/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
jossan
Beauty Pro
15/01/24-09:58
Har någon ett bra tips på en primer som sitter bra under smink men inte är kladdig på huden utan bara ger ett glow? Helst inte för dyr.
jossan
Beauty Pro
15/01/24-09:56
Har någon testat benefit cheery cheek paletten? Tycker att det verkar nice att ha allt i en palett, men är den bra?
Linn
Beauty Pro
15/01/24-08:28
Vilket är ditt favoritläppstift (märke, modell och färg)? Visa gärna bild också!
Vilket är ditt favoritläppstift (märke, modell och färg)?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
kismulka
Beauty Pro
15/01/24-08:10
Tips för smooth makeup base?
Anna
Beauty Pro
15/01/24-05:02 (redigerad den 15/01/24-05:04)
Mitt senaste hemkomna köp! Älskar hårvård!! Den här inpackningen är ny för mig men har använt mycket annat från Davines innan. Även inpackningar och då är den lila den jag tycker mest om. Hoppas det här blir en ny favorit nu!! Nån som testat den?
Mitt senaste hemkomna köp! Älskar hårvård!!  Den här
Linnéa
Beauty Star
14/01/24-23:59
Inte postat här på ett tag nu. Gjort ett smink Instagramkonto istället 😅 Men har någon tips på en super primer för ögonlocken? Kör på macs nu samt nyx glitterprimer. Men känner inte att dom är 10/10… Tips mottages gärna 🫶🏻
Inte postat här på ett tag nu. Gjort ett smink
Sofia
Beauty Pro
14/01/24-22:34
🧐 Skönhetsmyter 🧐 Låt oss spräcka denna uråldriga myt en gång för alla! Så många människor har fått "tipset" att "bara drick mycket vatten så blir hyn ren, klar och fin". Ändå har ingens acne, torra hy eller rosacea botats hur mycket vatten folk än häller i sig. För detta är en MYT. 🚫 Huden funkar inte så. Med andra ord ska du inte känna dig misslyckad om du dricker litervis med vatten och fortfarande brottas med problemhy. 🫶🏼 Att dricka ordentligt med vatten är dock bra på många andra sätt så fortsätt med det! 😊 Kan varmt rekommendera Hudbibeln av Johanna Gillbro om du vill lära dig om hur huden fungerar, vilka hudvårdsingredienser som är ren bullshit och mycket mer! 👌🏼
🧐 Skönhetsmyter 🧐 Låt oss spräcka denna uråldriga myt en
Anneli Elisabeth
Beauty Star
14/01/24-21:39
Hej allihop! Som jag söker... 🙏🥰 Bästa ögonplåstret för trötta ögon?Dela gärna era bästa ögonkrämer... Tack 🌷