/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Merooosh
Beauty Star
04/05/26-10:40

Dessa två blandade tillsammans, blir varmt vaniljigt, mjuk ton och riktig syrlig skulle jag säga i min hy, är rätt så varm av mig så dofterna blandas nog och blir varma och starka. men testa denna kombo och säg vad ni tycker.

Jag brunar ta cosmic först där det känns böst att lägga, sedan 68 Sol De Janerio. Ibland tar jag en brow brush för och lägga lite parfym på ögonbrynen för att få fast doften runt om.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Testa dofterna tillsammans och säg vad som tycks.
8Bidrag
Jaaa!!!
Nej!
Cosmic x Sol de janerio 68
Sotnosen
Beauty Pro
04/05/26-10:34

Beauty First Impressions 💖 Jag gillar Molton Brown ~ tycker det känns som ett lyxigt märke som har väldigt goda, uppfriskande dofter som får en att må bra 💘 tyvärr är det lite över min budget 🫣 men i julklapp fick jag ett 10-pack discoveryset på shower gels från Molton Brown ~ riktigt bra julklapp 👌 nu har jag testat denna härliga med doft av rabarber och ros 🌹 doften av rabarber är mest framträdande och precis som det brukar vara med molton Brown så räcker det med lite produkt, den glider lätt på huden och löddrar precis lagom mycket 🫶🏻 hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag lätt använt molton Brown alltid men i annat fall så kan jag rekommendera de discoverysets som de ofta säljer då man kan prova många små shower gels ~ detta är också trevligt att både få och ge som present 🎁

Beauty First Impressions 💖 Jag gillar Molton Brown ~ tycker
Delicious Rhubarb & Rose Bath & Shower Gel 300 ml
Merooosh
Beauty Star
04/05/26-10:11

Har alltid dessa till min bas innan sminket lägger tinted på pannan för att få lite glossy, sedan sticken på resterande i ansiktet för att få den matta looken så sminket håller länge och så basen blir perfekt.

SPF Beauty by josen
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lana
Beauty Pro
04/05/26-09:27
Moa
Beauty Pro
04/05/26-09:13

Mitt senaste köp på kicks är 2 st depend gel iq, en i färgen own your style och den andra färgen salty hair ocean. Är så taggad på att testa dessa färger!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Gillar ni gel IQ?
19Bidrag
Ja
Nej
Inte testat
Moa
Beauty Pro
04/05/26-09:09

Detta är min absoluta favorit, de finns ej på kicks men måste rekommendera den ändå! Hoppas kicks tar in denna inom snar framtid. Ger ett sånt fint glow och sitter så himla bra under sminket☀

SPF check☀️
ZiiZii
Beauty Pro
04/05/26-07:57

Dags för återvinning igen! Idag är det gucci bloom body cream som ska återvinnas. Alltså jag älskar den blommoga härliga doften gucci bloom har, har också en hårmist av gucci bloom med som jag älskar. Den här body cream är också väldigt återfuktande så bra är den också om man vill lukta gott samt återfukta sin kropp! Locket är gjord av plast vilket kommer återvinnas med plast, och burken är av glas vilket så klart kommer återvinnas med glas ♻❤

♻️Återvinning♻️
ZiiZii
Beauty Pro
04/05/26-07:28

Här är min maxad vårlook ✨ Inspirerad av vårsolen! ❤Älskar varma färger till ögonskugga med eyeliner och lösögonfransar ✨

✨Maxad vårlook ✨