/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
11/08/25-22:41

Den här årstiden suktar jag mer än vanligt efter naturdofter – grönska, havsbris, solvarm jord, trä, syrliga bär, frisk luft, daggvått gräs, söta blommor. 🌳🍃🪷🫐🍐🏞🌊

Kan inte välja en enda doftnot som är min favorit utan det är mer än känsla och en vibe. Flummigt kanske, men efter sommarens varma, fuktiga, syrefattiga luft så skriker min kropp efter FRISK luft, kristallklart porlande vatten och sånt som gör att jag känner att jag kan andas på riktigt. 😮‍💨

Jag har dessutom varit tillbaka från semestern sen typ 30 juni så jag hade behövt semester igen. 😅 Vi går även in i en intensiv period på jobbet som kommer bli tuff, jag byter snart roll i jobbet och får mer ansvar så ja, jag väljer allt oftare de gröna parfymerna som lugnar och samtidigt ger lite energi. 🧘🏼‍♀️💚

Den här årstiden suktar jag mer än vanligt efter naturdofter
Cloud Collection 3 EdP 100 ml
Inception EdP 100 ml
Jossan
Beauty Star
11/08/25-19:59

Min slutliga sminking till bröllopet, såklart fler saker till sminkningen men allt fanns inte

Min slutliga sminking till bröllopet, såklart fler saker
Blush Stick 44 Coral Rose
Soft Glam Eyeshadow Palette
Bare With Me Concealer Serum 2 Light
Powder Blush 05 Raspberry Red
Double Wear Stay-In-Place Makeup Foundation SPF10 1N2 Ecru
Facefinity Powder Bronzer 02 Warm Tan
Lasting Fix Setting Powder Translucent
All Nighter Setting Spray 118 ml
Brow Fast Sculpt Eyebrowgel 4 Medium Brown
Simone
Beauty Pro
11/08/25-19:42

Ibland känner man sig så snååååål.

När jag köper smink ibland känner jag att jag BEHÖVER använda produkten bara för att jag har lagt pengar på den. 😶

En av de produkterna jag försöker övertala migsjälv att jag gillar är tirtir foundation. jag föll för grupptrycket, koreanskt, den måste vara bra. Men för mig funkar den inte. jag har uppenbarligen valt fel nyans till att börja med och den lägger sig inte jämt men nu har jag köpt den. så jag kommer använda den och intala mig själv att den här är något för mig 😅

Har du någon produkt du köpt som du egentligen inte tycker om men övertalar digsjölv att du gillar den? 😂

Ibland känner man sig så snååååål.   När jag köper smink
Mask Fit Red Mini Cushion 17N Fair Vanilla
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jossan
Beauty Star
11/08/25-19:27

Har någon tips på ett bra löspuder som inte ser konstig ut i kameran när man tar bild med blixt? har problem att jag tycker puder blir kakigt under ögonen också

Mimmi
Beauty Pro
11/08/25-19:22(redigerad den 11/08/25-19:24)

Coach Dreams Moonlight tar dig till en sagovärld upplev den magiska förtrollande charmen av vänskap! Denna damparfym inleds med en uppfriskande explosion av pikant bergamott, som ger en omedelbar känsla av friskhet och vitalitet. Under resans gång blommar doften ut i en delikat blombukett,

Coach Dreams Moonlight tar dig till en sagovärld upplev den
Dreams Moonlight EdP 40 ml
Nathalie
Beauty Pro
11/08/25-19:10

Back to... Ingenting-doft

Jag går varken tillbaka till jobb eller skola och har inte heller semester, så jag behöver inte ta hänsyn till något när jag väljer min parfym. Men året runt är viol min favoritdoftnot och jag har testat mååånga parfymer med just viol i sig. Hittills är ingen så bra som Marc Jacobs Daisy!

Jag gillar annars Marc Jacobs Daisy Eau So Intense också, den saknar violdoftnoten men har ändå mycket gemensamt med vanliga Daisy och är samtidigt en egen doft if that makes sense.

Men viol! Viol är grejen

Back to... Ingenting-doft   Jag går varken tillbaka till
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Daisy EdT 50 ml
Simone
Beauty Pro
11/08/25-18:22

Testade ett nytt läppglans från rebecca stella idag. 💓 otrolig doft 💓 inte klibbig

💔lite ojämnt resultat.

7/10

Testade ett nytt läppglans från rebecca stella idag.  💓
Rima
Beauty Pro
11/08/25-18:17

Blush är en viktigt del i min smink. För mig flyttande blush är altid bäst❤

Blush är en viktigt del i min smink. För mig flyttande blush