/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Thea.holmberg
Beauty Beginner
08/12/24-21:09
Alien Goddess EdP 60 ml
The Great Brow Basic Kit 3 Warm Light Blonde
Translucent Loose Setting Powder Light Catcher Celestial Light
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
Detta är min önskelista/beauty kit. Det är saker som jag LÄNGE velat testa då jag har sett och hört mycket om produkterna på sociala medier osv. Jag hade blivit otroligt glad och tacksam om jag får testa dessa produkter och vinna tävlingen, det hade varit så stort för någon som aldrig vunnit något eller aldrig haft chansen att testa/ köpa dessa Men jag tar chansen nu och hoppar på tävligen🤩
emmy.olofsson06
Beauty Beginner
08/12/24-21:05
Annie
Beauty Beginner
08/12/24-21:03
Libre EdP 50 ml
Cream Bronzer Amber
Spray Tan Kit Pro
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Detta är min dröm önskelista! Med produkter jag testat av andra och älskar men aldrig kunnat köpa själv. Hade varit otroligt att få vinna dessa riktigt bra produkter🫶🏼🎁
nelly.ringblom
Beauty Beginner
08/12/24-20:58
Mini Sugar Eye Shadow Palette Mini Sugar
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 N Neutral
Concealer Brush
The Shimmer Eyeshadow Stick Longwear & Water-Resistant 43 Golden Glow
Dessa produkter är dels grunden för en typ av bas jag vill ha och samtidigt ger det en liten touch av glow när man t.ex. ska ut😍 produkter med bra kvalitet och hade varit kul att roligt att få dessa😌
Miranda
Beauty Beginner
08/12/24-20:58
Paradoxe EdP 50 ml
Duet Style - 2-in-1 Hot Air Styler White
Ready Set Fix 100 ml
Shine 170 ml
Hej, jag önskar mig dessa saker för jag har hört så bra om dom!🌸 dessutom är min plattång sönder och behöver en ny men just nu har jag inte råd för det tyvärr, ja älskar även hår produkter och styla mitt hår så de hade varit guld om man fick värmeverktyget som en julklapp🎄jag vill också hälsa alla ett stort lycka till och hoppas den som vinner kommer bli glad för det kommer jag bli om ja vinner🫶🏻
Camilla
Beauty Beginner
08/12/24-20:55
Good Fortune EdP 50 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Flowerbomb Ruby Orchid EdP 50 ml
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Underbara dofter , vem skulle inte vilja ha dessa goa parfymer i julklapp 🌺
Elvira
Beauty Beginner
08/12/24-20:54
Continuous Setting Mist 82,8 ml
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Jag önskar mig detta för att mitt jobb gick i konkurs och jag kan inte tjäna pengar längre, fick även jobbet pga att en vän rekommenderade mig och har inte haft någon lycka i att folk vill ha mig på något annat jobb.:/
Nathalie
Beauty Star
08/12/24-20:53
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Truth Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 50 ml
Self Tan Ultra Dark Violet Bronzing Mousse 200 ml
Lip Comfort Oil 01 Honey
De här produkterna ger mig en extra boost och det är en perfekt start inför 2025. Parfymen är otrolig, likaså brun utan solen. Dagkrämen från Ole Henriksen kan jag inte leva utan längre, så bra är den.