/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
sara
Beauty Star
25/04/25-14:22

Denna produkt fungerar som magi. Ser verkligen ut som ett filter på huden. Den lever absolut upp till namnet och huden ser ut som satin!

Rekommenderar stark!!

Soft Glam Satin Foundation 21 Light Neutral
Emma
Beauty Beginner
25/04/25-12:45

Någon som provat ett fint highliter stick som är bra?

Emma
Beauty Beginner
25/04/25-12:28

Jag har provat nästan alla krämer, serum mm mot mild rosacea men hittar inget som hjälper, finns det någon med samma problem som jag? öppen för förslag och tips! Tack på förhand!

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Emma
Beauty Beginner
25/04/25-12:06

Jag har provat många mascaror, men den här är den absolut bästa ! jag har lite tunna fransar och med denna blev det långa tjocka fransar och det räcker att man bygger två gånger! Rekomenderar varmt!

Jag har provat många mascaror, men den här är den absolut
Nathalie
Beauty Pro
25/04/25-11:43

Fick hem lite saker från Hickap idag! En highlighter med borste för just den formulan av highlighter, deras nya blur stick och en borste för ansiktsmasker. Linn gillar ju deras borstar så det ska bli kul att testa 🙂

Fick hem lite saker från Hickap idag! En highlighter med
The Wonder Stick Highlighter Pink Champagne
Miracle Blur Touch-Up Stick
Linn
Beauty Pro
25/04/25-11:23(redigerad den 25/04/25-11:30)

Senaste inköpet!

FLAER 214 Cream Blush Brush (ska använda till krämbronzer).

Senaste inköpet!  FLAER 214 Cream Blush Brush (ska använda
214 Cream Blush Brush
Melina
Beauty Pro
25/04/25-11:21

Vilket är det bästa ögonbrynsserumet enligt er? Har testar WOWBROW och den gillar jag verkligen men skulle vilja testa något annat. Så vilken tycker ni är bäst?

Madelene
Beauty Pro
25/04/25-10:34

sötaste Press-on-naglarna någonsin men tyvärr var gluetabsen under all kritik. Alla naglar mer eller mindre lossnade efter mindre än 48h tyvärr..

sötaste Press-on-naglarna någonsin men tyvärr var gluetabsen
24 Press On Cherry Nails