizing ingredients" enligt Filorgas produktbeskrivning.

Krämen har en oväntat lätt gelformula. Känns fräsch och behaglig, går snabbt in och vi upplever den båda väldigt återfuktande. Dock inte så dryg, troligen pga den lätta texturen.

Min mamma kunde efter en dryg vecka tycka sig ana en något ljusare och utjämnad hudton i ögonområdet. ✨️ Vad gäller fina linjer och rynkor sågs ingen effekt vilket man inte heller kan förvänta sig efter 2 veckor. Krävs säkerligen minst ett par månader och troligen mer än en burk också.

Förutom härlig återfuktning så tyckte jag mig vakna med något mindre puffighet. Kan såklart vara en tillfällighet men det kan också vara ett levererat resultat. 👀

Snygg stilren förpackning, lite onödigt stor dock.

Det höga priset gör tyvärr att ingen av oss skulle köpa om den för det är en väldigt härlig produkt som på längre sikt kanske också skulle ge ett synligt resultat på oönskade men helt naturliga ålderstecken.

Tack KICKS för nöjet både jag och min mamma haft av att testa denna ögonkräm! 🤩

Recension av NCEF-Revitalize Eyes från FILORGA.    Detta är
NCEF-Revitalize Eyes 15 ml
Beauty Tester
Linn
Beauty Pro
17/12/25-07:44(redigerad den 17/12/25-07:51)

Filorga NCEF-Revitalize Cream

Tack KICKS Beauty Talks för testprodukten!

💦 Första intrycket Lyxig förpackning, trevlig konsistens! OBS! Jag har testat den här ihop med Filorga NCEF-Revitalize Serum och NCEF-Revitalize Eyes så ha det i åtanke.

💦Min hudtyp: Torr med lite fina linjer.

💦 Känsla på huden (första applicering): Mjuk känsla och går in i huden utan att lämna en hinna på huden efter sig. Den är tjock och krämig men inte tung och absorberas snabbt.

💦 Efter 3 dagar: Känns fin på huden och lämnar en sidenlen och härlig känsla efter sig. Kan ännu inte säga om den håller vad den lovar men jag älskar den fuktgivande känslan.

💦 Efter 7 dagar: Det är fortfarande för tidigt att säga hur den verkar i längden och ger för resultat ännu. Den känns dock väldigt bra och är väldigt dryg. Jag ser dock lite förbättring och det tyder ju på att det kan bli ännu bättre.

💦 Slutligen: En härlig kräm som ger en mycket bra känsla. Jag har använt den morgon och kväll. Upplever att huden känns lite utjämnad och att mina fina linjer är något mindre framträdande. Ser fram emot att fortsätta använda krämen för att förhoppningsvis få långsiktiga resultat.

**Filorga NCEF-Revitalize Cream**  *Tack KICKS Beauty Talks
NCEF-Revitalize Cream 50 ml
Beauty Tester
Samira
Beauty Pro
16/12/25-21:49

Jag har använt Ecooking Self Tanning Drops tillsammans med min nattkräm och är supernöjd. Det jag verkligen gillar är att färgen går att bygga upp gradvis genom daglig användning, vilket ger ett väldigt naturligt resultat. Nyansen blir lätt och jämn – inte alls orange – och huden får ett fint, fräscht glow. Ett extra plus är att den är doftfri, vilket jag verkligen uppskattar. Huden känns dessutom återfuktad och mjuk. Jag kan varmt rekommendera denna till alla som vill ha en subtil och naturlig solkysst ton året runt.

Är det någon här som har testat denna än?

Jag har använt Ecooking Self Tanning Drops tillsammans med
Beauty Tester
Louise Kristina
Beauty Star
16/12/25-19:26

Jag fick möjlighet att få testa en nattkräm från Filorga! Första gången jag fick testa en produkt ifrån detta varumärke.

Jag har använt denna krämen som var en rosa gel i två veckor nu, den känns okej mot huden. Min hud blir mjukare och absorberande bättre. Lukten på denna krämen luktar helt okej.

❌ Nackdel är att priset på denna nattkräm kostar mer än många vanliga nattkrämer.

Jag fick möjlighet att få testa en nattkräm från Filorga!
NCEF-Revitalize Night Cream 50 ml