/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
grytan0829
Beauty Star
22/05/25-17:45

ge mig tips!

Vendela
Beauty Star
22/05/25-17:01

Köpte denna bronzer för någon dag sen i färgen Amber. ASSÅ WOOOOWW vad fin den är och så lätt applicerad!

Cream Bronzer Amber
Carolina
Beauty Pro
22/05/25-16:04

Jag var lite tveksam innan jag använde den här färgen men det är verkligen värt ett försök.

Jag var lite tveksam innan jag använde den här färgen men
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Milla
Beauty Star
22/05/25-15:50

💄🔥 Jag måste bara hylla Fenty’s lip liner – den här pennan tål allt. Jag har testat den genom långa dagar, oljiga måltider, poolen, pussar och flertalet svettiga gympass. Den sitter kvar. Inte bara lite – den sitter som om jag precis applicerat den.

Färgen är krispig, formulan är superkrämig och glider på smidigt, och den torkar aldrig ut läpparna. Jag går bokstavligen ingenstans utan den här linern. 👄

Har ni testat den? Vilken är er favoritnyans?

Trace'D Out Pencil Lip Liner 2 Thugz Blush Too
Trace'D Out Pencil Lip Liner 5 Satin Panty
Trace'D Out Pencil Lip Liner 5 Rubbabandz
Alma
Beauty Star
22/05/25-15:38
Malin
Beauty Beginner
22/05/25-14:20(redigerad den 22/05/25-14:23)

Hej alla beautylovers!

1. jag är sugen på att färga/tona mitt hår, är ganska mörkhårig naturligt men längderna är betydligt ljusare så nu undrar jag om ni har nån specifik färg eller märke som är extra bra? behöver tips! färgen på bilden är den jag är ute efter ungefär.
Hej alla beautylovers! 1. jag är sugen på att färga/tona
Carolina
Beauty Pro
22/05/25-14:20

Det här är den bästa eyelinern för mig, men finns det något bättre och vattenfastare?

Det här är den bästa eyelinern för mig, men finns det något
Carolina
Beauty Pro
22/05/25-14:15

vegan och fragrance fri 

vegan och fragrance fri 