/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
26/01/24-08:46
✨GLOW✨ Före och efter!  Tips: Glöm inte highlightern när du
✨GLOW✨ Före och efter! Tips: Glöm inte highlightern när du vill uppnå en glowig makeup!
FlashLight Highlighter Ladies Night
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Natural Glow Multi-Stick 2 Fresh Pink
Jessika
Beauty Pro
26/01/24-07:52
Fantastisk mascara 😍
Fantastisk mascara 😍
Hypnôse Le Noir Elixir Mascara Black
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
25/01/24-17:57
Tutorial av denna finns uppe på ig nu 🤭🫣
Tutorial av denna finns uppe på ig nu 🤭🫣 https://www.instagram.com/reel/C2h64MitQ1d/?hl=en
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
BeautyliftByKristina
Beauty Pro
25/01/24-15:31
Cherry Cola Lips! 😋   #tolkalooken
Cherry Cola Lips! 😋 #tolkalooken
Nikki
Beauty Pro
25/01/24-08:55
Före & Efter 🌞🌷 Lite rosa nyanser och vårkänsla blev
Före & Efter 🌞🌷 Lite rosa nyanser och vårkänsla blev det idag. Tips! Använd en klar eller färgad brow gel eller brow wax för att forma dina bryn, hålla dem på plats och eventuellt förstärka dem. Jag föredrar ofärgad gel då jag tycker att det bäst ger det naturliga utseende som jag föredrar. Favoriten är fortfarande Anastasias men har även använt bl a bareMinerals (serumberikad) och nu en mer budgetvänlig från Lumene. Trots inte så bra omdömen så köpte jag den på erbjudande för att testa. Tycker faktiskt den är helt ok.
35T Sweetest Tea Artistry Palette
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Brow Care Fixing Gel 5 ml
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Irena
Beauty Pro
25/01/24-06:57(redigerad den 25/01/24-06:58)
Har varit lite dött på sminkfronten senaste månaden.
Har varit lite dött på sminkfronten senaste månaden. Insjuknade i corona 6 januari och sen efter det så har jag inte riktigt haft orken, plus att hemarbete inte riktigt motiverar en till att sminka sig så mycket. Idag är det dock löning och en massa roligt väntar denna dag så jag passade på att testa min nya palett från Buxom innehållandes både skuggor, Bronzer och highlighter i kategori Bronzefärgat 🤎  Behöver sommar typ nu!
Matte Lipstick Blush Brown
Summer Babe All Over Bronze Contour Palette
Lash Idôle Mascara Black
Nono
Beauty Pro
24/01/24-15:32
Första gången jag utmanar mig att vara med i tävlingen tolka
Första gången jag utmanar mig att vara med i tävlingen tolka looken. 🫶🏼
Louiseemretsson
Beauty Pro
24/01/24-13:05
Cherry lips 🍒🍒 mitt första försök någonsin 🍒🫶🏽