/ Shu Uemura Izumi Tonic Strengthening Shampoo Izumi -
Nikki
Beauty Pro
31/05/25-06:59(redigerad den 31/05/25-07:01)

Shu Uemura Izumi Tonic Strengthening Shampoo

Izumi - fontän på japanska - tonic strengthening serien är inspirerad av yu-su-ru, den uråldriga japanska skönhetstraditionen av att tvätta håret i risvatten för att göra det vackert.

Beskrivning: Produkterna rengör, stärker och gör håret tjockare på ett skonsamt sätt. Håret blir upp till 30 gånger starkare, tjockare, skyddar mot brustna hårstrån och reducerar kluvna hårtoppar med upp till 91%. Håret blir mjukt, slätt och fullt av lyster.

Fick några generösa varuprover så har kunnat använda detta lyxiga shampoo och njuta av resultatet mina senaste hårtvättar och WOW, vilket resultat!

Lite tveksam till doften som jag tycker doftar som en diskret och exklusiv herrparfym (den dröjer inte kvar som tur är) men formulan är härlig och väldigt dryg så produkten räcker klart längre än andra shampoon jag testat.

Men det som imponerar mest är resultatet, hur håret känns och ser ut. Det är bara att borsta igenom utan minsta svårighet och det glänser redan när det är blött. När det torkat är det helt silkeslent och med en otrolig glans. Ett sådant resultat, utan att använt någon inpackning, leave-in, hårolja eller glansspray, har jag aldrig varit med om.

Nu brukar jag ju inte använda produkter i denna prisklass så jag vet inte om detta är vad man ska förvänta sig men jag är väldigt imponerad och överraskad!

Ska i alla fall googla om det här med risvatten och vackert hår då det känns som att det skulle passa min budget bättre! 😄 Men drömma kan man ju alltid...🤗✨️⭐️✨️

Izumi Tonic Strengthening Shampoo 300 ml
Shu Uemura
Izumi Tonic Strengthening Shampoo 300 ml
Izumi Tonic Strengthening Conditioner 250 ml
Shu Uemura
Izumi Tonic Strengthening Conditioner 250 ml
Izumi Tonic Strengthening Mask 200 ml
Shu Uemura
Izumi Tonic Strengthening Mask 200 ml
izumi tonic strengthening energizing water 150 ml
Shu Uemura
izumi tonic strengthening energizing water 150 ml