Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Matilda
08/03-08:30
Har ni testat Colorwow? Jag har använt deras ”filter” länge nu. Jag har väldigt (väldigt!) mycket hår vilket gör att det lätt trasslar ihop sig. Det är även grovt med visst självfall och kan se lite matt ut. Upplever verkligen att dream coat hjälper mig till ett mjukt, följsamt och glansigt hår som blir mindr påverkat av fukten utomhus nu på sommaren. Det krävs dock mycket produkt för ett bra resultat. Alltså jag använder minst 20% av flaskan. Tror många som inte ser effekt just använder för lite.. Nyligen testade jag även colorwows glansspray som jag också varmt kan rekommendera! Ger fin glans och tynger inte alls ner. Pass på halt golv som vanligt. Har ni testat någon annan produkt från märket? Jag är nyfiken på mera 😍
Colorwow Extra Shine Spray 84 ml
Colorwow Extra Shine Spray 84 ml
Colorwow Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Colorwow Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Se mer
Nikki
08/02-15:48 (redigerat)
Tänk er en ljummen rabarberpaj med krämig kryddig vaniljsås. Oemotståndligt gott! 💗 Tänk er då detta i en gyllene parfymflaska vackert formad som en byst. Den känns lyxig och kvinnlig och doften är först lite bärigt frisk. Jag tyckte rabarber men toppnoterna ska vara bl a röda bär och mandarin. Sedan kommer den varma, kryddiga vaniljen och lägger sig som ett mjukt fluffigt täcke. På något sätt blir den ändå inte för söt utan väldigt balanserad och doften stannar i timmar utan att försvagas. ⭐Ett tips: 50 ml finns fortfarande i nästan alla butiker och 100 ml i några. Online är de båda större flaskorna för tillfället slutsålda.
Billie Eilish Eilish EdP 100 ml
Billie Eilish Eilish EdP 100 ml
Se mer
Lina
08/02-15:37
Dagens look ♥️ Ögon: morphe x jaclyn hill volume 2 Highlighter: wet n wild, blossom glow
Anastasia Tinted Brow Gel Brunette
Anastasia Tinted Brow Gel Brunette
Morphe Make It Big Mini Volumizing Mascara
Morphe Make It Big Mini Volumizing Mascara
Morphe Color Pencil Lipliner Backseat Love
Morphe Color Pencil Lipliner Backseat Love
Morphe Bronze Show Velvet Matte Pressed Bronzingpowder Bronze Vibes
Morphe Bronze Show Velvet Matte Pressed Bronzingpowder Bronze Vibes
Se mer
Lina
08/02-15:18
New in !
Kylie By Kylie Jenner Mauve Pressed Powder Palette
Kylie By Kylie Jenner Mauve Pressed Powder Palette
Se mer
Nathali
08/02-10:17
Vänster till höger ser ni olika läppstift swatchade. Man kan lugnt säga att jag har en viss ton på läppstift som jag föredrar . Från vänster har vi Charlotte Tilbury i färgerna Walk of no shame, super fabulous , catwalking, supermodel, kissing runway royalty , pillow talk och bobbi Browns två läppstift i art stick creamy matte lipstick and liner i färgerna bare och rosé brown. Andra bilden ser ni när jag tvättat handen med tvål och vatten samt torkat händerna . Charlotte håller otroligt bra mot regn rusk mm . Bobbi Brown håller inte lika bra. De är mer fuktgivande men räkna med att du måste bättra på ofta . Men vill du ha något som håller bra så är Charlottes toppen . Den första swatches av färgen Walk of no shame är dessutom inte i en matt formula , utan i deras superstar lips som har mer av en glossy finish. För att få bort allt krävs dock makeup bortttagning . I detta fall använde jag garnier miscellar water . Resultatet ser ni på sista bilden . Något läppstift som också har bra hållbarhet är MAC läppstift .
Bobbi Brown Art Stick Rose Brown
Bobbi Brown Art Stick Rose Brown
MAC Lustreglass Lipstick Syrup
MAC Lustreglass Lipstick Syrup
Se mer
Nikki
08/02-08:43 (redigerat)
Har precis börjat använda två, för mig, nya produkter från IT Cosmetics: Dagkrämen Confidence In A Cream💛: Fyllig, lyxig, väldigt dryg, jättebra under makeup och doftar härligt Nattkrämen Confidence In Your Beauty Sleep💜: ganska lätt nästan lite fluffig, ljuslia med rogivande lavendeldoft
IT Cosmetics Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
Se mer
Nikki
08/02-08:19 (redigerat)
💗⭐ Anastasia - the Queen of Eyebrows ⭐💗 Jag älskar Anastasias ögonbrynsprodukter och använder sedan länge dagligen hennes Brow Pen, Brow Definer och Brow Gel Clear. För ett tag sedan köpte jag också en Mini Dipbrow Gel i färgen Medium Brown ( samma färg som jag har på de andra produkterna ). Men jag är inte så såld på denna. Tycker den är torr och nästan lite smulig för att vara en gel. Sedan så får man vara väldigt försiktig ändå när man applicerar den för trots att jag upplever den som torr är den väldigt pigmenterad. Vill gärna höra era åsikter om dessa ögonbrynsprodukter och extra nyfiken är jag på vad ni tycker om Dipbrow Gel.
Anastasia Brow Gel Clear
Anastasia Brow Gel Clear
Anastasia Brow Definer Medium Brown
Anastasia Brow Definer Medium Brown
Anastasia Mini Dipbrow Gel Medium Brown
Anastasia Mini Dipbrow Gel Medium Brown
Anastasia Brow Pen Medium Brown
Anastasia Brow Pen Medium Brown
Se mer
Jenny
08/01-18:25
Se mer