/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cassandra
Beauty Pro
30/06/25-10:16

Förra veckan beställde jag nya Amika frizz me not. Mitt hår tenderar att bli väldigt frissigt i fuktigt väder. I lördags skulle jag på bröllop och då vädret var i sin vanliga obalans så fick produkten verkligen sättas på prov. Det var både luftfuktighet och duggregn, typ som mist. Den typen av regn är värst för mig då håret inte blir blött utan bara extremt frissigt. Blev så positivt överraskad! Produkten höll mitt hår så frissfritt 😍💛 Har aldrig hänt tidigare med någon produkt!

Förra veckan beställde jag nya Amika frizz me not. Mitt hår
Farah
Beauty Pro
30/06/25-09:47

En skönhetsprodukt jag älskar och som jag tycker förtjänar mycket mer hype är Weleda Skin Food 🌿💚

Varför den borde bli en favorit hos fler: • Multifunktionell: Den funkar som dagkräm, nattmask, highlighter, läppbalsam, handkräm – you name it! • Naturligt glow: Den ger en fantastisk lyster till huden utan att se fet ut. • Räddare i nöden: Perfekt för torra partier, speciellt under vintern eller om man har torr/eksembenägen hud. • Prisvärd och dryg: En liten mängd räcker långt, och den är riktigt snäll mot plånboken. • Naturliga ingredienser: Innehåller bl.a. ringblomma och kamomill – super för känslig hud.

En skönhetsprodukt jag älskar och som jag tycker förtjänar
Skin Food Body Lotion 200 ml
Skin Food Nourishing Day Cream 40 ml
Nikki
Beauty Pro
30/06/25-09:12(redigerad den 30/06/25-09:14)

Med doft av grönsaker 🥒🍅🥕🥒🥕🍎🥒

Att fruktiga dofter är populära på sommaren är inget nytt. Betydligt ovanligare är parfymer med doftnoter av grönsaker. Men de finns!

Ganska vanligt och inte så förvånande hittar man gurka som doftnot i flera fräscha, rena dofter. Men det finns parfymer med t ex tomat och morot också.

På bilderna några exempel på dam- och unisexdofter med inspiration från trädgårdslandet.

Försök gärna provdofta någon av dem i butik och se om ni kan känna grönsaksnoterna! Jag säger inte att jag älskar dessa dofter och man behöver inte ens gilla dem men en spännande och lite annorlunda doftupplevelse är det! 😃

Älskar man doften av tomater och tomatplantor får man inte missa Maison Margiela's Replica From The Garden EdT. 🍅

Med doft av grönsaker 🥒🍅🥕🥒🥕🍎🥒   Att fruktiga dofter
Be Delicious EdP 30 ml
Reserve H2EAU Water Lotus EdP 100 ml
Replica From The Garden EdT 30 ml
Un Jardin Sur Le Nil Eau De Toilette 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Besart
Beauty Beginner
30/06/25-06:13

mina b nästa kompis Josefina

Miss A
Beauty Star
29/06/25-20:53

Jag vill testa rouge, vilka är era bästa tips och hur får man det att sitta snyggt?

Välj en eller flera svar
Hur viktigt är rouge i din sminkrutin?
25Bidrag
1. Inte så viktigt
2. På fest endast
3. Ganska viktigt när jag vill känna mig fräsch
4. Ett steg i min vardagsrutin
5. Kan inte gå utanför dörren
Skicka
Miss N
Beauty Star
29/06/25-20:21

Vilken är eran favorit sommar doft? ☀️⛱️🍉 Jag tycker som de janeiro 62 påminner mig om sommar.

Välj en eller flera svar
Vad tycker du om sol de Janeiros dofter?? 👀
22Bidrag
Mums luktar underbart 🤩🤩
Njaaa jag föredrar andra dofter 😁
Skicka
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
Angelica
Beauty Pro
29/06/25-19:00

Jag vill ta med min bästa vän till Pride Park – min partner in Pride! 🏳️‍🌈 Vi firar inte bara kärleken, utan också styrkan i att vara sig själv. Vi stöttar varandra genom allt, och att få dansa, skratta och känna gemenskap i Pride tillsammans vore magiskt. 🌈✨ Fyra dagar fyllda av kärlek, musik och färg – precis vad vi behöver! 💖💃

Jag vill ta med min bästa vän till Pride Park – min partner
Siry
Beauty Beginner
29/06/25-17:37

Två favorit sminkverktyg💄

Vill dela och rekommendera två av mina favorit sminkverktyg. Real techniques borsten använder jag till cream bronzer och contour. Beauty act borsten använder jag till cream blush. Båda borstarna är kompakta och perfekta till krämprodukter✨

Två favorit sminkverktyg💄  Vill dela och rekommendera två
Everyday Essentials Bonus Brush
Precision Cream Cheek Brush No 122