/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Viktoria
Beauty Pro
06/09/25-19:57

mitt senaste köp som var en gåva till min mormor!

mitt senaste köp som var en gåva till min mormor!
Good Girl Blush Eau de Parfum 50 ml
Valentina
Beauty Pro
06/09/25-16:47

beauty first impression ❤ den är så lik ariana grandes cloud och jag är besatt!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Tycker du om Sol De Janiero? ⛅️
53Bidrag
Ja! 🙌🏻
Nja inte min grej 😆
beauty first impression ❤ den är så lik ariana grandes cloud
Cheirosa 68 Perfume Mist 90 ml
Irena
Beauty Pro
06/09/25-15:10

Mitt senaste köp 🖤

Fick ett presentkort som födelsedagsgåva av mina kära kollegor och då var det nästan självklart att jag skulle ha denna primer. Har tidigare haft den i glasburk i 30 ml, men denna i 60 ml är bara 200 kronor dyrare och så mycket lättare att dosera. Jag har nog testat över 30 olika primers genom livet och kan säga att denna är i en klass för sig. Den funkar med vilken foundation som helst och även om du bara använder den på egen hand så får den hyn att se sammetslen ut.

Priset må vara högt, men med tanke på resultatet så tycker jag i alla fall att det lönar sig.Ska bli spännande att se hur länge den räcker.

Mitt senaste köp 🖤  Fick ett presentkort som
Veil Mineral Primer 8 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
06/09/25-13:45

Har hittat min lilla by som jag skall ha till min julkalender!

Har hittat min lilla by som jag skall ha till min
Sofie
Beauty Pro
06/09/25-12:05

Help a girl out! 🙋🏽‍♀️ Ska på bröllop nästa helg och behöver tips på ett fixingpowder som inte mattar ner allt mycket men ändå får sminket att hålla hela dagen!! såå - vad har ni för tips? Har känslig hud som är lite yttorr på vissa ställen!

liirosen6
Beauty Pro
06/09/25-10:11

Bara älskar Dolce Gabbanas parfym väldigt mycket och den doftar länge på en när den används.Detta är en sommarparfym verkligen ☀️🌸🌿🐞☘️🦋🥰💕

Bara älskar Dolce Gabbanas  parfym väldigt mycket och den
Nikki
Beauty Pro
06/09/25-09:37

Maison Margiela's nya Replica Afternoon Delight

"Afternoon Delight is a gourmand, sweet perfume that captures the memory of delectable self-indulgences. The madeleine accord blends with the woody notes of sandalwood, whipped vanilla, and musk to create a rich and creamy unisex fragrance that will evoke your sweetest memories."

Vilken lördagsdoft! 😋

Maison Margiela's nya Replica Afternoon Delight   "Afternoon
Replica Afternoon Delight EdT 30 ml
Nikki
Beauty Pro
06/09/25-08:44

Och sommaren bara fortsätter... vilken underbar morgon! ☀️🩷🍓

CLEAN's senaste Classic Layering Rollerball EdP Gift Box innehåller båda deras senaste dofter, Vanilla Cloud och Strawberry Fields. Tillsammans med 3 klassiker, Warm Cotton, Skin och Rain.

Jag har en tidigare upplaga av denna och tycker verkligen den är värd att rekommendera. Du får dels testa flera av deras olika dofter och de är ju så bra att ha i handväskan eller med på resan också. Just nu har jag Rain i väskan.

Eller tänk som Mimmi och gör din egen adventskalender - garanterat 5 favoritluckor klara! 🎄🍓

Ha en jättefin helg och hoppas ni hittar på något kul idag! 💖

Och sommaren bara fortsätter... vilken underbar morgon!
Classic Layering Rollerball EdP 5x5 ml Gift Box
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Classic Strawberry Fields EdP 60 ml
Classic Rain EdP 30 ml
Classic Warm Cotton EdP 30 ml
Classic Skin EdP 30 ml