/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
12/01/26-10:38

Dagens uppdrag med dagens look 🩷

"Try to be the rainbow in someone else’s cloud "

❣️ Beauty of Joseon - Glow Serum Propolis + Niacinamide ❣️ Caia Dewy Drops ❣️ Sol de Janeiro - Body Badalada ❣️ Morphe - Morphe - 9G Sunrise Glow Artistry Palette ❣️ Dolce & Gabbana - Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length ❣️ Clinique - Almost Lipstick ❣️ HICKAP - Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish (kan inte tagga den) ❣️ HICKAP - All Inclusive Hair Treatment ❣️ Fenty Beauty - Hair And Body Mist

Jag hoppas att du får en fortsatt underbar måndag 🌸

Dagens uppdrag med dagens look 🩷  "Try to be the rainbow in
Hair And Body Mist 90 ml
Hanbang Serum Discovery Kit 100 g
Body Badalada 400 ml
9G Sunrise Glow Artistry Palette
Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length Refill 01 Total Black
Cult Classic Lip Duo Gift Set
All Inclusive Hair Treatment 100 ml
Nikki
Beauty Pro
12/01/26-09:51(redigerad den 12/01/26-09:53)

Har börjat bry mig mer... 🤗💧🌱🌎

Inte för att jag inte brytt mig alls innan men jag har blivit mer intresserad av att ta hand om mig själv på bästa sätt genom att se samband och därav, i rimlig utsträckning, försöka göra mer medvetna val och inköp.

Precis som man inte vill stoppa i sig vad som helst (tror många väljer mer omsorgsfullt och bättre alternativ när det kommer till energikällor/mat till sina barn och även fyrbenta familjemedlemmar än sig själva?) så vill jag också veta mer om vad jag faktiskt applicerar på min hud och i mitt hår. Ta små steg i rätt riktning. Inte för att vara "duktig" utan för att det känns viktigt och rätt för mig.

Köpte nyligen min allra första BUS för kroppen. Använder aldrig BUS på kroppen men denna har jag varit sugen på att testa länge och ännu mer sedan Anna 🩷 rekommenderade den.

St.Tropez Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse är en twist på klassikern Self Tan Classic Bronzing Mousse som är St.Tropez mest sålda produkt. Den ska ge ett lika gyllenbrunt resultat som originalet, men med extra återfuktning och hudvårdande ingredienser i form av hallonextrakt och E-vitamin. St.Tropez Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse beskrivs ha en härlig doft som eliminerar den klassiska ”BUS-lukten”.

DOFTNOTER Topp: Hallon, Björnbär, Ros Mellan: Ackord av Macaron, Grädde, Vita blommor Bas: Vanilj, Karamell, Choklad

100% Vegansk.

St.Tropez är PETA-certifierade som cruelty-free och hade det senaste jag sett 96% veganska produkter. Har de nått sitt mål är dock siffran redan nu 100%!

Har också köpt ett hårbalsam, Hydrate Conditioner, från Joico's kollektion INNERJOI som jag inte ens kände till. INNERJOI är en 100% vegansk, växtbaserad hårvårdsserie, med upp till 98% naturliga ingredienser för alla som vill ha "en ren och naturlig hårvårdsserie utan att kompromissa med kvaliteten." Just denna kollektionen hittar jag inte i KICKS sortiment men annars så finns både St.Tropez och Joico på KICKS.

Har börjat bry mig mer... 🤗💧🌱🌎  Inte för att jag inte
Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse 200 ml
Sofia
Beauty Pro
12/01/26-02:06

Visste ni att Kiko Milano gör parfymer? 🤯 Det visste inte jag förrän nyss! Såg att de släppt en ny parfym – Colonne district – och att de har släppt över 30 andra parfymer redan.

Har aldrig sett eller hört om detta! Parfymerna finns inte på Kicks, men Zalando säljer dem, inklusive den nya doften. De kostar knappt 450 kr för 50 ml.

Visste ni att Kiko Milano gör parfymer? 🤯 Det visste inte
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Safija
Beauty Pro
11/01/26-22:37(redigerad den 11/01/26-22:40)

Beauty First Impressions ❤ Köpte denna oljerengöring från Anua och wow, vad jag älskar den! Superkonsistens, inte för tung som andra kan vara, väldigt lätt att applicera på huden och den rengör på djupet. Jag brukar massera in den i huden i någon minut så kommer all smuts ut. Rekommenderar starkt.

Beauty First Impressions ❤ Köpte denna oljerengöring från
Heartleaf Pore Control Cleansing Oil 200 ml
Safija
Beauty Pro
11/01/26-22:23

My every day lip combo❤ from BeautyAct
Va tycker ni?

Nikki
Beauty Pro
11/01/26-16:19

Nya parfymer från Lancôme's La Nuit Trésor-familj 🌹🍯

Nya parfymer från Lancôme's La Nuit Trésor-familj 🌹🍯
Nadila
Beauty Pro
11/01/26-15:58

hej inngen här som fick en goodiebag?? från kicks om man handlade för 99k :) tror det va dem 50 fösta 

Nikki
Beauty Pro
11/01/26-15:55

Vackra makeup-nyheter från Lancôme 🤗✨️

Lash Idôle Curl Goddess Mascara och Idôle Goddess Dimension Mono Eyeshadow.

Vackra makeup-nyheter från Lancôme 🤗✨️   Lash Idôle Curl