/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sanna Zewde
Beauty Star
12/06/23-09:21
Har testat Mantle glow serum nu ett tag och måste säga wow, vilket glow man får! Vill så gärna testa mer från märket, har ni testat något därifrån och vad tycker ni? Har ni några favoriter? #mantle
Linn
Beauty Pro
12/06/23-08:38 (redigerad den 12/06/23-08:38)
🔵💦Kapsla in din hudvårdsrutin?💦🔵 Pyunkang Yul - Moisture Ampoule Jag köpte denna (finns ej på KICKS) och man använder det som sista steg i sin hudvårdsrutin för att kapsla in fukten!
🔵💦Kapsla in din hudvårdsrutin?💦🔵 Pyunkang Yul
Nikki
Beauty Pro
12/06/23-08:03 (redigerad den 12/06/23-08:04)
Lancôme Lucka 6 💄 I dagens lucka fick jag ett läppstift i en ganska djärv nyans, röd brun orange, skulle jag nog beskriva den. Hittar inte exakt denna i KICKS sortiment, tror jag, men den heter: L'ABSOLU ROUGE DRAMA MATTE nr 196. 💄❤️💄🤎💄🧡💄
Lancôme Lucka 6 💄  I dagens lucka fick jag ett läppstift i
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sijaim Sami
Beauty Beginner
12/06/23-05:27
jag älskar parfymer och, de bästa och elegantaste produkten
Najmo🤍
Beauty Pro
12/05/23-23:15
Vet någon bra hår plattång?
Najmo🤍
Beauty Pro
12/05/23-23:11
Älskar den😍Perfekta att använda i hela hemmet, från vardagsrummet till köket och badrummet. Rekommenderar!
Najmo🤍
Beauty Pro
12/05/23-23:03
Min senaste shopping. En härligt sprudlande doft, full av pistage, mandel och söt jasmin och med vanilj, sandelträ och salt karamell som basnoter.
hannazzachrisson
Beauty Star
12/05/23-22:10
Glöm inte att skydda huden även nu! Denna fick jag i present nyligen och den är så härlig att använda! Superlätt textur, återfuktande och en perfekt primer under smink. Perfekta vinter-solkrämen.