/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
22/02/25-09:10
✨Glam look✨
✨Glam look✨
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Everlasting Blush Foxglove
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Light Reflecting Mist 90 ml
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Annika
Beauty Pro
21/02/25-17:09
Beauty Look i dag fredag. Fick prov på Clinique Even better
Beauty Look i dag fredag. Fick prov på Clinique Even better vitamin foundation och testade, känns bra.✨️Testade också Lancôme Hypnôse palette som jag fått i gåva och den var så otroligt fin✨️ Blev fint tycker jag ✨️
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Cool 2
Lash Power Mascara Black-Onyx
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
High Impact Lipgloss Perfectly Calm
Rebecka
Beauty Pro
21/02/25-15:05(redigerad den 21/02/25-15:06)
Imorse blev det en sminkning i ett halvmörkt sovrum för att
Imorse blev det en sminkning i ett halvmörkt sovrum för att kunna få på något innan vi skulle åka iväg och för att dottern inte skulle hjälpa till. Så resultatet blev inte riktigt så som jag hade velat men jag har som mål att lägga ut bild även om jag det är något jag inte riktigt gillar för att utmana hjärnan! 😅 På ögonen blev det LH cosmetics infinity deep I röda/koppar toner och då fick det även bli det på kinderna, lite fläckigt dock men jag hade inte räknat med mycket annat under omständigheterna som var 🙈 men jag va då himla sugen på att testa min nya setting spray så hade inget val!
Impeccable Setting Spray 100 ml
Infinity Deep Palette
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Therése
Beauty Star
21/02/25-12:20
Åhh RÖTT är ju fest på riktigt - och jag älskar fest och att
Åhh RÖTT är ju fest på riktigt - och jag älskar fest och att gå all in! 💃🎤🎉 Finns det egentligen något bättre ställe att verkligen göra det än på MELODIFESTIVALEN? 💙💜🩷🧡💛 Min finaste vän Sandra är precis likadan och jag tror egentligen lite självgott att alla skulle vinna på att ha oss där 🥳😁💃💃
Fatima
Beauty Pro
21/02/25-12:05
My makeup, lite övningar på att sminka mig. ☺️☺️
My makeup, lite övningar på att sminka mig. ☺️☺️
Shine Loud High Pigment Lip Shine Daring Damsel
Glam To Go Mini Palette
Jumbo 2-In-1 Liner & Adhesive Black
Great Lash Mascara Blackest Black Mascara
Linn
Beauty Pro
21/02/25-08:41
💕Pink eyeshadow💕  Idag valde jag bort bronzer för en mer
💕Pink eyeshadow💕 Idag valde jag bort bronzer för en mer rosa look.
Ultimate Edit Petite Shadow Palette Brights
Everlasting Blush Foxglove
Nora
Beauty Pro
21/02/25-07:32
Vi är två äkta Mellofantaster som aldrig har fått chansen
Vi är två äkta Mellofantaster som aldrig har fått chansen att uppleva magin live – men nu tycker vi att det är dags! ✨🎶 Med glitter på ögonlocken, glittriga hattar och boaormar vill vi ta melfest till nästa nivå. Jag och min bästa vän Agnes delar en passion för musik, show och oförglömliga schlagerögonblick. Vi sjunger, vi dansar och lever för Mello – den glädjen lovar vi att sprida i publiken! Det hade varit otroligt att få chansen att uppleva finalen och skapa ett minne för livet! 🎤💃🏼🪩
Enji
Beauty Pro
20/02/25-20:02
Tack NYX för dina fina produkter  • Duck Plump Lip Lacquer
Tack NYX för dina fina produkter • Duck Plump Lip Lacquer Cherry Spice🌶️🍒
Duck Plump Lip Lacquer 19 Cherry Spice
Buttermelt Blush For The Butta
The Marshmellow Matte Setting Spray 60 ml