/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
KICKS Hudterapeut
19/09/25-13:47(redigerad den 19/09/25-13:53)

Hej alla beauty lovers! ❤️

Några av er har kanske redan hunnit se mig lite här och där i communityt så jag tänker att det är hög tid att jag presenterar mig för er!

Anna heter jag och är både Hudterapeut och Make-up artist. Mitt intresse för allt som hade med huden och make-up att göra kom väldigt tidigt när jag hittade produkter i mammas badrumsskåp. 💆🏽‍♀️

Jag började hos kicks för 10 år sedan och jobbade då i flera av våra fantastiska butiker där man lärde sig mer än vad jag kunnat ana om produkter, make-up looks, doft mm. Sedan tog jag mig steget och blev en del av Skincity gänget och jag tror inte vi gjorde något annat än att prata om huden och vad för skillnad olika ingredienser gav för effekt.

Sedan hamnade jag här, med er. Och ingen är gladare än jag att få hänga här med er varje dag och svara på era funderingar. Jag inspireras så att se era sminkningar, hudvårdsrutiner och favorit produkter.

Några av mina favoritprodukter som alltid är med mig:

Favorit serum: Paula's Choice Pro Retinaldehyde Dual-Retinoid Treatment 💜

Favorit foundation: Anastasia Beverly Hills Impeccable Foundation 💛

Favorit doft: Narciso Rodriguez For Her EdP🩷

Så nu vill jag såklart veta, vilka är era favoritprodukter just nu?

Ni får jättegärna följa mig här och ställa frågor om allt som har med Beauty att göra. Ska bli så kul att få guida och inspirera er lika mycket som ni inspirerar mig med era dagliga inlägg. ❤️

Hej alla beauty lovers! ❤️  Några av er har kanske redan
Clinical PRO Retinaldehyde Dual-Retinoid Treatment 5 ml
Impeccable Foundation 7,5N
For Her EdP 30 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
19/09/25-13:04(redigerad den 19/09/25-13:23)

Efter total kaos; 10 flikar uppe på telefonen, krasch efter krasch och borttaget ur kundkorgen minst 20 ggr så knep jag den äntligen! Men det var inte ett jobb för den veke vill jag säga! Men nu är den min ❤

Efter total kaos; 10 flikar uppe på telefonen, krasch efter
Linnea
Beauty Star
19/09/25-07:37

Budgetfavorit: Jag tycker verkligen att Nyx läppennor är både prisvärda och väldigt fina. Gillar särskilt den i färgen peekaboo neutral som jag tycker är väldigt lik Charlotte Tillburys läppenna i Pillowtalk.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linnea
Beauty Star
19/09/25-07:30

Detta är ett perfekt alternativ för dig som har mörkbrunt hår och vill bli av med varma undertoner. Den håller ungefär 2-3 tvättar, så det är ingen långsiktig lösning. Men den funkar perfekt för att underhålla färgen efter ett frissörbesök!

Fabuloso Cool Brown Colour Treatment 220 ml
Paula’s Choice Ambassadör
Beauty Brands Ambassador
19/09/25-06:48(redigerad den 19/09/25-06:50)

✨ Nyhet: Paula’s Choice Peptide Eye Serum ✨

Hej beauty lovers! Jag är så glad att få dela att Paula’s Choice precis har lanserat Peptide Eye Serum – en ögonkräm fullpackad med peptider som jobbar för att jämna ut, ge spänst, minska svullnad och återfukta den känsliga huden kring ögonen.

Därför kommer du älska den:

• Kraftfull peptidcocktail som hjälper huden att kännas fastare och mer elastisk

• Djup, långvarig återfuktning som jämnar ut och mjukgör fina linjer

• Omedelbart uppfriskande effekt som ger ögonblicklig lyster och piggar upp trötta ögon

Jag har börjat använda den morgon och kväll och älskar redan hur fräsch och pigg huden runt ögonen känns.

Har någon av er hunnit testa den än? Eller är ni nyfikna på att boosta ögonrutinen med peptider? 🥰

Välj en eller flera svar
Vilket är ditt största önskemål från en ögonkräm?
40Bidrag
Minska fina linjer och rynkor
Ge maximal återfuktning
Ljusa upp och motverka mörka ringar
Minska svullnad/påsar under ögonen
Skicka
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml
emelie.s
Beauty Star
18/09/25-23:20

LOOK OF THE DAY!! En så kallad "No makeup makeup".

LOOK OF THE DAY!! En så kallad "No makeup makeup".
The Precision Brow Pen, Definition & Waterproof 04 Light Brown
Lasting Fix Setting Spray 03 Peach Kiss
The Cream Bronzer 52 Deep
Lash Sensational Mascara Very Black
Eyes Wide Open Eyelash Curler
Nikki
Beauty Pro
18/09/25-20:10

Bästa stunden på dagen... 🤗

Bästa stunden på dagen... 🤗
Nathalie
Beauty Pro
18/09/25-17:39(redigerad den 18/09/25-17:39)

Mitt senaste köp från Kicks blev ett riktigt impulsköp, men ändå inte. Har drömt om en MAC adventskalender men hade i princip gett upp hoppet då jag inte hört något om den från MAC själva (skrev upp mig på nyhetsbrev enbart för det!) och den finns inte heller på Kicks hemsida.

Så döm min förvåning när den stod där framför mig i butik! Behövde inte ens fundera, gick raka vägen till kassan och köpte den utan att ens få reda på priset först 😂

Mitt senaste köp från Kicks blev ett riktigt impulsköp, men