/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
29/01/25-11:41

Organiserade lite i sminklådan och hittade några köp från Kicks som jag glömt visa upp! Allt på bilden är inte köpt på Kicks, men Blomma Palette köpte jag där.

Har hittills använt Daybreak mest för att det är inte mina go-to och jag har velat utmana mig att inte bara köra på det gamla vanliga av ren vana. Men Blomma Palette är exakt mina färger 🤩

Tackar er, och framför allt Sofia, för att ni öppnade mina ögon för LH cosmetics!

Organiserade lite i sminklådan och hittade några köp från
Daybreak Palette
Blomma Palette
Nathalie
Beauty Pro
29/01/25-11:15(redigerad den 29/01/25-11:22)

Jag vill alltid att mina läppennor ska matcha mina läppstift så nära som möjligt, vilket innebär att jag genom åren köpt en läppenna för varje läppstift. Det gör att jag nu har den här samlingen 😂 (två Crayons är visserligen inte tänkta som läppennor men de slank med på bilden). Den röda från Make Up Store borde jag kanske kasta eftersom den inte matchar något alls längre, men då tänker jag som en samlare att den kan vara bra att ha en vacker dag.

Jag tänker att läppennor egentligen inte blir för gamla särskilt fort? Eftersom man kan vässa fram en ny yta när som helst. Hur tänker ni?

Jag vill alltid att mina läppennor ska matcha mina läppstift
Annika
Beauty Pro
29/01/25-10:40

Lite påfyllning av Micellar Beauty Water och HydraRepair Melting eye cream.✨️

Lite påfyllning av Micellar Beauty Water och HydraRepair
Micellar Beauty Water 150 ml
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Nikki
Beauty Pro
29/01/25-00:33(redigerad den 29/01/25-09:55)

🤍 LOVENOTES by Ariana Vanilla Suede EdP 🤍

Krämigt mjölkig vaniljdoft.

Även bergamott (citrus), tränoter och mysk.

🤍 LOVENOTES by Ariana Vanilla Suede EdP 🤍   Krämigt
Lovenotes by Ariana Vanilla Suede EdP 125 ml
Nikki
Beauty Pro
29/01/25-00:27(redigerad den 29/01/25-09:55)

Nyhet från ARMANI: en somrig MY WAY flanker

Fruktig och blommig med bl a mango och Ylang-essens.

Nyhet från ARMANI: en somrig MY WAY flanker   Fruktig och
My Way Ylang EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
29/01/25-00:12(redigerad den 29/01/25-09:56)

NYHET från VALENTINO:

🌺 Born in Roma Donna Extradose Parfum 🌺

Jag älskar Valentino's Donna Born In Roma EdP så denna är jag väldigt nyfiken på att provdofta! 🥰

Doftnoter bl a svartvinbär, rom och vanilj

Prickar in årets trendnoter gör den också - Bär (här svartvinbär). Gärna i kombination med någon starkare dryck som t ex likör, (här är det rom) och söta gourmanddoftnoten vanilj.

Finns nu på KICKS!

NYHET från VALENTINO:    🌺 Born in Roma Donna Extradose
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Born In Roma Extradose Donna EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
28/01/25-23:49(redigerad den 29/01/25-09:58)

Dolce & Gabbana Devotion Pour Homme EdP

Doftnoter:

🍋 Citron: fräsch och syrlig

☕️ Kaffe: kryddigt och uppiggande

🌿 Patchouli: jordnära och djup

D&G's nya Devotion för herr finns nu på KICKS!

Dolce & Gabbana Devotion Pour Homme EdP   Doftnoter:  🍋
Devotion EdP 30 ml
Devotion EdP Refill 150 ml
Devotion Intense EdP 30 ml
Devotion Pour Homme EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
28/01/25-20:40

Parfymer i glas-skåp säljer inte!

Upplever att fler och fler butiker endast har ett fåtal parfymer framme. Inte heller alltid så roliga, nya eller passande för årstiden. Många kunder vill inte besvära och fråga för att få provdofta och ibland kanske man inte heller vet vilken man vill testa.

Antar att det är pga stöldrisken men tänk vilka magiska och inspirerande miljöer man skulle kunna skapa! 🤗

Varför inte erbjuda provdoftning i kassan. Två aktuella, lite spännande och genomtänkt utvalda parfymer med helt olika inriktning, typ en lättare blommig, fruktig, fräsch och en kraftfull, varm kryddig t ex. Byt ofta och få kunderna att bli nyfikna på vilka det är nästa gång...

Tacka vet jag flygplatser! Dock blir ju parfymerna väldigt dyra om man måste boka biljett för att komma till butiken! 😁

Vad säger ni? Hur ser ert drömparfymeri ut?

Parfymer i glas-skåp säljer inte!    Upplever att fler och