/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Asmaa
Beauty Star
06/02/26-00:50(redigerad den 06/02/26-00:54)
Sedan jag var liten har jag älskat mitt hår och tagit hand om det 💕 Just nu fokuserar jag extra mycket på vård och använder produkter från Kérastase som verkligen gör skillnad: 🌸 Schampo & balsam från Kérastase 🌸 Hårolja Elixir Ultime 🌸 Närande hårmask Mindre värme, mer kärlek – och mitt hår känns friskare och starkare 😍✨ Vad använder ni för hårprodukter?
Sedan jag var liten har jag älskat mitt hår och tagit hand
Elixir Ultime Le Bain Shampoo 250 ml
Jovana
Beauty Star
05/02/26-20:57
Look of the day
Look of the day
Seda
Beauty Pro
05/02/26-18:48(redigerad den 08/02/26-08:58)
Hej alla i KICKS-community! Jag vill köpa en sommarparfym, men vet inte vilken av de fyra jag ska välja.
Ett val
Avslutad
Vilken av de fyra jag ska välja?
10Bidrag
L'EdP Lumineuse 100 ml
L'EdP Lumineuse 100 ml
60%
This Is Her! EdP 30 ml
This Is Her! EdP 30 ml
0%
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
40%
Crystal Noir EdT 50 ml
Crystal Noir EdT 50 ml
0%
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
05/02/26-17:15(redigerad den 06/02/26-01:00)
En gammal look med nästan oslingat hår här från Beuty Talks. En frisyr vi kommer se mycket av igen om man tror trendrapporerna för i år🥰! Trender kommer igen. Hade snygg snvinrygg eyeliner och lepoard-fuskpäls typ -91 och även röd trenchcoat
En gammal look med nästan oslingat hår här från Beuty Talks.
Nikki
Beauty Pro
05/02/26-14:28
Ett bad kan förutom att vara härligt och avkopplande också vara en upplevelse! 🌈🫧 Ska jag verkligen unna mig blir det en badbomb från LUSH! 🤗🛁 Magiska motiv, färger och dofter. Nu säljs ju tyvärr inte LUSH produkter på KICKS. Tror faktiskt inte att de säljs någon annanstans än i sina egna butiker och online i Sverige. Du hittar dessa underbara små försäljningsställen i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Väla (Helsingborg). Tips! De har alltid färdiga presentboxar att beställa eller köpa i butik och nu inför Alla Hjärtans Dag också en hel del Limited Edition på temat ❤️🩷. Och älskar du gourmanddofter (t ex Sol de Janeiro Cheirosa 62) så får du inte missa kollektionen Sticky Dates. Sötare än så blir det nog inte. 🍮🍮🍮 Kommentera gärna och tipsa om dina badprodukts-favoriter! 🛁💗
Ett bad kan förutom att vara härligt och avkopplande också
Kristina
Beauty Pro
05/02/26-12:23
Mitt senaste köp! Och Fenty gör det igen! 👌🌸 🌸 Fenty Skin Body Allover Body Mist Hey Bouquet 💗 Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara, Divine (återkommer med vad jag tyckte om den) First impression: Fentys Mist doftar underbart. Som en stor bukett med blommor. För att vara en mist är den ganska kraftig i sin doft. Beskrivning från Fenty: ✔ Top Notes: Orange Zest, Strawberry, Pink Peppercorn ✔ Middle Notes: Rose, Jasmine, Orris Butter ✔ Base Notes: Sandalwood, Vanilla, Cashmere, Patchouli
Mitt senaste köp! Och Fenty gör det igen! 👌🌸  🌸 Fenty
Fenty Skin Body Allover Body Mist Hey Bouquet 75 ml
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Ewa
Beauty Pro
05/02/26-12:03(redigerad den 05/02/26-12:43)
Dagens lipkombo! Testar lite olika hela denna vecka, då jag är inne på kontoret och arbetar ;) Läppennan gick inte att tagga, men är Maybelline New York Lifter Liner, 06 Line Leader. Har ni tips på kalla rosa nyanser både vad gäller läppstift och läppennor? ♥️
Dagens lipkombo! Testar lite olika hela denna vecka, då jag
Fat Oil Lip Drip Gloss Trio Kit
Nikki
Beauty Pro
04/02/26-21:04
Hur söta! 🐇 Rituals Easter Edition 🐇🩷🐇🤍🐇🩵🐇
Hur söta! 🐇  Rituals Easter Edition 🐇🩷🐇🤍🐇🩵🐇