/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maribelle
Beauty Pro
23/04/26-08:59

jag ör glad över att jag gjorde min hudvårsrutin imorse och att jag kunde glra det i lugn och ro utan stress! Min dag startar alltid lite bättre när jag har gjort min hudvårdsruntin! Jag blir mer redo att starta dagen!

Dagens mini-win🌸
Maribelle
Beauty Pro
23/04/26-08:51

I helgen köpte jag hem Peptide & Bakuchiol Firming Eye Cream från Indy Beauty! Och på köpet fick jag med denna snygga necessär😍 Har hunnit testa den i veckan och jag tycker verkligen att den moisturize under mina ögon! Måste givetvis testa den längre för att ge en mer detaljerad recenssion🥰

Senaste köp från Kicks + first impressions💜
Sofia
Beauty Pro
23/04/26-07:16(redigerad den 23/04/26-07:17)

Läste nyss det senaste numret av KICKS magazine som kom igår. Ni har väl inte missat att det är en intervju med vår alldeles egna @Irena på sista uppslaget? 🤩 Så kul att läsa lite om folk här i communityt! Hoppas på fler såna intervjuer. ✨️

Nytt nummer av KICKS magazine
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Susanne
Beauty Pro
22/04/26-21:30

Jag är idag nöjd över att jag nådde 10000steg, inte varje dag det sker men lika nöjd varje gång 👣

🎯 Dagens mini-win
glow.with.v
Beauty Star
22/04/26-21:23

Denna produkt från Benefit kommer jag testa och recensera (i annan nyans än den taggade) 🩷 Stort tack Kicks 🥰

Det är en blurrande foundation med matt finish, egentligen tvärtemot vad jag försöker få till - glowet ✨ Och jag är mer van med CC cream. Så det blir spännande att se om jag lyckats få det att funka ändå 🩷 .

💝 Beauty Tester – paketet anlände igår 💝
The POREfessional Foundation 33N Marvelous
Sofia
Beauty Pro
22/04/26-20:52

Idag har jag suttit i soffan och kämpat med att hålla ögonen öppna, så det känns som en riktigt vinst att jag höll mig vaken hela dagen. 😄😴

Kom hem från Amsterdam mitt i natten mellan tisdag och onsdag och sov inte många timmar. Men trots tröttheten så har jag fyllt mig själv till brädden med fantastiska upplevelser och inspiration! Har sett så många vackra byggnader, så häftig inredning, så många färgglada tulpaner med mera. 😍😍😍

Dagens mini-win
Irena
Beauty Pro
22/04/26-20:11

Jag tittar på den här underbara lila förpackningen och känner bara tacksamhet! Såg av en slump en video på tiktok där den här krämen visades. Började söka på svenska sidor utan framgång. Såg sen att den fanns på parfumedreams för ett kanonpris och jag måste säga att i en djungel av produkter som lovar blurrade porer och matt hy har jag hittat en diamant bland stenarna 💎

Har du problem med porer och oljighet, att din bas glider av, blänker efter halva dagen eller att porerna träder fram under basen, gör dig själv en tjänst och prova denna.

Jag är fortfarande osäker om den ska apliceras som primer eller kräm. Det är en 5 i 1 produkt. Jag hade den över mitt serum som en hudkräm men den känns liksom som en primer. Sminket höll sig matt i mer än 12 timmar utan att jag bättrade på med puder en endaste gång och då hade jag bara en skin tint och ingen tung foundation. Känns nästan helt overkligt haha.

Må den komma till svenska butiker inom kort!!

Oil no more ⭐️
Amanda
Beauty Pro
22/04/26-19:26

Att se frukten av all den träning vi lägger ner är en vinst verkligen! Vilken fantastisk liten tjej man har, min numera 1-åring ❤

Dagens mini-win