Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
ronja.berglund
Beauty Star
14/04/24-11:20
Hej alla fina! Jag är jakt efter en ny parfym som sitter hela dagen. Har Prada paradoxe och det är en favorit och tycker den sitter länge, har även My way från Armani och den likaså. Har ni någon favorit som sitter länge?🌸
Nikki
Beauty Pro
14/04/24-09:56
Ljuvliga dofter en härlig ledig solig söndag 🌞🌸 Tröttnar aldrig på dessa. 🥰 Ha en riktigt fin dag! 🌷🌞
Ljuvliga dofter en härlig ledig solig söndag 🌞🌸  Tröttnar
Nikki
Beauty Pro
14/04/24-09:43
💧 20% på Dag- & Nattkrämer 💧 Vilken är din favorit? Använder du alltid samma produkter eller testar du olika? Har du redan köpt någon eller funderar på det? Använder du olika för dag och natt eller samma? Själv testar jag oftast nytt även om det finns några som jag köper om. Jag blandar också gärna varumärken i olika prisklass. Kan t ex lätt ha en kvällsrutin med rengöring, toner, serum, ögonkräm och nattkräm med produkter från 5 olika varumärken. 😃
💧 20% på Dag- & Nattkrämer 💧  Vilken är din favorit?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mariam
Beauty Pro
14/04/24-08:54 (redigerad den 14/04/24-08:55)
Glitter 💖 för fösta gång jag har använt Benefiy ayeliner ❤️det var fantastiskt 😍
Glitter 💖 för fösta  gång  jag har använt Benefiy ayeliner
Homeira
Beauty Beginner
14/04/24-08:41
Man behöver ingen dyra hudvård för att få ett bra hud. Det ända du behöver är ett bra rengöring, bra moisturizer och en bra solskydd.
Homeira
Beauty Beginner
14/04/24-08:38
En beauty tips från mig är att ta foundation på ansiktet och arbeta med fingrarna för att minska kakig bas, sedan kan du blöta ner svampen lite och arbeta med det.
Narges
Beauty Beginner
14/04/24-08:27
Hej! Kan ni rekomendera en bra fondution, jag vill resa till ett varm länd och jag vill gärna en prudukt som sitter bra🙂
En användare
Beauty Star
13/04/24-15:21
En ögonsminkning💕
En ögonsminkning💕