/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
24/05/26-10:29

Nu har min Caia that dewy setting spray tagit slut som jag har köpt om många gånger och älskar att spraya innan smink och efter för en fin dewy effekt. Jag köpte nyligen ONESIZE powder melt fixeringsspray med glans som jag är nyfiken på att testa och se om den blir en ny favorit.

Den här är absolut en bra setting spray som håller vad den lovar med ett dewy resultat och sminket håller sig snyggt länge.✨

Återvinning ♻️
Linn
Beauty Pro
24/05/26-10:23

Före och efter i badrumsskåpet!

✨ Beauty Reset
Total Lip Treatment 15 ml
Skin Food 30 ml
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Sensitive Eyelash Serum 3 ml
NCEF-Revitalize Eyes 15 ml
Ambre Solaire Super UV Over Makeup Mist With Hyaluronic Acid SPF50+ 75 ml
Nadya
Beauty Pro
24/05/26-08:26

vad jag har saknat Bosnien, vackraste landet

• Denna bilden är taget i Sarajevo
Utanför beauty talks men🥺
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emilya
Beauty Star
24/05/26-01:44

Hej finisar! Är det någon som har testat kerastase nutritive schampoo och balsam? Vad har ni att säga om den? Rekommender ni den?✨

Klicka på ett alternativ för att rösta
Är de värda att köpa?
7Bidrag
Jaaaa
Nej de är för dyra
Michaela
Beauty Star
23/05/26-23:32

Fick Cleans nya Chill Out-set i present och herregud – jag är helt kär! Alltså, hur söta är inte flaskorna? De ser ut som små isglassar och doftar helt magiskt.

Jag sprayade lite i håret direkt och har inte kunnat sluta sniffa på mig själv sen dess. Och jag har fått så många komplimanger om att jag luktar så gott!

Det är tre mists i setet och jag kan inte säga vilken som är min favorit - än. Men såhär tycker jag att dom doftar:

rosé all day 🥂 – Fräsch, bubblig, lite blommig och perfekt för sommarkvällar.

papaya paradise 🥭 – En total tropisk bomb. Söt, fruktig och så härlig.

pistachio passion 🍨 – Doftar exakt som krämig pistagegelato. SÅ mysig!

Perfekt att bara slänga med i väskan för en snabb uppfräschning. Stort tips om ni vill tjuvstarta sommarkänslan! ☀️

Clean Chill Out Gift Set ☀️
maalinhellstroom
Beauty Star
23/05/26-17:48
Irena
Beauty Pro
23/05/26-15:33(redigerad den 23/05/26-15:35)

sommar, sol och blommor 🌸 samt lite nya naglar i nude. brukar oftast köra på lite starkare färger på naglarna till skillnad från sminket, men nu fick allt gå i nude 🤍

Bortse från ljudet i bakgrunden 🤣

Nathalie
Beauty Pro
23/05/26-14:50

Okej, man kan undra varför det här är just en beauty reset, men det har tyvärr en jättenkel förklaring... Det här är gästsängen som står i samma rum som jag har min sminkhörna, och här hamnar precis allt som hör till det här rummet som jag inte orkar ta hand om. Nytt paket innehållandes smink eller hudvård? Direkt till sängen. Öppnade paket innehållandes smink eller hudvård? "Eh, jag dumpar ut innehållet på sängen och tar hand om det en annan dag". Köpt ny förvaring för att organisera i min hurts där jag har allt smink? Lämna på sängen. You get the picture. Saker som hör till min syhörna hamnar också här i väntan på att tas hand om.

Med min sjukdom tog det mig typ en vecka att ta hand om allt, men nu är det gjort! Lagom till att min son kommer hit nästa helg 😊