/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
30/06/24-18:59

Mitt köp online som kom i fredags!
väldigt fint gloss💋 Tack för tipset @Nikki Sen hårvårdsfavoriter från Joico i Defy Damage serien , bådd schampo och mask och Sachajuan fuktgivandeschampo som passaret ett långt, torrt hår med blekta slingor. Kan rekommendera allt, inga nya produkter för mig🥰

Mitt köp online som kom i fredags!  väldigt fint gloss💋
Emma
Beauty Star
30/06/24-17:17

kicks har dom bästa sminkprudukterna och allt inom hunvård,kropp, hår och perfymer

Anna Kihlström
Beauty Pro
30/06/24-13:35

#selftanfavoriter
Finns ju hur många fina self tan produkter i @KICKS olika sortimen
ST.TROPEZ har för alla hudtyper och önskemål.
IDA WARG har de perfekta för ansiktet i mitt tycke. Både i krönen, på bild men deopparna är helt outstanding och prrfekt att ha någon droppe i vanliga hudkrämen, serumet eller i ansiktsoljan också.
Att peela ochgöra en riktig grund rengöring avhuden "all over ;-) samt att smörja in en favorit olja/Serum på ställen där det är lite extra känsligt eller torrt från tår till knopp är viktigt !
Jag blandar de ofta och bygger hellre tidvis, bit för bit upp färgen hellre än att ta en omgång rakt av utan att ha förberett huden.

Lyster och en solkysst hud är ju aldrig fel !

#selftanfavoriter Finns ju hur många fina self tan produkter
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna Kihlström
Beauty Pro
30/06/24-13:10

Sì, Giorgio Armani
Beskriven med hans egna ord:
"En oemotståndlig kombination av elegans, styrka och självständighet.”

Känner av tydliga fruktiga inslag bla päron men även från bär vilka gör den lite extra säker och speciell. 
Mjuka och lätt pudriga inslag av blommor såsom de sköna rosorna, jasmin och heliotrop vilket ger styrka för den femenina doft den är! 
Både fräsch men också med en unik mogen elegans i sin utvecklande, trygga och varma kvinnliga och säkra bas av cederträ, vanilj och patchouli.

Hade läst och fått många rekommendationer om just denna och av en gåva från kär vän så unnade jsg mig denna och jag kan bara hålla med.
En ljuvligt mjuk och kvinnlig parfym som passade mig utmärkt också och den blir säkert en bestående parfym nu och genom tiden.

Gillar dessa baserna och endast mysk som saknades för att i min smak göra en parfym med slut touchen helt komplett !

Sì, Giorgio Armani Beskriven med hans egna ord: "En
Nikki
Beauty Pro
30/06/24-12:31

BeautyAct's krämiga stick - Bronzer, Blush & Highlighter

Smidiga att använda, lätta att applicera, parfymfria och veganska.

Just nu 20% rabatt på BeautyAct om man är eller blir medlem i KICKS Club.

Highlighters i två olika färger, en åt rosa och en lite mer gyllene.

Bronzers i 4 olika nyanser. Bör provas i butik. Ganska mörka och mestadels åt det varma hållet. Beach Breeze funkar för mig med ljus hudton och neutral underton.

Blush finns i 4 färger (olika nyanser av rosa samt korall).

BeautyAct's krämiga stick - Bronzer, Blush & Highlighter
Nikki
Beauty Pro
30/06/24-11:32 (redigerad den 30/06/24-11:37)

⭐️🌸 Highlighters 🌸⭐️

Det var länge sedan jag hade en flytande highlighter innan jag köpte denna från L'Oréal Paris nyligen. Märker först nu när jag har den hur mycket jag faktiskt saknat en highlighter med denna formula.

Har flera i puderform (på bilden de jag använder mest) och ett stick från BeautyAct som är superbra, både fint och smidigt. Älskar ikoniska Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter i färgen Champagne Pop och OFRA Cosmetics som är allra mest kända för just sina highlighters. Skulle gärna se detta varumärke på KICKS.

Vad jag gillar med flytande är att man kan tillsätta några droppar i sin dagkräm eller foundation och ändå få lite extra glow de dagar man är osminkad eller bara använder minimalt med makeup.

Vilken formula använder/föredrar ni?
Har ni testat flytande? Finns ju inte så många med denna formula faktiskt.

På min önskelista har jag Anastasia's Glow Seeker och rms beauty som jag nyligen testade i butik (så fina). 🥰
Har du någon dröm-highlighter?

⭐️🌸  Highlighters  🌸⭐️  Det var länge sedan jag hade en
Sofia
Beauty Pro
30/06/24-09:54 (redigerad den 30/06/24-09:58)

Äntligen får jag leka med dessa färgglada liners och mascaror från Colourpop! Har hittills bara swatchat (se bild 2) men ser fram emot att testa dem på riktigt. Speciellt mascarorna! Har aldrig haft annat än svart mascara förut.

Det är alltså tre metallic eyeliners i rött, babyblått och babyrosa samt två mascaror i vinrött och Barbie-rosa. 😍 Mascarorna går lätt bort med vatten medan samtliga liners satt som berget, fick gnugga en hel del med tvål för att få bort dem.

Äntligen får jag leka med dessa färgglada liners och
Dafina
Beauty Star
30/06/24-02:54

tips tips tips!!! världens bästa concealer enligt mig:) sätter sig så fint under ögonen och blir ej kakigt oavsett puder

tips tips tips!!! världens bästa concealer enligt mig:)