/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Connie
Beauty Star
23/06/25-16:56

Min sommarkombo! Burberry Her och SDJ Beija Flor Elasti-cream!

Her EdP Intense 30 ml
Beija Flor Jet Set
Mimmi
Beauty Pro
23/06/25-15:20(redigerad den 23/06/25-15:27)

Tvättat hår dagen innan, på morgonen tar jag olja och värmeskydd! sedan lockar jag håret med platttång och det tar ca 5 min! Klart!

Tvättat hår dagen innan, på morgonen tar jag olja och
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Sotnosen
Beauty Pro
23/06/25-14:07

Detta är min to go-parfym under sommaren. Den doftar sött men ändå väldigt lätt och det är en doft som funkar lika bra till after beach som till kvällens fest. Passar till allt och jag har fått massa komplimanger för den.

Detta är min to go-parfym under sommaren. Den doftar sött
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Rebecka
Beauty Pro
23/06/25-13:54(redigerad den 23/06/25-13:55)

Det här är en helt fantastisk layering, speciellt nu under sommaren! Jordgubbstårta blandat med orange blossom och andra trevliga blommiga dofter gör att det nästan skriker sommar 😍🌺

Sen är dom fantastiska var och en för sig också, så det här är väl kanske 3 sommardofter i en bild!

Det här är en helt fantastisk layering, speciellt nu under
Paradoxe EdP 50 ml
Miranda
Beauty Star
23/06/25-13:44

Specifikt misten är en stor favorit! Doftar såå somrigt och blommigt, men inte på ett "tantigt" sätt.

Beija Flor Jet Set
Frida
Beauty Pro
23/06/25-12:24

Jag klickade hem finnplåster från COSRX för ett bra tag sedan, som jag hade glömt bort helt😅 Ska bli spännande att testa om det faktiskt funkar. Har ni testat finnplåster eller liknande innan? Funkar det?😊

Jag klickade hem finnplåster från COSRX för ett bra tag
Master Patch Original Fit Spot Treatment 24 pcs
Nikki
Beauty Pro
23/06/25-11:49

Såg några nya produkter på rean - Nice Price! 😃

Såg några nya produkter på rean - Nice Price! 😃
Ultra Light Daily UV Defense SPF50 PA++++ 60 ml
High Gloss 9 Yesss Girl
NAS
Beauty Pro
23/06/25-10:56