/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Belma
Beauty Beginner
08/12/24-20:44
Money Mist 150 ml
Glowmotions Rio Sunset Body Oil 75 ml
Bronze Goddess Nuit EdP 50 ml
The Pro-Collagen Perfect Partners Gift Box
Dessa 4 favoriter önskar jag att vinna då jag är super taggad på att få vara med och tävla i kicks tävling ☘️🙏❤️
Tyra
Beauty Star
08/12/24-20:39
Ultra Facial Cream Refill 150 ml
Translucent Pressed Powder Ultra Blur Translucent
Laguna Bronzing Powder 02 (Original)
Gloss Bomb Heat Universal Lip Luminizer + Plumper Fu$$Y Heat
Dessa produkterna är mina must-haves alltid!! Grymma
Vijona
Beauty Beginner
08/12/24-20:38
Vanish Airbrush Concealer Crème
Eilish EdP 100 ml
Mini Bake & Set Soft Focus Setting Powder
No.5P Blonde Enhancer Toning Conditioner 250 ml
Mina favorit produkter! Hourglass- så fin concealer som täcker mina ”baggy” underögon Morphe setting powder- perfekt combo med hourglass som ger en sån fin finish Billie eillish- en så varm o fin doft, älskar vanlij k detta är ett måste hos mig! Får så många komplimanger. Olaplex- perfekt för mitt blekta hår , håller de blonda så fint!
Bledar
Beauty Beginner
08/12/24-20:37
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Glide Hot Brush
Wild Rose EdP 50 ml
Forever Skin Contour Stick Medium Contour
Jag valde dessa produkter eftersom de speglar mina behov och passion för skönhet. Varje produkt har en unik egenskap som gör den speciell för migBorsten valde jag efter som jag har haft  cancer och precis börjat få mitt hår tillbaka och växa så det är ett sign att börja använde den. Alla dessa produkter är handplockade eftersom de inte bara uppfyller mina behov, utan också representerar KICKS engagemang för kvalitet och skönhet som passar alla. Jag vill dela dessa med andra för att inspirera och visa hur mycket rätt produkter kan lyfta ens vardag.Tack för möjligheten att få visa vad KICKS har att erbjuda!
Halime
Beauty Beginner
08/12/24-20:32(redigerad den 15/12/24-16:14)
Match Stix Contour Skinstick Mocha
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 10 Braze Nude
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
Jag älskar alla dessa produkter då jag har haft några av de och även testat parfymen, jag önskar mig exakt dom här produkterna till julklapp och vet att jag inte kommer få de av någon annan, så om jag får de av kicks kommer jag för evigt vara tacksam 😂❤️❤️❤️❤️
jonna07valtonen
Beauty Beginner
08/12/24-20:30
Sanna
Beauty Beginner
08/12/24-20:25(redigerad den 08/12/24-20:33)
Paradoxe Intense EdP 90 ml
The Face Glue Primer 35 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light
Det hade varit en dröm att vinna dessa 4 produkter då jag har alltid velat testa de! Jag går sista året på gymnasiet och därför har det varit svårt att ha råd med att köpa lite dyrare produkter. Dessa produkter hade också suttit perfekt för nyårs looken och för studentdagen! Jag blev helt kär i doften av Prada Paradoxe Intense när jag lukta på den i butik men den är lite pricey och därför hade det varit så sjukt roligt att vinna en gratis! Jag hade varit så enormt tacksam för dessa 4 produkter eftersom det är är produkter som jag hört super bra om och har velat testa ett tag nu🤗
wilpet060105
Beauty Beginner
08/12/24-20:24
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml
Good Girl EdP Collector Sparkling Ice 80 ml
Chronos - Hair Straightener Black
Healing Strength Neem Plant Silk Serum 100 ml
Jag vill vinna dessa produkter eftersom att det är produkter som jag verkligen velat ha länge men inte har råd med då jag går sista året i gymnasiet. Jag hade blivit otroligt glad för att få möjligheten att få hem dessa! Det hade betytt otroligt mycket och gjort mig fin och glad tills studenten! Sen hade det passat perfekt till en julklapp till mig själv och dessutom gjort mig snygg inför nyår!