/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Clara
Beauty Star
11/05/26-13:02

Detta är verkligen ett av mina bästa budgettips!

Isadoras cream bronzer är så lättarbetad och passar perfekt för att bara "bronza upp" ansiktet snabbt. Särskilt nu till sommaren där iallafall jag, inte gillar att ha tunga/mycket produkter i ansiktet.

Ytterligare ett tips är att spraya lite settingspray eller en återfuktande spray direkt på sminkborsten och sen doppa den i produkten, då blir den ännu mer lättarbetad + ännu mer glow, precis vad jag vill ha!✨💋

Budgettips
The Cream Bronzer 52 Deep
Sara
Beauty Star
11/05/26-12:52

Hej Alla fina :) Jag behöver hjälp och tips ! Mitt hår blir frissigt och lockigt igen efter att jag har plattat det.Jag har naturligt lockigt hår , Vad kan jag göra för att det ska hålla sig rakt? Efter jag plattat eller fönat håret !

Cornelia
Beauty Star
11/05/26-12:34

Denna hårolja har verkligen räddat mitt hår ✨ och enligt mig ett väldigt bra budget tips! har ni några tips på håroljor? ✨

Shine & Protect Hair Oil 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sreeja
Beauty Pro
11/05/26-11:24

Absolute in love with this combination.

Best finishing powder + Blur setting spray

i got powder in the shade medium 2, super blurring and brightening.

Airbrush Flawless Setting Spray Matte 100 ml
Airbrush Flawless Finish Travel Size 2 Medium
Kristina
Beauty Pro
11/05/26-11:21(redigerad den 11/05/26-14:23)

Mitt senaste köp från Kicks.

Nyheten Sol de Janeiro Cheirosa '40 Jelly Perfume Balm 😍 First impression är WOW Jättefint parfymstift.

En parfym i fickstorlek som doftar precis som misten (om inte bättre tom). Och den sitter faktiskt också kvar. Priset är också överkomligt för detta lilla söta stift. Ett perfekt stift speciellt nu under sommaren som är lätt att ha med i ficka eller handväskan. (Jag uppfattar inte den som klibbig alls på min hud) 🧡🧡💗💗🧡🧡

En ny favorit
Cheirosa '40 Jelly Perfume Balm 4 g
Sreeja
Beauty Pro
11/05/26-11:08

Best lip stain on the market Love the shade range, especially brown skin friendly, beautiful long lasting finish. Gradually stain goes away along the day.

Apply, let it settle, remove the excess or top it off with a gloss.

Lip stain 🫟♥️
Hyaluron Tint Lip Stain Serum Tea Time 640
Linn
Beauty Pro
11/05/26-09:44(redigerad den 11/05/26-09:45)

Jag är just nu sugen på Juliette Has a Gun Banana Rush! Kan inte sluta tänka på den doften! 😍

Vilken produkt önskar du dig?

Banana Rush Eau de Parfum 100 ml
Linn
Beauty Pro
11/05/26-08:36

Jag har den här kajalen i svart och den är otroligt bra så nu köpte jag den i vitt också! Färgen heter Bare Nude.

🤍Mitt senaste inköp på KICKS🤍
Multi-Skilled Liner Roasted Amber