Julen handlar om att ge, men även att vara snäll mot sig själv. Jag avslutar detta beautyår med att vara riktigt snäll mot mig själv och kanske lite mindre snäll mot min plånbok, men desto mer väldoftande in i ett nytt år! 😄🎁
2025 har verkligen varit parfymåret för mig. Jag har köpt, fått, varit beautytester, sålt, splittat och haft en kollektion av väldoftande flaskor samt en och annan stinkis. Det har varit dupes på dyrare dofter i 300 kronors spannet som slagit flera dyra och det har även funnits Nichedofter som luktat toaletspray. Det jag tar med mig till nästa år är att aldrig mer blindköpa en doft (om det inte handlar om någon runt 300 kronor som bara säljs online för då kan jag gambla lite med turen) och att verkligen testa en doft flera gånger. Nu var det kanske inte riktigt så det gick till med de två nedan då jag inte har tid att springa runt i fysiska butiker veckovis, men jag blev såld vid första sprut och det räcker för mig. En doft är inte bara en doft utan en känsla, minnen, något som väcker dina sinnen.
Vill önska er alla en riktigt God Jul 🎄🎅