/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Star
16/06/25-20:28(redigerad den 16/06/25-20:30)

Tror ingen har missat denna setting spray!! MEN den förtjänar verkligen hypen. Otrolig spray som verkligen gör så att sminket håller hela dagen och ger en otrolig finish av sminket✨

Perfekt nu till Midsommar när man vill att sminket ska hålla hela dagen!

All Nighter Setting Spray 118 ml
Ida
Beauty Star
16/06/25-20:26

tips ✨

så bra och fin marscara håller form hela dagen och natten utan att smula eller smudga!!

Volume Million Lashes Mascara So Couture Black
Cecilia
Beauty Pro
16/06/25-19:46

Tips! ✨

Jag måste verkligen tipsa om en body cream jag älskar och det är min kära favorit Sol de Janeiro Bom Dia Bright i doften Cheirosa 40. Får alltid så många frågor när jag har denna på mig och jag förstår verkligen varför. Doften är gudomlig! En fräsch, blommig och varm doft som sitter kvar hela dagen utan att bli för mycket. Ger även en mjuk och återfuktande känsla på kroppen. Om ni inte har testat denna så gör det! Ni kommer inte bli besvikna 🌸💖

Bom Dia Bright Body Cream 240 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lovisa
Beauty Beginner
16/06/25-19:24

Mitt bästa beauty tips är ROSMARIN! Spray, olja, you name it! Mitt hår växer så det knakar och har fått så mycket tjockare hår!

Selma
Beauty Star
16/06/25-18:38

Mitt bästa skönhetstips 🌹som jag använder när jag vill att sminket ska hålla och sitta på hela dagen/kvällen är Weleda Skin Food. Jag lägger den efter jag smörjt in ansiktet och tycker smiket lägger sig så fint de blir som en primer. Kan starkt rekomendera

Skin Food 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
16/06/25-18:34

Mitt andra reafynd från Kicks!

Jag var i butik och köpte en present till mig själv på rean. Min make tog dessutom examen från Polishögskolan samma dag så han fick också en parfym i present 🤩

Mitt andra reafynd från Kicks!   Jag var i butik och köpte
Angelica
Beauty Pro
16/06/25-18:26

Att använda settingspray/återfuktande mist mellan varje steg i sminkrutinen är en game changer. Sminket håller så otroligt bra och det smältet ihop fint utan att bli kakigt.

Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
16/06/25-18:18(redigerad den 16/06/25-18:18)

Mitt bästa skönhetstips är definitivt att ha sina eye patches i kylen 冀

Mitt bästa skönhetstips är definitivt att ha sina eye
Hyal Reyouth Hydrogel Eye Mask 60 pcs