/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
22/05/25-08:02
💕Look inspirerad av Prada Paradoxe💕  Mycket rosa men
💕Look inspirerad av Prada Paradoxe💕 Mycket rosa men försökte också få en stilfull look. Hade parfymen på mig och sminkade mig på känsla. Den paletten jag använde mest säljs inte på KICKS.
Paradoxe EdP 50 ml
Juicy Tubes 07 Magic Spell
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
Nikki
Beauty Pro
22/05/25-06:31(redigerad den 22/05/25-09:17)
🌿💚🌱  Färgchock  🌱💚🌿  Grönt är definitivt inte en färg
🌿💚🌱 Färgchock 🌱💚🌿 Grönt är definitivt inte en färg jag använder ofta. Tycker dock resultatet blev en mindre chock än väderomslaget. De senaste dagarnas sommarkänsla blev regn och några få plusgrader över en natt. Tittar man ut så är dock allt vårigt grönt... Skönt! 🌱🌿 Lite oväntat också att grön ögonskugga framhäver mina blå ögon ganska mycket trots att kontrastfärgerna är mer åt rosa 🩷 och orange 🧡. Paletten jag använt kommer från NYX men har utgått så kan inte tagga den.
Iconic Blush Kit
Macximal Silky Matte Lipstick Velvet Teddy
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Anna
Beauty Pro
21/05/25-17:48(redigerad den 21/05/25-20:29)
En uppsättning på mig under den tiden jag var
En uppsättning på mig under den tiden jag var uppsättningsmodell. Underhåret på sidorna har färgats i en aubergine vinröd färg i mitt hel blonda hår. Förr så la man Beauty looks här, vilket står kvar som underrubrik fortfarande. Vill gärna se mer frisyrer och hår här och inte endast makeup bilder vilket jag självklart också gärna vill se och inspireras av💕
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nathalie
Beauty Pro
21/05/25-12:45(redigerad den 22/05/25-10:09)
Full face med 5 produkter  Trots att jag älskar läppstift,
Full face med 5 produkter Trots att jag älskar läppstift, läppstift med starka färger och försökt utmana mig själv att ha rött läppstift så sitter det långt inne. Jag behöver alltså utmana mig själv mer med den här färgen! Taggar mina fem produkter, men beskriver lite här: Foundation - ville testa en jag har fått i en provburk, som visade sig vara en aning för mörk (men det är den ljusaste färgen). Därför ser det ut som när jag använt bronzer men det är alltså bara foundation i fel färg. Kommer inte bli ett köp. Blush - fick även agera en mjuk färg på ögonen Ögonbrynspenna - fick användas till både ögonbryn och eyeliner Läppstift - bara på läpparna Mascara - bara på ögonfransarna
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Medium Cool 1
Glow Play Blush 9 Blush Please
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Fire Wings Mascara Black
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 274
Annika
Beauty Pro
21/05/25-10:36
🎉Min Makeup Look i dag på min födelsedag,  blir 62 år i
🎉Min Makeup Look i dag på min födelsedag, blir 62 år i dag🎉. Använde Lumene Beauty Serum som jag fick prov på och så fint det blev tycker jag, blir ett köp. En bra början på min dag, nu är jag redo för kalas 🎂🎉✨️
Invisible Illumination Instant Glow Beauty Serum Universal Light
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
FlashLight Highlighter Confidence O'Clock
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Fixing Fiber Brow Mascara Blonde
High Impact Lipgloss Nude You
Invisible Illumination Instant Glow UV Primer SPF30 30 ml
Linn
Beauty Pro
21/05/25-07:18
⚪️🌟Vitt och glitter🌟⚪️  Idag satsade jag på ljus
⚪️🌟Vitt och glitter🌟⚪️ Idag satsade jag på ljus ögonskugga med highlighter, vit vattenlinje och ljuslila blush.
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
YSL Make Me Blush Liquid Blush 69
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Ready Set Fix 100 ml
Juicy Tubes 07 Magic Spell
Zeynep
Beauty Star
20/05/25-20:48
Dagens look, lite 🩷 färg idag
Dagens look, lite 🩷 färg idag
Avvi
Beauty Pro
20/05/25-09:12