/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Emmie
Beauty Pro
19/09/26-15:20

Rituals Classic Advent Calendar 2026, älskar deras produkter och så fin julkalender som alltid 😍

Rituals Classic Advent Calendar 2026
helen.nano97
Beauty Star
19/09/26-14:58

Alla som ser mitt inlägg, följa gärna till mig så följa jag till er tillbaka 🩷

Följ mig
helen.nano97
Beauty Star
19/09/26-14:44

Jag köpte den här produkten och tycker att den är superbra för att minska märken efter finnar! 😍✨

Jag köpte den här produkten och tycker att den är superbra
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sotnosen
Beauty Pro
19/09/26-14:05

Empties ♻️ Dags för lite empties igen och förutom sheet maskerna så hade jag från Rituals seshen foaming shower gel ~ väldigt trevlig och doftade gott 💕 Elemis rehydrating ginseng toner i mindre flaska på 50 ml ~ perfekt storlek för att prova och bilda sig en uppfattning 😌 tyckte den doftade lite väl starkt men var annars nöjd med den ✨och så en Molton Brown shower gel med doft av vetiver & grapefruit… Shower gelen från Molton Brown kommer från en presentask med 10 stycken små shower gels (30 ml i varje förpackning), som jag verkligen kan rekommendera! Så roligt att prova sig igenom dom 🫶🏻

Empties ♻️ Dags för lite empties igen och förutom sheet
Hydro Firming Mask 30 g
Moisturizing Sheet Mask
helen.nano97
Beauty Star
19/09/26-13:50

Vad tycker ni om den här mascaran? 😍 Jag är sugen på att testa den! Ge den gärna ett betyg från 1 till 10 💕

Vad tycker ni om den här mascaran? 😍 Jag är sugen på att
Carrie
Beauty Pro
19/09/26-13:40(redigerad den 19/09/26-13:42)

Fyller upp med mina 2 favoriter:

Embryolisse - Lait-Crème Concentré - som jag använder som kräm och primer innan sminket.

K18 - Leave-In Repair Hair Mask - favorit i repris för skadat hår.

2 nya produkter som jag testar:

Björn Axén - Curl Creator Cream.

IDA WARG Beauty - Heat Protecting Spray.

Senaste köp från kicks
Lait-Crème Concentré 75 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Curl Creator Cream 150 ml
Heat Protecting Spray 150 ml
Sofia
Beauty Pro
19/09/26-11:16(redigerad den 19/09/26-11:16)

Haha, det syns knappt någon skillnad på bild. 😂 Men jag luftade ett element i badrummet igår och det sprutade svart äckligt vatten i hela jävla badrummet. Så jag har gjort rent och putsat spegeln och så.

Passade även på att byta ut handtvålen till en ny i glas som matchar handkrämen bredvid perfekt. 😍 Älskar att Rituals har gått över till glasförpackningar, de är så fina! Har länge kört på refills men nu började den gamla tvålpumpen i plast se riktigt sliten ut.

Så ja, en väldigt liten förändring men jag är väldigt nöjd. 😊💚

Beauty reset
The Ritual of Jing Hand Wash 300 ml
The Ritual of Jing - Large Gift Set 2025
Alicia
Beauty Pro
19/09/26-10:37