/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Natalie
Beauty Beginner
19/03/26-10:00
Ny produkt i min hårrutin i grön förpackning.
St. Patrick’s Day 🍀
Superfoods Matcha + Apple Replenishing Superfood Shampoo 369 ml
Nikki
Beauty Pro
19/03/26-09:17
Hypad banandoft 🍌 Juliette Has A Gun BANANA RUSH EdP finns redan nu i Sverige! Har sett den på flera olika försäljningsställen samt att Åhléns ska ha den i vissa varuhus så det dröjer förhoppningsvis inte länge tills den kommer även till KICKS! 😃🍌
Hypad banandoft 🍌  Juliette Has A Gun BANANA RUSH EdP finns
Perlita
Beauty Pro
19/03/26-09:13(redigerad den 19/03/26-09:13)
Mjuk, varm och självsäker doft! Den har en feminin vibe som känns perfekt under dagen! Detta är min dag parfym. Den har en mjuk ton av vanilj och patchouli. Dock behöver man spraya på sig lite extra under dagen!
Signatur doft -dag
La Nuit Trésor EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
19/03/26-07:01
4 av mina gröna favoriter och en grön top 🍀
St. Patrick’s Day ☘️
Adisa
Beauty Star
18/03/26-18:30
En liten favorit som alltid levererar är TIRTIR Mask Fit Red Cushion. 🥰 Den jämnar ut huden, ger fin lyster och känns lätt hela dagen. Perfekt när man vill se pigg ut utan att det blir tungt eller kakigt och prisvärd dessutom! ✨
Mask Fit Red Cushion 31N French Beige
Sotnosen
Beauty Pro
18/03/26-17:13
Grönt är skönt! 💚 Gröna naglar är fint både till våren och om man firar st patricks day. Mina favoriter kommer från opi 🫶🏻 har även ett olivgrönt nagellack från atelier rouge men återstår att se om det passerat bäst före datum eller om det håller ännu 💚 Nagellacken från opi är bäst, så enkelt är det 🫶🏻 Tyvärr går det inte att tagga rätt nyanser
St. Patrick’s Day ☘️
Nature Strong Sage It for Later
Say I Do 2024 Collection Something Blue
Mimmi
Beauty Pro
18/03/26-14:33
Mitt senaste köp från Kicks 🤍 Ansiktspeeling och tinted solskydd från Nilens Jord! Redo för solen 🌞🌞
Mitt senaste köp från Kicks 🤍 Ansiktspeeling och tinted
Hydra Shield SPF50 Invisible Protect 50 ml
Sassy
Beauty Pro
18/03/26-12:41
Look of the day! 😍✨ Dagens enkla vardagslook, plumpade läppar, lite mascar och highlighter – ! 💖Använda produkter: 🧡 Anastasia Brow palette 💋 NYX läppenna + Fenryl läppglans – djup färg och max volym! 🌟 NYX highlighter – för den fräscha vibben! 😘Bara 10 min att fixa – perfekt för busy dagar!
Look of the day
Lined + Luminized - 2-Piece Lip Set