/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amida
Beauty Star
25/02/25-08:04
Min vardagliga sminkning med lite glitter på ögonlocken när
Min vardagliga sminkning med lite glitter på ögonlocken när jag vill vara lite extra fin 😍🥰 En lite mer bronzig look men som lyfter framförallt bruna ögon
Eyeshadow Primer
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Laguna Ultimate Face Palette I
Lova
Beauty Star
25/02/25-02:50
Jag skulle vilja ta med min mamma. Varken hon eller jag har
Jag skulle vilja ta med min mamma. Varken hon eller jag har sett melodifestivalen live någon gång så det vore häftigt att få uppleva finalen. Vi båda älskar musik och det hade varit så roligt att få dela det med min mamma❤️
Lova
Beauty Star
25/02/25-02:48
Jag skulle vilja ta med min mamma på finalen. Varken hon
Jag skulle vilja ta med min mamma på finalen. Varken hon eller jag har varit på melodifestivalen live någon gång. Så det skulle vara häftigt och få uppleva det tillsammans❣️
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
24/02/25-17:05(redigerad den 25/02/25-05:43)
Iconic Look - Sara Danius 🌹  Titta gärna på alla bilder. De
Iconic Look - Sara Danius 🌹 Titta gärna på alla bilder. De magnifika klänningarna är skapade av Pär Engsheden.
Frida
Beauty Pro
24/02/25-13:13
Gårdagens look💫
Gårdagens look💫
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
Helen
Beauty Star
24/02/25-10:16
Detta är en av de första gångerna jag vågade fylla i brynen
Detta är en av de första gångerna jag vågade fylla i brynen lite mer och faktiskt gillade hur jag såg ut. Jag är lite sen på det här med make up och det är först nu på senare år som jag faktiskt vågar testa och tycker det är jättekul!
Nikki
Beauty Pro
24/02/25-09:56
Keeping it simple with 3 products 🤎  3 budgetprodukter
Keeping it simple with 3 products 🤎 3 budgetprodukter dessutom! Unnade mig dock lite lyx, Armani Sì Intense EdP, för en bra start på veckan!
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
2000 Calorie Lip Glaze Caramel Swish
Bronze To Paradise Powder 2 Baby One More Tan
Sì Intense EdP 30 ml
Matilda
Beauty Pro
24/02/25-09:54(redigerad den 24/02/25-09:57)
🖤 Iconic look - Debbie Harry 👩🏼‍🎤🎶  Blev inte helt som
🖤 Iconic look - Debbie Harry 👩🏼‍🎤🎶 Blev inte helt som jag tänkt då jag skulle haft mer ögonskugga på yttre delen av ögat, men är ändå ganska nöjd med looken! Jag använder annars nästan aldrig svart ögonskugga så detta är ingen look jag brukar göra i vanliga fall men kul å leka lite med sminket och prova. Ni här i forumet bidrar med så mycket inspiration med era makeup-looks ni lägger ut! Tips för att få till looken, använd en svart kajalpenna till vattenlinjen och en bra svart ögonskugga, och våga gå på med mycket ögonskugga.
Inliner Kajal Waterline 51 Black
Nordic Berry Curl Mascara Waterproof Black
Infinity Deep Palette
Gloss Bomb Cream Color Drip Lip Cream Fenty Glow