/ Hej alla beauty lovers! ❤️ Några av er har kanske redan
Anna
KICKS Hudterapeut
19/09/25-13:47(redigerad den 19/09/25-13:53)

Hej alla beauty lovers! ❤️

Några av er har kanske redan hunnit se mig lite här och där i communityt så jag tänker att det är hög tid att jag presenterar mig för er!

Anna heter jag och är både Hudterapeut och Make-up artist. Mitt intresse för allt som hade med huden och make-up att göra kom väldigt tidigt när jag hittade produkter i mammas badrumsskåp. 💆🏽‍♀️

Jag började hos kicks för 10 år sedan och jobbade då i flera av våra fantastiska butiker där man lärde sig mer än vad jag kunnat ana om produkter, make-up looks, doft mm. Sedan tog jag mig steget och blev en del av Skincity gänget och jag tror inte vi gjorde något annat än att prata om huden och vad för skillnad olika ingredienser gav för effekt.

Sedan hamnade jag här, med er. Och ingen är gladare än jag att få hänga här med er varje dag och svara på era funderingar. Jag inspireras så att se era sminkningar, hudvårdsrutiner och favorit produkter.

Några av mina favoritprodukter som alltid är med mig:

Favorit serum: Paula's Choice Pro Retinaldehyde Dual-Retinoid Treatment 💜

Favorit foundation: Anastasia Beverly Hills Impeccable Foundation 💛

Favorit doft: Narciso Rodriguez For Her EdP🩷

Så nu vill jag såklart veta, vilka är era favoritprodukter just nu?

Ni får jättegärna följa mig här och ställa frågor om allt som har med Beauty att göra. Ska bli så kul att få guida och inspirera er lika mycket som ni inspirerar mig med era dagliga inlägg. ❤️

Clinical PRO Retinaldehyde Dual-Retinoid Treatment 5 ml
Paula's Choice
Clinical PRO Retinaldehyde Dual-Retinoid Treatment 5 ml
Impeccable Foundation 7,5N
Anastasia Beverly Hills
Impeccable Foundation 7,5N
For Her EdP 30 ml
Narciso Rodriguez
For Her EdP 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!