/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
31/12/25-16:50
Nyårslooken blev inte så nyårig. 😄 Men glittrig! Typ grönt

Nyårslooken blev inte så nyårig. 😄 Men glittrig! Typ grönt och guldigt med lite graphic liner. Jag kände mig oinspirerad när jag började och då blev det så här. 😊✨️

Fenty-blushet är i färgen Tahiti teaze och LH Sparkl I färgen Divine (champagne/guld), i övrigt stämmer faktiskt de taggade produkterna för en gångs skull. 😅 På läpparna har jag även en läppolja från Glossgods.

Creator Palette
Aim Higher Palette
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
Crayon Gemma
Biggie Giga
Artistick Blush Canvas
Suede Powder Blush Matte Sundress Szn
Meryem Hassek
Beauty Pro
31/12/25-15:47
Cassandra
Beauty Pro
31/12/25-14:50
Gott nytt år! ✨  Mjukiskläder nästintill hela dagen. 🖤  Nu

Gott nytt år! ✨

Mjukiskläder nästintill hela dagen. 🖤 Nu fick sminket gå på och det stundar ombyte. Kvällen blir lugn hemma med god mat och dryck. Sista dagen 2025 fick bli Hauslabs som bas, med Isadoras creme bronzer samt Caia pressed powder. Avslutat med Idun setting spray 🧡 På ögonen blev det Hourglass mascara i brun färg samt ytterst lite skimmer på ögonlocken med Makeup By Mario ✨ Och La Mer Lip Volumizer på läpparna 🫦

Mattifying Moisturizer 50 ml
Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml
The Cream Bronzer 52 Deep
Ready Set Fix 100 ml
Caution Extreme Lash Mascara Ultra Black
No. 15 Blush Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nathalie
Beauty Pro
31/12/25-14:37
Nyårslooken! Har precis haft min morfar här på nyårslunch

Nyårslooken! Har precis haft min morfar här på nyårslunch och det var helt för honom jag klädde upp mig. Glittrade till det och valde extra allt på både highlighter och annat glitter.

Produkterna går givetvis inte att tagga alls.

Nu blir det att ta det lugnt resten av dagen, klänningen byttes ut mot leggings och myströja och jag vet inte om jag håller mig uppe till tolvslaget 😂

Rebecka
Beauty Pro
31/12/25-14:23
and with that the 2025 season comes to an end...   Och jag

and with that the 2025 season comes to an end...

Och jag kunde inte vara gladare för det. 2025 har inte varit ett trevligt år för mig psykiskt eller fysiskt och jag hoppas nu att 2026 blir bättre 🥰

Till alla er som också har kämpat: vi gjorde det! Och det blir bättre, på ett eller annat sätt. Till alla er som inte behövt kämpa: jag hoppas 2026 blir lika trevligt för er 💖

Gott nytt år alla fina personer här inne!

Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
Radiant Creamy Color Corrector Concealer Medium
Light Reflecting Foundation Sahel
Impeccable Setting Spray 40 ml
Irena
Beauty Pro
31/12/25-13:22
2025 - Vilket beautyår!  Har haft ett riktigt roligt men

2025 - Vilket beautyår! Har haft ett riktigt roligt men också kostsamt beautyår. Förra årets löfte om att sluta blindköpa saker gick ju åt skogen kan man lugnt säga 😂

Att vara beautynörd, frikostig slösare med stor FOMO har gjort att jag köpt en hel del som tyvärr inte passat mig, men även att jag har funnit en hel del nya favoriter, mycket tack vare många bra tips från er medlemmar på beauty talks 🥰

En sak är säker och det är att jag inte blivit mer färgglad. Mitt motto för 2026 lär fortsätta vara go nude or go home ✌️. Men jag har fått en större kärlek för mörkare läppennor och cremebaserade produkter. Det lär inte bli mycket röda läppar nästa år heller.

Med det sagt vill jag säga Gott Nytt år beauty talks family. Ni är underbara, ta hand om varandra ❤️ ser fram emot massor av inspiration här nästa år.

Min nyårssminkning går som förväntat i nudefärgat. Tar ut svängarna lite med charlotte tilburys lip plumper och en mörkare läppenna 💄Min nyårsönskning till Kicks blir att fixa taggfuktionen (har inte kunnat tagga någon produkt rätt) och att skapa en inläggsavdelning för parfymsnack 🥳

Linn
Beauty Pro
31/12/25-09:51
🎆Min nyårslook🎆  **GOTT NYTT ÅR!**  OBS! Allt kan inte

🎆Min nyårslook🎆

GOTT NYTT ÅR!

OBS! Allt kan inte taggas och färgerna kan bli fel.

Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Juicy Tubes 19
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Linda-Marie
Beauty Pro
31/12/25-07:08(redigerad den 31/12/25-10:12)
Min Nyårs look! som jag gjorde kl 06.00 i morse 🤪😻✨.

Min Nyårs look! som jag gjorde kl 06.00 i morse 🤪😻✨. Jobbar hela dagen och ska på Nyårs supé efter jobbet.

kommer berätta mer om paletten jag använt se, den finns tyvärr inte på KICKS. Men den är något av det lyxigaste jag någonsin köpt och ägt i smink väg.

Hoppas att alla får ett fantastiskt Nyår! ✨

Glasting Water Tint 05 Rose Splash