/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Irena
Beauty Pro
24/12/25-10:37(redigerad den 24/12/25-10:38)

Julen handlar om att ge, men även att vara snäll mot sig själv. Jag avslutar detta beautyår med att vara riktigt snäll mot mig själv och kanske lite mindre snäll mot min plånbok, men desto mer väldoftande in i ett nytt år! 😄🎁

2025 har verkligen varit parfymåret för mig. Jag har köpt, fått, varit beautytester, sålt, splittat och haft en kollektion av väldoftande flaskor samt en och annan stinkis. Det har varit dupes på dyrare dofter i 300 kronors spannet som slagit flera dyra och det har även funnits Nichedofter som luktat toaletspray. Det jag tar med mig till nästa år är att aldrig mer blindköpa en doft (om det inte handlar om någon runt 300 kronor som bara säljs online för då kan jag gambla lite med turen) och att verkligen testa en doft flera gånger. Nu var det kanske inte riktigt så det gick till med de två nedan då jag inte har tid att springa runt i fysiska butiker veckovis, men jag blev såld vid första sprut och det räcker för mig. En doft är inte bara en doft utan en känsla, minnen, något som väcker dina sinnen.

Vill önska er alla en riktigt God Jul 🎄🎅

Julen handlar om att ge, men även att vara snäll mot sig
Rolling In Love Eau de Parfum 50 ml
Linn
Beauty Pro
24/12/25-09:36

🎅Julaftonens första skönhetspresent🎅

Älskar Rituals!

🎅Julaftonens första skönhetspresent🎅  Älskar Rituals!
The Ritual of Ayurveda - Small Gift Set 2025
Linn
Beauty Pro
24/12/25-09:28

🎄Årets julaftonsparfym!🎄

Min blir DKNY Cashmere & Palo Santo EdP.

Vilken blir din doft idag?

🎄Årets julaftonsparfym!🎄  Min blir DKNY Cashmere & Palo
Cashmere & Palo Santo Eau de Parfum 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cassandra
Beauty Pro
24/12/25-06:32

Morgondagens lucka. Min adventskalender har 25 luckor. Så idag valde jag att öppna både lucka 24 och 25 😍 I sista luckan var det La Mer ’the lip volumizer’. Är riktigt nyfiken på hur den kommer vara! Kanske ändå blir självaste julafton den får premiär 🎄✨ Är inte mycket för läpp produkter. Tycker det ser riktigt fint ut på andras läppar men på mina egna känner jag mig som en clown. Så läpp produkter så som läppstift från Hourglass, läpp olja från Gisou, Summer fridays eller läppenna från Kosas har fått hamna på min ”att sälja - lista” 🙈

Men just denna som ska vara mer i klar kulör ska bli kul att testa! 😍

God jul 🎄✨

Morgondagens lucka. Min adventskalender har 25 luckor. Så
Rebecka
Beauty Pro
24/12/25-06:21

Hej och god jul till er som firar! Jag skulle behöva tips på dom bästa Discovery seten med parfym som finns som är maskulina. Helst ska flaskorna se ut som dom stora då han som ska ha det inte gillar "splittar" 😊

Rawan
Beauty Pro
24/12/25-00:45(redigerad den 24/12/25-00:46)

Min julklapp🥰🥹

Det gick inte att tagga allt!🥲

Min julklapp🥰🥹  Det gick inte att tagga allt!🥲
Miss Dior Eau de Parfum 50 ml Gift Box
Dior Addict Lip Tint 731 Natural Ginger
Diida
Beauty Pro
23/12/25-21:34

min egna julklapp 珞 (lite nytt bevövs alltid)

En liten sak som gör mig glad, för jag förtjänar vardagslyx i lagom grad, inte livsnödvändigt… men väldigt starkt rekommenderad. 珞

min egna julklapp 珞 (lite nytt bevövs alltid)  En liten sak
Nathalie
Beauty Pro
23/12/25-15:18

Sitter med Sabrina Carpenter Lemon Pie på huden. Det här året har jag verkligen upptäckt gourmanddofter i stort och har också köpt några st, mestadels billigare från t.ex arabiska märken. Men därför var jag väldigt spänd på att testa den här från Sabrina Carpenter!

I början var det en väldigt syrlig citrusdoft, sådär så det nästan stack i näsan. När den hade torkat ner lite var det en mer söt och lågmäld citron som nu en timme senare i princip försvunnit helt från min hud och den luktar mest en gourmandig vanilj ungefär som en söt kaka utan att vara för söt.

Om citronen hade stannat kvar längre så hade jag gillat den mer, men nu en timme in luktar den identiskt med Khadlaj Empire Victor på min hud och den har jag redan (den är dessutom billigare än vad Lemon Pie är, speciellt eftersom att man får 100 ml av Empire Victor).

Hållbarheten kan jag inte uttala mig om än men jag antar att den kommer vara snarlik med Sweet Tooth, så även där vinner Empire Victor om det blir som jag tror.

Kul att ha testat och hade citronen stannat kvar skulle det ev blivit ett köp men det blir det inte ju.

Sitter med Sabrina Carpenter Lemon Pie på huden. Det här