/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Ferjeen
Beauty Star
09/04/25-21:56

Hej alla, jag är ny här. Följ mig så följer jag dig tillbaka.^_^ ✔

Maja
Beauty Star
09/04/25-20:37

Någon som har tips på dagkräm/primer med SPF i?

Selma
Beauty Star
09/04/25-19:13

jag behöver tips på ögonbryns gele, nu använder jag got2be men jag upplever att den smular på mina ögonbryn. uppskattar alla tips både med färg och genomskillnigt

Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Ajna
Beauty Star
09/04/25-17:32

Några klassiker jag alltid köper till alla män i min omgivning, julklapp som examenspresent funkar alltid! min pappa har använd dessa i 5+ år och nu använder min man dem!✨

Pore Minimizing Anti-Shine Toner
Face Cleanser 125 ml
Facial Fuel Moisturizer 125 ml
Ajna
Beauty Star
09/04/25-17:29

favorit spf för oss med kombinerad hud!!!冀

City Skin Broad Spectrum SPF 50 PA ++++ 50 ml
Ajna
Beauty Star
09/04/25-17:21

Är den så god som alla säger? vill ha en söt men inte för söt parfym inför sommaren ✨

Sweet Tooth EdP 75 ml
Ajna
Beauty Star
09/04/25-17:20

hjälp! jag har kanske testat 40-50 olika concealers och efter 7 år som makeupartist måste jag också få råd! vilken är den bästa concealern som inte lägger sig i vecken?❤

See You Never Concealer 75 Light Medium
Skin Full Cover Concealer 12 Golden
Radiant Creamy Color Corrector Concealer Light
Ajna
Beauty Star
09/04/25-17:12

Hjälp!! Jag har valt att sluta färga mitt hår... slingat det i 10 år nu. torrt, tunt och livlöst, vad använder jag?

Resistance Bain Force Architecte Shampoo 200 ml
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Resistance Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner 200 ml