/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maribelle
Beauty Pro
25/01/26-20:19
Mina Beauty tools! För att slippa en foundation eller andra krämprodukter på mina hände använder jag denna lilla smink pallet från Make the Make🥰Använder ofta Morphes mini foundation borste med den🥰💗
Mina Beauty tools! För att slippa en foundation eller andra
Kristina
Beauty Pro
25/01/26-18:30
Fredagslyx när den är som bäst 🥰! Att få komma hem och ta ett bad 🛀 efter helt underbara dagar i K-popens tecken är riktig lyx för mig. Med VIP biljetter och fått träffa artisterna på nära håll var en fantastisk upplevelse som jag absolut kommer göra igen! En WOW känsla jag lever på för lång tid framöver 🥰! RITUALS The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel RITUALS The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil RITUALS The Ritual Of Karma Softening Body Scrub RITUALS The Ritual of Karma Whipped Body Cream RITUALS The Ritual Of Karma Overnight Body Mask
Fredagslyx när den är som bäst 🥰!  Att få komma hem och ta
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual of Karma Whipped Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Jing Overnight Body Mask 125 ml
Sotnosen
Beauty Pro
25/01/26-17:46
Dags för lite empties, rensning och återvinning ♻️ Favoriten bland dessa empties är opi base coat ~ jag gillar att pyssla om mina naglar 💅🏻 med fina nagellack och att grunda med ett baslack är för mig ett måste 💕 använder alltid opi till detta 🥰 Ida Wargs self tanning mousse tycker jag är jättebra, den ger inte så jättemycket färg utan bara litegrann vilket är det jag vill ha 💕 har även tyckt väldigt mycket om st tropez self tanning mist 🎀 Läppennan från ciate har också varit överraskande bra! Passade på att åka inom återvinningen när jag skulle hem till mina föräldrar idag 💕 hoppas att alla har en fin dag 💝
Dags för lite empties, rensning och återvinning ♻️ Favoriten
Natural Nail Base Coat Base Coat
Count On Me Deodorant 50 ml
Rich Moist Soothing Tencel Sheet Mask
Bling-Bling Glitter Spray Opalescent Opalescent 100 ML
Hyal Reyouth BHA 2% Tonic 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
25/01/26-08:37
Återvinning av kosmetiskt avfall ♻️ Det mesta vi postar här numera är ju egentligen inte återvinning av kosmetiskt avfall utan bara tomma förpackningar som sorteras som helt vanlig plast- och glasåtervinning. Hur man sorterar gamla parfymer som inte längre doftar som de ska, nagellack och hårsprayer är inte riktigt lika enkelt. På vissa kommuners hemsidor står fortfarande att de samarbetar med vissa (inte alla) Åhlénsbutiker. Har även sett Lyko-butik nämnas (t ex Partille kommun). Sedan KICKS slutade ta emot gäller för mig dock endast återvinningscentralen, inte de i närområdet, utan de stora som tar emot farligt avfall. Dit tar jag mig inte så lätt och ofta (kan som tur är ibland skicka med lite med mina föräldrar som oftare kör dit) så inte konstigt att alldeles för mycket fortfarande slängs på ett felaktigt och miljöfarligt sätt. På bild två kan man läsa KICKS information om kosmetiskt avfall (hittas på hemsidan under Hållbarhet, Planet) samt information från en av våra stora apotekskedjor. Finns ju numera en hel del färgbutiker som tar emot mindre mängder färgavfall och att alla överblivna/utgångna läkemedel ska lämnas in på apotek har väl inte undgått någon (hoppas jag). Batterier kan man också lämna på väldigt många ställen så jag tycker att det är på tiden att man nu också förbättrar och förenklar möjligheten att faktiskt göra sig av med kosmetiskt avfall på rätt sätt. 🌍 De senaste produkterna jag tagit slut kan jag tänka mig att köpa om. Allra mest gillade jag serumet från Glow Recipe, Avocado Ceramide Recovery Serum. 🥑  Ögonkrämen, Holy Hydration Eye Cream, från e.l.f är ett prisvärt alternativ och helt ok. 👀💦
Återvinning av kosmetiskt avfall ♻️  Det mesta vi postar här
Holy Hydration! Eye Cream 14 g
Soulfood Nourishing Mask 250 ml
Sirin
Beauty Star
24/01/26-12:25(redigerad den 24/01/26-12:33)
E.l.f. Clean Queen Solid Brush & Sponge Cleaner är ett utmärkt val för att rengöra dina sminkborstar och svampar, den tar effektivt bort smink, olja och smuts och lämnar dina verktyg rena och fräscha. Den är enkel att använda, skonsam mot borstarna och förlänger deras livslängd. Dessutom är den prisvärd och lätt att få tag på, att rengöra dina sminkverktyg regelbundet är dessutom viktigt för att förebygga finnar och andra hudproblem.
Clean Queen Solid Brush & Sponge Cleaner
Sirin
Beauty Star
24/01/26-11:56
Kérastase Genesis Serum är ett stärkande hårbottensserum som motverkar håravfall orsakat av försvagade hårstrån. Det stärker rötterna, lugnar hårbotten och hjälper håret att bli mer motståndskraftigt, fylligare och friskare över tid.
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
24/01/26-11:23
Stor rensning! Massa tomma förpackningar som går till återvinningen nu 😻💚🌱🌎 Produkterna jag taggat är stor favoriter som jag alltid köper om.
Stor rensning! Massa tomma förpackningar som går till
Watermelon Dew Sorbet Balm 100 ml
Velveteen Dream Smoothing Conditioner 275 ml
Velveteen Dream Smoothing Shampoo 275 ml
Noah90
Beauty Pro
23/01/26-20:37(redigerad den 23/01/26-20:37)
Fredagslyx i sin mjukaste form ✨ Särskilt på fredagar när helgen precis börjar så är Weleda Relaxing Oil det perfekta sättet att varva ner. Den skapar en avslappnande stund och ger den där extra lyxiga känslan 💜
Fredagslyx i sin mjukaste form ✨ Särskilt på fredagar när
Lavender Body Oil 100 ml