Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
emma
Beauty Star
10/08/23-13:46
Jag ska försöka lägga lite mer energi på mina naglar den här hösten, jag brukar vara för lat för det då jag tycker att färgen ofta släpper efter bara någon dag. Har ni något bra strategi för att det ska hålla längre? Gärna en vecka
Tilde
Beauty Star
10/08/23-13:44
Tips på hur ni kan planera er smink och hår rutin för att håret ska hålla bättre nu när det blir fuktigare ute. :) Gör håret först och sen sminket för att då hinner håret svala innan ni går ut vilket ökar hållbarheten på det.
Tilde
Beauty Star
10/08/23-13:40
Perfekta om man vill ha en neutral men glow finsh på sitt vardags smink :)
Perfekta om man vill ha en neutral men glow finsh på sitt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tilde
Beauty Star
10/08/23-13:34 (redigerad den 10/08/23-13:34)
Någon som vet en billig fundition och med lätt till medium finish?
Rebeca
Beauty Star
10/08/23-13:33
Har ni inte testat denna rengöring så är det ett hett tips, passar alla hudtyper och rengör ordentligt utan att torka ut huden✨
Har ni inte testat denna rengöring så är det ett hett tips,
sofiaostergren1
Beauty Star
10/08/23-13:30
Ser att alla tjatar om retinolkrämer på TikTok och förstår inte vad det ska vara bra till, vill nån förklara? 😭
Tilde
Beauty Star
10/08/23-13:27 (redigerad den 10/08/23-13:50)
Tips! När torrschampot är slut men ens hår är super äckligt och man hinner inte duscha. Ta du babypuder i håret och sen rufsa ut de, så det inte är vita fläckar kvar. Funkar också om man vill ha mer volym i håret :)
sofiaostergren1
Beauty Star
10/08/23-13:27
Skulle ni som testat olaplex schampoo och balsam rekommendera dem för torrt/sönderblekta hår?