/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Farah
Beauty Pro
24/05/25-19:34
❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
9M Midnight Dune Artistry Palette
Jumbo 2-In-1 Liner & Adhesive Black
Cookie Highlighter
Hoola Bronzer Mini
Powermatte Lipstick 135 Mogador
Forever Hydra Nude Foundation 3,5 N Neutral
Mariah Geijer
Beauty Pro
24/05/25-19:14
Det här med att ha färg på läpparna. Avundas andra som har
Det här med att ha färg på läpparna. Avundas andra som har läppstift då jag tycker det är ett väldigt snyggt ”statement” med röda läppar. Men jag börjar lite smått med en färgad läppolja från Clarins och känner mig vågad.
Lip Comfort Oil 03 Cherry
Nathalie
Beauty Pro
24/05/25-12:19
❤️ Färgchock ❤️  Efter mitt förra inlägg på samma tema så
❤️ Färgchock ❤️ Efter mitt förra inlägg på samma tema så väckte Nikki en tanke på vad som kunde vara en annan utmaning gällande färg på läppstift. Jag skulle till Kicks dagen efter, igår, och bad om hjälp att hitta någon ny nyans som skulle vara att utmana mig lite mer. Hon tog fram ett läppstift som hon tyckte skulle passa mig och jag kände att det liknade ett jag hade hemma (som de dessvärre inte hade inne). Så, idag skulle jag ta just det läppstiftet, som jag mindes som mycket mer cerise. Väl på så är det ju istället typ lysande rött. Verkligen en utmaning för mig att bära och jag vet inte om det är dags för det här att vandra vidare från mig för jag känner mig för obekväm i färgen 😅 Nästa gång jag är i en butik ska jag försöka hitta någon färg som är mer vad jag tänkte att det här skulle vara
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 82
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Annika
Beauty Pro
24/05/25-11:32
Makeup Look i dag lördag. Använde mitt nya Beauty Serum från
Makeup Look i dag lördag. Använde mitt nya Beauty Serum från Lumene i dag också. Måste säga att det var ett bra köp, detta Beauty Serum är lätt täckning, döljer lite av mina fläckar och rodnad m m och så ger det en glow och lyster. Känns så fint på huden, man får en naturlig lyster med extra glow som sagt.
Invisible Illumination Instant Glow Beauty Serum Universal Light
Invisible Illumination Instant Glow UV Primer SPF30 30 ml
Lash Power Mascara Black-Onyx
Ultratint Lip Balm Pink Peach
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
Long Lasting Eyeshadow Stick Toffee
Anna
Beauty Star
23/05/25-21:27(redigerad den 23/05/25-21:30)
En härlig grön sminkning, gjord med bland annat LH Cosmetics
En härlig grön sminkning, gjord med bland annat LH Cosmetics x Margareta Grääs 1993 Palett. Testade också Milk Makeup Hydro Grip Gel Tint för första gången när jag gjorde denna sminkningen. Vad tycks? 🤓
1993 Palette
Hydro Grip Gel Tint 5
Blush Stick 46 Soft Brown
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Lasting Forever Brow Setter Gel 4 ml
Sofia
Beauty Pro
23/05/25-14:29
Festsminkning som skulle föreställa röd och gul men det blev
Festsminkning som skulle föreställa röd och gul men det blev mer orange och guld. 😄
Creator Palette
Infinity Bronzer Always
Nathalie
Beauty Pro
23/05/25-13:46
Full face med fem produkter  Ville ha ögonskugga idag så jag
Full face med fem produkter Ville ha ögonskugga idag så jag gjorde det här annorlunda än sist. Idag har ögonskuggepaletten blivit ögonskugga, eyeliner och blush
Radiant Skin Tint Moisturiser 01C
Blomma Palette
Fire Wings Mascara Black
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Macximal Silky Matte Lipstick Mehr
Zeynep
Beauty Star
23/05/25-12:08
Dagens look. Glowing look
Dagens look. Glowing look