/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
06/02/26-15:35
Look of the day 😍 äntligen helg 💕
Look of the day 😍 äntligen helg 💕
Mini Blush Orgasm Edge
Translucent Illuminating Mineral Powder Tilda
Glued Wax Stick 50 g
Linn
Beauty Pro
06/02/26-08:25(redigerad den 06/02/26-08:32)
🌟Dagens look🌟  Jag tycker BeautyAct Skin Hero Blur Powder
🌟Dagens look🌟 Jag tycker BeautyAct Skin Hero Blur Powder är ett jättebra settingpuder. (Går ej att tagga det!)
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Eyeshadow Palette Modern Renaissance
Sofia
Beauty Pro
05/02/26-19:17
Dagens look! Fade från gult till orange, summer vibes. 🌅 På
Dagens look! Fade från gult till orange, summer vibes. 🌅 På läpparna hade jag min nya röda lip stain från Fenty och på ögonlocken tre olika paletter. Men huvudsakligen paletten i bild nr 3, som jag plockat ihop själv när Colourpop hade en "build your own palette"-kampanj. TAGGAR Taggar det som finns hos Kicks. 😊
Aim Higher Palette
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Marion
Beauty Pro
05/02/26-17:36(redigerad den 05/02/26-17:38)
(Klicka på bilden för att se hela. Ja jag har ett halsband
(Klicka på bilden för att se hela. Ja jag har ett halsband med mitt eget namn på... Ifall jag skulle glömma bort det hahaha) Jag är lite för stolt över den här looken för att inte dela den även här... (ligger även inne i senaste tävlingen under Competition Time). Detta är min tolkning av Minna Salanders final look Galaxy Princess i "Sveriges nästa makeupstjärna". Looken kanske är på gränsen till för enkel att tävla med egentligen men oj vad jag har kämpat med det här🙈 Produkter som används: *Smashbox Always On foundation i färgen F20-N *Makeup Revolution Conceal & define i färgen C0.5 *Sensai Translucent Loose Powder *Made by Mitchell liquid blusher i färgen hollow there som contour samt cold heart som blush *NYC buttermelt blush i färgen My Butta Half samt Butta Together *MAC Flowerescent glow play blush (utgått) *BeautyAct Skin glow up i färgen Blushing glow *MAC Extra dimension blush i färgen Into The Pink *Jeffree star Extreme frost highlighter i färgen Choking on Ice *Ardell Light as Air lashes (den vita fransen är "färgad" med Lash Princess Mascara primer från Essence och sen har jag borstat i en vit liner ovanpå) *Moira I'm falling for you eyeshadow palette *Me, myself & Mitchell x Beautybay pressed pigment palette *NYX epic wear liner i färgen white (till stjärnorna framförallt) *NYX Jumbo pencil i färgen milk *NYX Epic ink liner i färgen black *MAC cremesheen lipstick i färgen creme d' nude läppstift (gamla formulan) *Isadora Perfect lipliner i färgen Pink pompas *Jeffree star cosmetics The gloss i färgen Iridescent Throne *Strasstenarna är helt vanliga pysselstenar från Panduro
I′m Falling For You Pressed Pigment Palette
Marion
Beauty Pro
05/02/26-17:13(redigerad den 05/02/26-17:26)
Jag har valt att tolka Minna Salanders final look "Galaxy
Jag har valt att tolka Minna Salanders final look "Galaxy Princess" ✨ Det är dessvärre hopplöst att tagga produkter men läs gärna nedan för info! Produkter som används: *Smashbox Always On foundation i färgen F20-N *Makeup Revolution Conceal & define i färgen C0.5 *Sensai Translucent Loose Powder *Made by Mitchell liquid blusher i färgen hollow there som contour samt cold heart som blush *NYC buttermelt blush i färgen My Butta Half samt Butta Together *MAC Flowerescent glow play blush (utgått) *BeautyAct Skin glow up i färgen Blushing glow *MAC Extra dimension blush i färgen Into The Pink *Jeffree star Extreme frost highlighter i färgen Choking on Ice *Ardell Light as Air lashes (den vita fransen är "färgad" med Lash Princess Mascara primer från Essence och sen har jag borstat i en vit liner ovanpå) *Moira I'm falling for you eyeshadow palette *Me, myself & Mitchell x Beautybay pressed pigment palette *NYX epic wear liner i färgen white (till stjärnorna framförallt) *NYX Jumbo pencil i färgen milk *NYX Epic ink liner i färgen black *MAC cremesheen lipstick i färgen creme d' nude läppstift (gamla formulan) *Isadora Perfect lipliner i färgen Pink pompas *Jeffree star cosmetics The gloss i färgen Iridescent Throne *Strasstenarna är helt vanliga pysselstenar från Panduro
I′m Falling For You Pressed Pigment Palette
Farah
Beauty Pro
05/02/26-15:45
Dagens look✨
Dagens look✨
Tickle Highlighter Tickle
Unlimited Double Touch Lipstick 112 Satin Peach Rose
Nina
Beauty Pro
05/02/26-15:18
Den här looken är min tolkning av finalavsnittets dramatiska
Den här looken är min tolkning av finalavsnittets dramatiska men sofistikerade uttryck i Sveriges nästa makeupstjärna. Jag har valt att fokusera på ögonen som statement – med en djup sotning som byggs mjukt men intensivt, för att skapa en stark blick utan att förlora elegansen. Eyeliner och fransar är markerade för att ge power och precision, inspirerat av finalens modiga formspråk. Basen är jämn och glowig för att lyfta fram huden och skapa kontrast mot de sotade ögonen – ett Beauty Unlimited-tänk där hud och färg möts. Läpparna hålls mjukt nude-rosa med glans för att balansera looken och låta ögonen ta plats, samtidigt som helheten känns modern, bärbar och editorial. Min tolkning handlar om att visa att styrka och skönhet kan samexistera, och att makeup är ett sätt att uttrycka både personlighet och kreativ frihet.
Iconic Blush Kit
Look Of Love K.I.S.S.I.N.G Nude Romance
Glow'N Xtra - 2-Piece Lip Set
Diamond Bomb All Over Diamond Veil Pink Ice
Blur Even Cover Foundation 1.75
Gimme Brow+ 4.5 Neutral Deep Brown
Precisely, My Brow Pencil – Eyebrow pencil med ultraprecision 3.75 Warm Medium Brown
Amanda
Beauty Pro
05/02/26-15:15
Dagens look ✨ Idag blev jag varslad pga övertalighet, men
Dagens look ✨ Idag blev jag varslad pga övertalighet, men bortsett från det så har dagen varit bra ändå och jag tar det med ro 😅 var lite väntat.  La lite extra krut på sminket för att möta informationen med värdighet. Älskar verkligen Charlotte Tilburys Unreal blush, så fina och ger så fin lyster 😍 Nåväl, hoppas alla haft en bättre dag än mig ❤️
Unreal Blush Stick Pretty Glow