/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Melina
Beauty Pro
09/05/26-12:20

Har äntligen tagit tag i att rensa bland sminket och kastat det. Men gjorde lite ont i hjärtat när det blev så mycket att kasta :(

Återvinn dina beautyprodukter ♻️
Nora
Beauty Pro
09/05/26-12:12

Det här är en väldigt fin och naturlig blush som ger ett fräscht glow utan att bli för mycket. Enkel att applicera och blenda ut, och den håller faktiskt riktigt bra under dagen. Gillar att den funkar både på kinder, läppar och ögon. Dessutom väldigt prisvärd för kvaliteten man får!

Emptie: IsaDora Blush Stick 40 Soft Pink
Blush Stick 46 Soft Brown
Obiisan
Beauty Star
09/05/26-09:59

Älskar persika i alla former - att äta, som juice, som kräm... och nu finns det persikodoft som duschtvål från Weleda! Fantastiskt. Doftar fräscht och inte för sött. Otroligt lyxigt, med mestadels naturliga ingredienser. Sedan kunde jag inte motstå den söta korall-klämman. Den är något mindre i storlek än vad jag trodde den skulle vara, men passar fint om man bara vill sätta upp håret delvis.

Senaste köpen från Kicks!
Pink Peach Shower Gel Limited Edition 200 ml
KICKS Beauty Hair Claw Red Coral
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Pro
09/05/26-09:56

Jag älskar verkligen dessa två setting sprays. ✨

Caia That Dewy Look Setting Spray är perfekt när jag vill ha en fräsch och glowig “dewy” look, medan Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray Matte ger en så fin och hållbar matt finish.

Båda är verkligen superbra och jag kan varmt rekommendera dem.😊

🌞 Setting Spray Secrets
ZiiZii
Beauty Pro
09/05/26-07:42

Jag har haft den här från Mac väldigt länge, tror inte ens att de säljer den fortfarande. Mac fix plus är det, jag gillar den faktiskt väldigt mycket eftersom man känner sig så fräsh efter och samtidigt så är den lätt och känns att sminket håller länge med! Men just nu är jag sugen på att använda den från Charlotte tillbury som är väldigt populär just nu. Älskar också att spraya settingspray på borsten när jag ska sätta highlighter så får man fint resultat med!

✨Setting spray ✨
Lejla
Beauty Star
09/05/26-07:33

Vad gör jag åt frissit hår? Efter när jag har torkat håret är den åt alla håll och kanter 🙈 jag har testat allt möjligt, olika inpackning, schampo och balsam men tyvärr så lägger den sig inte så bra.

Melinda
Beauty Star
08/05/26-20:39

vad kan jag göra för att få mitt hår att växa snabbare

Susanne
Beauty Pro
08/05/26-19:50

Brukar inte använda make up så ofta och därav inte heller setting spray så ofta. Men har testat denna från Hickap några gånger och den tycker jag ger fint glow, finish, håller bra och doftar fräscht. 🌸

🌞 Setting Spray Secrets
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml