/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Angelica
Beauty Pro
23/02/26-12:11
Ett av mina senaste köp, Urban Decay All Nighter Setting Spray. Ska verkligen försöka vänja mig av med denna som varit en följeslagare i flera år, men hur?
All Nighter Setting Spray 30 ml, mini
Nora
Beauty Pro
23/02/26-11:39
Emptie: Weleda Skin Food Jag hade höga förväntningar på den här eftersom den är så hypad. Den luktar verkligen gott, det är en fräsch, lite örtig och “naturlig” doft. Tyvärr blev den lite för fet för mitt ansikte. Ett tag efter att jag började använda den märkte jag att jag fick små knottror i pannan, vilka försvann efter att jag slutade använda krämen. Den funkade alltså inte för min hudtyp (torr med tendens till akne). Däremot tycker jag att den funkar betydligt bättre på kroppen, särskilt på torra partier som armbågar och händer. Där gör den faktiskt ett bra jobb. Kommer inte köpa igen tyvärr.
Emptie: Weleda Skin Food  Jag hade höga förväntningar på den
Skin Food 30 ml
KICKS
Official
23/02/26-10:11
💬 Varför har mitt test inte blivit validerat? Vi får ofta frågor om varför genomförda tester inte har blivit validerade. Här går vi igenom exakt vad som krävs steg för steg 🤍 För att få ett test validerat behöver alla dessa fyra steg vara genomförda: 1. Du har fått ett mail om att du blivit utvald som testare och har mottagit produkten. 2. Du har testat produkten (gärna flera gånger så du hinner känna hur den fungerar för dig). 3. Du har skrivit en recension på både produktsidan på kicks.se och här på KICKS Beauty TALKS i kanalen Beauty Tester Reviews. 4. Du har laddat upp en skärmbild på båda recensionerna (detta görs på samma ställe som du ansökte om testet, gå till kanalen ”Testprodukter” och leta upp ditt aktuella test) och begärt att vi ska validera testet.' Om inte alla dessa steg är genomförda kan vi tyvärr inte validera testet. Det betyder att du fortsatt står som aktiv testare och då inte kan bli utvald till nya tester. Om ditt test inte blivit validerat beror det oftast på någon av följande: 1. Det saknas inskickade recension på en av plattformarna (antingen kicks.se eller KICKS Beauty TALKS). 2. Det saknas inskickade recensioner på båda plattformarna. 3. Det som laddats upp är produktbilder eller resultatbilder istället för skärmbilder på recensionerna. Vi har tyvärr inte möjlighet att manuellt gå igenom alla inlägg och jämföra dem med recensionerna på hemsidan, därför behöver vi alltid få in skärmbilderna via länken. Det är som tur är oftast lätt att lösa ✨ Gå tillbaka till testet som inte är validerat och kontrollera vad som skickats in och komplettera det som saknas och skicka in igen. Vi kommer även hålla lite extra koll framöver så att allt blir rätt och ni får era poäng 🤍 Och ett litet tips, gör det gärna snart för vi har riktigt roliga tester på gång! 💕 / KICKS Beauty TALKS
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Safija
Beauty Pro
23/02/26-09:25
Look of the day! Jag gjorde den här sminkningen precis så som jag kände i stunden… En mjuk, fin bas som får huden att lysa – och ögonen i fullt fokus. Det är där känslan sitter. Det finns en liten historia bakom ögonlooken, något personligt, något som inte alltid syns direkt men som känns. För mig är smink inte bara färg och produkter – det är kreativitet, uttryck och känslor i form av detaljer 🤍
Look of the day!  Jag gjorde den här sminkningen precis så
Nora
Beauty Pro
22/02/26-21:03
Emptie: Giorgio Armani Luminous Silk Foundation Har länge velat testa denna och det var kul att äntligen göra det. Den ger en jättefin, naturlig och silkeslen finish med lagom täckning som går att bygga upp. Huden ser jämn ut utan att bli kakig. Dock upplevde jag den som lite torr på mig, särskilt nu under vintern när min hud är extra torr. Den funkar kanske bättre under vinterhalvåret. Gillar resultatet, men med tanke på priset och att jag inte var helt såld blir det inget omköp.
Emptie: Giorgio Armani Luminous Silk Foundation  Har länge
Luminous Silk Foundation 3.5
Tea
Beauty Star
22/02/26-16:08
Hej, jag skrev ett tidigare inlägg om att jag var ny här, Någon som har lust att hjälpa en nybörjare att få lite följare på min profil? Det hade hjälpt jätte mycket. Följer självklart tillbaka 😇
Anna
Beauty Pro
22/02/26-13:02
Till återvinningen idag💚🩵🌏! Body Cream från Caia som inte var så bra men doften är jättegod och har ett kroppsserum kvar i samma serie och doft. Barriärkrämen från Verso rekommenderar jag varmt! Bodylotion frön HTH som jag gilla. Toner och ögonmakeup remover jag alltid har hemma💧
Till återvinningen idag💚🩵🌏! Body Cream från Caia som inte
2 Barrier Strength Cr 10 ml
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Eye-Q's Remover Moisturizing pads 65 pcs
Anki
Beauty Star
22/02/26-09:58
Hoppas kunna hitta det bästa för min hud!