/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maja.fredriksson123
Beauty Beginner
08/12/24-21:37
Sculpting Contour Palette Multi Use Sculpting Palette
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
Sheer Glow Foundation Vallauris
Skinfinish Sunstruck Radiant Bronzer Deep Golden
Mitt största intresse är smink och skönhet och det hade vart så kul att äntligen vinna någon tävling, smink från fina märken har man ofta svårt att få fram pengar för så det hade varit så kul att vinna!!
Filippa
Beauty Beginner
08/12/24-21:34
Superfood Glow Butter 90 ml
Mini Brow Wiz Deluxe Medium Brown
Eyeshadow Pallet The Nudes The Nudes
Good Girl Blush EdP 30 ml
Hade varit en dröm och få vinna detta🤩
moarosvall
Beauty Star
08/12/24-21:32
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
D81M The Style & Shine Hair Brush Black
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 100 ml
Bum Bum Body Firmeza Oil 100 ml
Kylie Jenners perftm luktade jag på för inte så länge sedan inne på kicks och har inte kunnat sluta tänkta på den sen dess, den luktar så gott perfekt nu till vintern!! En ny hårborste för mig är ett måste då min gick i sönder, har hört så mycket bra om denmans hårborstar och hur bra de ska va för håret!!! The ordinarys toner är den bästa på marknaden, den är så bra för torr hud men även för att inte lukta svett!! Sol de Janeiro luktar så himla gott och nu till vintern blir man så torr då är denna oljan perfekt!! 🩷🩷🩷
elineriksson1
Beauty Beginner
08/12/24-21:27
Paradoxe EdP 50 ml
Rise - Volumising Hot Brush
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Loveshine Gift Box
Älskar Prada parfymen och den är helt slut. Det hade varit helt underbart att få en helt ny. Har alltid velat testa styling verktyg från GHD men har inte haft möjligt het att göra det än. Så det skulle vara så roligt att få testa det. Åh så mycket bra man har hört om YSL läpp produkter, hade varit så roligt att testa💞💞
Zahraa
Beauty Beginner
08/12/24-21:26
Ester
Beauty Beginner
08/12/24-21:26
Her EdP 30 ml
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Sweet Mouth
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Light
All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray - Limited Edition 118 ml
De perfekta produkterna för en flawless bas, underbar doft och perfekta läppar!💋
Linnéa
Beauty Star
08/12/24-21:25(redigerad den 08/12/24-21:26)
Alive EdP 30 ml Gift Box
Mini Brow Wiz Deluxe Medium Brown
Genesis Defense Thermique 150 ml
Everyday Dry Shampoo 150 ml
Det här är en drömlista, parfymen luktar så gott fåt alltid fina kommentarer att jag luktar så gott och det undrar vilken parfym det är , brynpenna är magisk, lätt att använda och blir en fin färg, det andra produkterna är magiska dom också 😍
Juni
Beauty Beginner
08/12/24-21:24(redigerad den 08/12/24-21:36)
Gloss Bomb Swirl Ornament
Spray Tan Kit Pro
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Helios - Hair Dryer Black Helios Hairdryer - Black
Detta är min dröm önskelista🎅🎄Jag har länge kollat på dessa produkter och varit så sugen på att testa dem, men jag har aldrig känt att de har passat min plånbok i pris. Några av dessa produkter har jag även testat hos vänner och familj och dem har redan då blivit nya favorit produkter. Om jag fick drömma fritt så hade därför dessa fyra magiska produkter varit på min önskelista inför julen🥰