/ Sitter med Sabrina Carpenter Lemon Pie på huden. Det här
Nathalie
Beauty Pro
23/12/25-15:18

Sitter med Sabrina Carpenter Lemon Pie på huden. Det här året har jag verkligen upptäckt gourmanddofter i stort och har också köpt några st, mestadels billigare från t.ex arabiska märken. Men därför var jag väldigt spänd på att testa den här från Sabrina Carpenter!

I början var det en väldigt syrlig citrusdoft, sådär så det nästan stack i näsan. När den hade torkat ner lite var det en mer söt och lågmäld citron som nu en timme senare i princip försvunnit helt från min hud och den luktar mest en gourmandig vanilj ungefär som en söt kaka utan att vara för söt.

Om citronen hade stannat kvar längre så hade jag gillat den mer, men nu en timme in luktar den identiskt med Khadlaj Empire Victor på min hud och den har jag redan (den är dessutom billigare än vad Lemon Pie är, speciellt eftersom att man får 100 ml av Empire Victor).

Hållbarheten kan jag inte uttala mig om än men jag antar att den kommer vara snarlik med Sweet Tooth, så även där vinner Empire Victor om det blir som jag tror.

Kul att ha testat och hade citronen stannat kvar skulle det ev blivit ett köp men det blir det inte ju.

Fortsätt utforska gemenskapen!