/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Elin
Beauty Beginner
27/01/26-06:39
Några favoriter just nu 💕
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Gloss Trio Oil Gift Box
Rawan
Beauty Pro
27/01/26-01:35
Ett härligt ögonbryns serum! Mitt första intryck var att den var ganska rinnig och jag trodde inte att den skulle uppfylla sitt syfte, men kan säga nu efter tvä månader användning att den är så bra och att den får åka till återvinningen och att jag måste klicka hem en ny! Den fyllde i de tomma ställen i mina ögonbryn, önskade att jag hade en före bild🥲 Allt är perfekt med den förutom dess pris🫠 Det gick inte att tagga produkten tyvärr!
Ett härligt ögonbryns serum! Mitt första intryck var att den
Rawan
Beauty Pro
27/01/26-00:33
Detta är mitt senaste köp. Det är denna duon från Charlotte Tilbury som jag köpte som present till min systers födelsedag! Härliga produkter kan jag säga☺️✨
Detta är mitt senaste köp. Det är denna duon från Charlotte
Exagger-Eyes Smokey Eye Kit Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
27/01/26-00:28(redigerad den 29/01/26-07:14)
Nu är den här! 👀⭐️ Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara Älskar Lancôme's mascaror och Hypnôse är min absoluta favorit! 🥰 Har för tillfället några mascaror på vänt så jag behöver verkligen inte en till... 😂 Gör för det mesta planerade och genomtänkta köp och detta var inget undantag! Jag tänkte igenom det, visserligen blixtsnabbt, och sedan klickade jag hem den. Ibland får man faktiskt göra ett undantag! 🤗 Den har minst sagt höga förväntningar att leva upp till men lyckas jag inte få till rätt teknik för bästa resultat så är den åtminstone väldigt fin att titta på! 🤩😃
Nu är den här! 👀⭐️  Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Lash Idôle Curl Midi Goddess Mascara Hypnose Curl Black 01
Rawan
Beauty Pro
27/01/26-00:28
Mina lip combos🥰✨ För mig så är det olika beroende på vad jag känner den dagen och vad som passar med mitt humör, platsen jag ska till och min sminkning! Dessa tre lip combos är mina go to lip combo/duo🎀 Ibland så kan en genomskinlig läppolja duga☺️ Är det någon färg eller produkt som ni undrar över så är det bara att fråga!✨ Det gick inte att tagga allt så kommer även tagga andra fina lip combos som jag har provat!
Mina lip combos🥰✨ För mig så är det olika beroende på vad
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Unlimited Double Touch Lipstick 112 Satin Peach Rose
Invisible Lip Liner
Dior Addict Lip Tint 731 Natural Ginger
Collagen Lip Bath Pillow Talk
Pillow Talk Lip Plump Medium/Deep
Charlotte's Iconic Hollywood Mini Lip Trio
Nathalie
Beauty Pro
26/01/26-21:17
Mitt sista reaköp från Kicks Läppstiftet från BeautyAct gillade jag tyvärr inte alls (men det kostade typ 50 kr så jag ger bara bort det) men borsten däremot gillade jag verkligen! Den ger lite mer precision när man lägger t.ex blush och BeautyActs borstar känns väldigt gedigna
Mitt sista reaköp från Kicks  Läppstiftet från BeautyAct
Emma
Beauty Pro
26/01/26-21:16
Lipcombo💋 Jag brukar använda en lipliner men smudgea ut den på större del av läppen och sedan lägga på decubal över hela för glans och återfuktning!
Cream Glide Lip Liner Plum & Get It
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Alexa
Beauty Pro
26/01/26-20:54
Min senaste köp från kicks❤️
Min senaste köp från kicks❤️
The Ritual of Ayurveda Whipped Body Cream 220 ml