/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Lolea.89
Beauty Pro
24/02/25-02:12
Stark makeup för lyxiga tillfällen
Stark makeup för lyxiga tillfällen
Lolea.89
Beauty Pro
24/02/25-01:52
Lolea.89
Beauty Pro
24/02/25-01:45
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Huda
Beauty Beginner
24/02/25-00:10
My fav ögon lock
My fav ögon lock
Huda
Beauty Beginner
23/02/25-23:37(redigerad den 24/02/25-00:14)
Jag hoppas verkligen att få vara med på denna .festival Jag
Jag hoppas verkligen att få vara med på denna .festival Jag älskar music. Jag hoppas kunna vinna biljetten älskar makeup glitter och music 🫦💄🎵
Dina
Beauty Star
23/02/25-22:08
Enkel och fräsch vardagsmakeup med mina Maybelline
Enkel och fräsch vardagsmakeup med mina Maybelline favoriter! ✨ Perfekt för en naturlig look varje dag.
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Fit Me Concealer 20 Sand
Fit Me Matte & Poreless Powder 115 Ivory
Irena
Beauty Pro
23/02/25-13:53
Det här med att skapa en drömlook med tre produkter var allt
Det här med att skapa en drömlook med tre produkter var allt annat än lätt. Ok, detta är långt ifrån min drömlook, men får klappa mig på axeln för att jag ändå försökte! Jag är seriöst impad över de som kan få till en snygg look med tre produkter, hur väljer man liksom vilket som är viktigast??? Jag kompromissar aldrig med maskaran eller ögonbrynspenna/gel, men brukar sällan gå ut utan att ha duttat på lite foundation, puder eller Bronzer.  Nu stod jag i valet och kvalet mellan att välja blush eller läppstift, men tänkte att jag kunde använda mitt läppstift som blush istället och då blev det helt ok ändå. Målet vore att kunna nöja med med en sådan look till till exempel jobbet eller en dag på stan, men har nog lite att jobba på där ☺️Älskar för övrigt mitt nya läppstift från Mac i nyans Get the hint! Den får skina lite bland alla nudes i hyllan.
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Precisely, My Brow Wax - Full-pigment Sculpting Brow Wax 4.5
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Amanda
Beauty Pro
23/02/25-13:04
Igår testade jag min nya glowprodukt som jag nämnde att jag
Igår testade jag min nya glowprodukt som jag nämnde att jag köpt tidigare i veckan 😍 Det var alltså denna lilla goding från Dior jag inte kunde motstå att köpa. Har tidigare använt bland annat Charlotte Tilburys flawless filter som jag skulle säga att denna påminner mest om. Det jag dock upplever som ett plus med denna är att den knappt känns på huden, där jag upplevt CT flawless filter som lite kladdigare och som inte riktigt blir ”ett” med min hud. Den ger en fin lyster och en liten blurrad effekt som att man har ett filter på huden. Lystern lyser verkligen igenom foundation med så man får ett friskt glow. Är så nöjd med mitt köp!
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral